Čína (87)
Thajsko (119)
Vietnam (53)
5k zobrazení
V Kambodži ho zná každý. Pradal serey neboli khmerský box je národní sport, na nějž místní muži s...
4k zobrazení
Hlasime se po dlouhe odmlce z hlavniho mesta Laosu – Vientiane. Porucha nebyla na Vasem pri...
1k zobrazení
V Hong-kongu sme lodou navstivili ostrov Lantau Island. Po znacenej turistickej ceste sme celkom ...
4k zobrazení
Je srpen 2005 a my chceme jet na dovolenou. Sháním nějakou pěknou destinaci . Těším se na relax o...
4k zobrazení
24.-25.4. odjezd do Mnichova a přelet do Bangkoku Po 16h odjíždíme s kamarádem autem na letiště d...
3k zobrazení
alebo BYVA SA TU DOBRE, LEN ZIT SA TU NEDA /* V krajine kontrastov, akou su Filipiny, sa da zit ...
6k zobrazení
Zdravím, plánuju dovolenou v Thajsku, koupil jsem si u vás na Mahalo.cz letenky do Bangkoku a chc...
3k zobrazení
Tip na tohle malé dobrodružství jsem dostal od ukecaného výpravčího. Bloumal jsem po příjezdu z B...
3k zobrazení
sobota 22.5.2010 – Motorkářský deník 1. den: Pakse – Laongam (74km, 2h) Ráno jsme st...
3k zobrazení
Těžko si představit zemi, jejíž kultura je více odlišná od té naší, středoevropské. Proto jsou za...
2k zobrazení
Ráno snídám, publikuju a odesílám maily a pak rychle zpět a balit. Klesám do 36. Cesta je to přík...
2k zobrazení
Kjóto – UNESCO všude kam se podíváš Konečně ráno. Celé ulepené a zpocené jsme se odlepily z naš...
2k zobrazení
Recenze hotelu Hotel Mermaid *** (Srí Lanka (Cejlon) – Wadduwa – Wadduwa) Hotel byl ...
4k zobrazení
Z letiště v Padangu jsme mířili na ostrov Flores, ale jelikož neexistoval přímý let, museli jsme ...
2k zobrazení
Jak má člověk „Cestovatel“ nejlépe zahnat chmury, které s sebou přináší blížící se sychravě podzi...
4k zobrazení
Vydáváme se na cestu 26. února 2011 z Olomouce Pendolinem přes Prahu a Frankfurt nad Mohanem do C...
4k zobrazení
Už tedy zase nejsem sám a se Sabčou se z letiště přesunujeme do hotelu, na vyhlášenou ulici Khoas...
3k zobrazení
Večer jdeme ještě na rybí hostinu do super restaurace na druhé straně ostrova. Sedíme na bělostné...
4k zobrazení
6.12.2010 Krátce po 7 hodině ráno japonského času, přistáváme na Tokijském letišti Narita. Proch...
2k zobrazení
Ko Raya Yai – ostrov se nachází jihozápadně od Phuketu. Rychlou lodí sem připlujete z přístavu Ao...