3k zobrazení
Tak už je to tady pondělí 21.2.2005 a já jedu na letiště v Praze Ruzyni, kde by mě už měla čekat ...
5k zobrazení
Vzbudily nás jasné ranní paprsky slunce. Po včerejším nekonečném dešti byla obloha bez mráčku. Ro...
6k zobrazení
V Japonsku jsem pobýval tři měsíce, protože jsem měl japonskou přítelkyni. Chtěl jsem si vyzkouše...
4k zobrazení
16.12.2010 Brzy ráno míříme do historického centra města, kterému dominuje hrad a vedle něho zahr...
5k zobrazení
Čas se přehupuje přes půlnoc. Nastupuji do letadla a vedle mě usedá japončík ve středních letech....
4k zobrazení
Tak se to celý nějak v rychlosti seběhlo, že jsem se ocitl v letadle do Tokia. Japonsko jsem sice...
4k zobrazení
20.12.2010 Hirošima je město nechvalně proslulé zkázou, kterou zde 6.8.1945 způsobila prvně použi...
4k zobrazení
Druhý den nám budík zazvonil až v 6:45. V rychlosti jsme se zabalily, zabouchly dveře od domu a p...
4k zobrazení
Yakushima – prales a pijavice a pak hurá na pláž. Druhý den nás probudil nepříjemný zvuk deště do...
5k zobrazení
Japonsko, země vycházejícího slunce, symbolizovaného červenou tečkou na bílé vlajce. Stovky cesto...
3k zobrazení
Výlet do Kanazawy, samurajské domy a když se blíží tajfun, Japonsko 16. Opět jsme se vzbudily na...
4k zobrazení
Kromě hradu Ninjo-jo jsme si dnes chtěly odpočinout od všech těch chrámů a překrásných kulturních...
2k zobrazení
Ráno je zataženo. Čeká mě stoupání a pak dlouhé klesání z osmi set metrů až na úroveň pobřežního ...
3k zobrazení
Les Aokigahara leží na úpatí nejslavnější japonské hory Fudži. Na pohled je to velmi romantické m...
3k zobrazení
Když se řekne hřbitov, vybaví se každému velmi podobná představa. V některých zemích ale mají o h...
4k zobrazení
9.10 – cely vylet zacal cestou na nadrazi ve Frydku a odjezdem do Ostravy. Tam jsme si dal...
4k zobrazení
13.12.2010 Předpověď počasí se vyplnila, takže dnes nám prší. Proto jsme si pro dnešek naplánova...
2k zobrazení
Vstávám kolem páté. Kolem mne už běhají první sportovci. Vypadá to dnes na čisté nebe. Asi deset ...
2k zobrazení
Dnes směřuji na sever po pobřežní silnici. Zastavuji u odpočívadla a dávám si svačinku. Chystám s...
4k zobrazení
Ráno jdeme s henrem z ubytovny kousek společně. On po vedlejších chrámech nechodí a proto se u kř...