Večer jdeme ještě na rybí hostinu do super restaurace na druhé straně ostrova. Sedíme na bělostné pláži , na všech stolech blikají malé lucerničky. Jako menu vybíráme obrovské krevety dělané na různé způsoby. Sárka si dává raději opodál svoji oblíbenou pizzu. Večeře je skvostná. Krevety ochucené vonícími bylinami a omáčkami prolnuté sladěnými vůněmi. Jdeme osvětlenou pláží, přecházíme do džungle, na cestě potkáme překrásného suchomilného kraba.Vypadá jako robot Emílek.

Sárka znavená ihned usíná. Loučíme se s Mílou a jdeme také na kutě.

20.1.

A zase balení. Je konec. Věci se rozmnožily a stěží dobalujeme.

Jdeme do restaurace, srovnáváme účty , a loučíme se. Nechce se nám a loučení nám opět vhání slzy do očí. Přichází náš milý Sipe a odnáší batohy na loď . Alena s Ivanem nás doprovází k lodi. Máváme a odjíždíme na velkou loď Feru. Loučíme se s ostrovem Ko -Lipe . Sbohem malý ostrůvku blízko Malajsie.

Těšíme se , že ještě chvíli můžeme užívat mořského vánku a pozorovat překrásné thajské moře. Usedáme na příď , je to nádhera. Zastavujeme ještě na známém ostrově pirátů Tarutau . Kolem lodi se shlukují stovky obrovských medúz. Později se musíme schovat před zrádným sluncem.

Pak Bara – přístav , který jsme již několikrát navštívili, a odtud vedly naše cesty po souostroví Tarutao. Nasedáme do minibusu do Trangu. Poslední jídlo v naší rohové hospůdce a pak už přijíždí vlak , který nás veze do Bangkoku.Vagón je plný. Sárka už se nemůže dočkat až ji rozdělají postel. Je to trochu komplikované, protože spíme všichni nahoře a jsme trochu promíchaní s Thajci. Uléháme, Honza je více skrčený , ale jinak noc je v pohodě. Ráno se nekonečně táhne a chceme být už v Bangkoku

21.1.

V 9.30 v typicky nedýchatelném Bangkokském vzduchu si objednáváme taxíka a odjíždíme do hotelu. Máme vše domluvené , protože Karel s Pavlou nám vše zařídili. Ubytováváme se a potom vyrážíme na nákupy. Jsme nedaleko obchodních center , kde jsme byli loni a tak nadzemní drahou jedeme do našeho známého obchoďáku. Není mnoho času a je to únavné. Uleháme do postele .

22.1. Přijíždí taxík a odváží nás na letiště. Je ošklivé počasí a prší. Nasedáme do obřího ruského letadla a hurá domů.

23.1.Praha – Ruzyně

Ajka, Terka a osmák degu v kleci. Hezké přivítání !Terka s sebou vláčí klec a v ní zvíře s dlouhým ocasem. Dárek od Ajky k vánocům. V Česku ještě letos nebyla zima. Počasí si na nás počkalo. Druhý den máme na zahradě 20 cm sněhu. Sníh napadl letos poprvé. Zavřeli letiště v Praze , Moskvě,Vídni… . Kalamita.