2k zobrazení
Tak jsem se nechala přemluvit a v 10 večer stojím na letišti v Praze a čekám na noční odlet do Hu...
  • Michaela13 napsal(a) před 4 roky
  • naposled aktivní před 4 roky
4k zobrazení
Let s ČSA naprosto v pohodě.Na letiště v Tabě jsme přiletěli okolo 10 hodiny dopoledne a do hotel...
3k zobrazení
Konečně se splnil sen několika „pošahanců“,kteří se jednou (před 2 roky) sešli na web...
4k zobrazení
Dnes ráno jsem vyrazila vyzvednout klienty na výlet poloponorkou. Jedna z klientek má úctyhodných...
4k zobrazení
Nikdy v životě jsem na delfíní show nebyl, takže očekávání bylo veliké a už teď musím konstatovat...
4k zobrazení
Pokud se chcete vydat na dovolenou do Egypta, máte na výběr z několika oblastí. Jinak bude vybíra...
3k zobrazení
Baron Resort je velice luxusní a rozsáhlý hotelový komplex umístěný v klidnější části Ras Nosrani...
3k zobrazení
Dovolenka na vlastnej koži Egypt – po sklamaní pôžitok Chcete ísť na dovolenku alebo plán...
4k zobrazení
Než jsme vyrazili do Egypta, vůbec nás nenapadlo napsat nějaký cestopis. Po několika dnech stráve...
4k zobrazení
Líbí se vám moře, potápění, šnorchlování? Nemáte moc peněz a Chorvatska už máte dost? Zkuste to,...
3k zobrazení
1.2. Farafra Jediný bus do oáz jede proklatě brzy, tak zase přicházíme o tu jejich slavnou snída...
5k zobrazení
Máme nový výlet. Jmenuje se Crazy night. Je to výlet, který mám nejraději, protože miluji lodě a ...
3k zobrazení
Aktualni informace z letiste Ostrava: Pozor, velmi důležitá informace pro klienty cestující na s...
4k zobrazení
Na výlet za historií králů, bohů a faraonů, jsme vyrazili brzy ráno kolem 5. hodiny, vybaveni sní...
3k zobrazení
Tento hotelový komplex s klidnou a pohodovou atmosférou se nachází asi 250 m od krásné písčité pl...
5k zobrazení
Velice luxusní hotel, patřící do řetězce hotelů Radisson, leží přímo na písčité pláži s korálovým...
4k zobrazení
Tento 4* hotel, dříve označován jako 5*, leží na samém okraji letoviska Taba cca 45 km od centra ...
6k zobrazení
Naše cesta do Egypta se odehrála 20. února 2004, kdy jsme v této zemi měli naplánováno 12 dnů. Ja...
5k zobrazení
Den 7. – čtvrtek 27.9.2007 Budíme se kolem 6. ráno, jdeme se umýt a přemýšlíme, co budeme d...
5k zobrazení
Den 5. – úterý 25.9.2007 Noc je naštěstí bez zvuků či jiných nepříjemných probuzení, takže ...