6k zobrazení
Záměr : Co mohou Kapverdy potápěčům nabídnout a jaké jsou zde podmínky pro případné potápěčské p...
6k zobrazení
Jako pokaždé, když uvažujeme o dovolené, těžce vybíráme z několika variant. I letos to bylo stejn...
6k zobrazení
Zanzibar, souostroví v Indickém oceánu, které je součástí Tanzanie. Už vyslovení jeho jména vyvol...
6k zobrazení
Egypt bol pre mňa jedinečným zážitkom, spoznal som arabský svet, ktorý je dosť odlišný od nášho. ...
6k zobrazení
NEJ-hezčí trek Nejhezčím trekem pro nás oba jednoznačně byl výlet podél levady Caldeiro Verde. M...
6k zobrazení
Na Kanárské ostrovy přijíždí každoročně mnoho návštěvníků za slunečními paprsky zejména v zimním ...
6k zobrazení
Co a kdy jsme podnikali? 1. den, neděle 27. 7. 2008 18:40 odlet na Madeiru, příl...
6k zobrazení
Den 5. – úterý 25.9.2007 Noc je naštěstí bez zvuků či jiných nepříjemných probuzení, takže ...
6k zobrazení
Při cestách po Maroku jsme se jednoho dne vydali z Marrákeše přes městečko Asni, které se nachází...
6k zobrazení
27. dubna – 2. května 2010 V odpoledních hodinách jsme přistáli v Johannesburgu. Na letišti...
6k zobrazení
Jak vite z predchoziho prispevku, dnes nas ceka vysnene rybareni, fishing sklonovany na Zanzibaru...
6k zobrazení
Kdo vlastně jsou a odkud přišli Mauricijci Už jen vyskloňovat obyvatele ostrova Mauricius je nár...
5k zobrazení
Konečně, po osmadvaceti hodinách zpoždění odjíždí z obřího nádraží v bývalé tanzanské metropoli j...
5k zobrazení
Srdecni zalezitost nikoli dovolena. .Tento cestopis je spise sbirkou mych postrehu,tipu­,rad,odk...
5k zobrazení
13.3.2002 Odlet z Prahy do Nairobi Gucci nás veze do Prahy. Letos ale nejede, protože má doma pr...
5k zobrazení
Fuerteventura je druhým největším ostrovem Kanárského souostroví. Nabízí poměrně vyprahlou krajin...
5k zobrazení
Mé zážitky z Keni Země plná kontrastů, s nádhernými plážemi s bílým pískem na březích Indického ...
5k zobrazení
Určitě už jste slyšeli o tom ráji, kde fouká téměř každý den a nikdo se tady nehoní, že musí jít ...
5k zobrazení
Den 7. – čtvrtek 27.9.2007 Budíme se kolem 6. ráno, jdeme se umýt a přemýšlíme, co budeme d...
5k zobrazení
My, Mzungové – cizinci, potřebujeme obvykle více prostoru i času na pochopení afrických specifik,...