4k zobrazení
Letíme s CK já, moje přítelkyně Věra, moje máma a sestřenice Mirka. Asi po 4h letu jsme přistáli ...
4k zobrazení
Odjíždím poprvé ve svém životě do Egypta s kamarádkou Květou a moc se těším. Plní se mi můj velký...
4k zobrazení
Egypt se mi velice líbí a moc rád se do této země vracím, kvůli barevnému moři s průzračnou vodou...
4k zobrazení
Den 3. – pátek 23.2. Ráno jdeme nejdříve na snídani, která je podávána v nejvyšším patře h...
4k zobrazení
S L O V E N S K Á R E P U B L I K A Dnes je 12.3.2000, nedeľa, 7 hod. a 34 min. Dôležitá udalos...
  • Guest napsal(a) před 14 roky
4k zobrazení
Tento 4* hotel, dříve označován jako 5*, leží na samém okraji letoviska Taba cca 45 km od centra ...
4k zobrazení
Pokud se chcete vydat na dovolenou do Egypta, máte na výběr z několika oblastí. Jinak bude vybíra...
4k zobrazení
20.10. – 31.10. 2006 – poznávačka Osiris s 5 ti denním pobytem u moře. Tak jako asi každý,kdo po...
4k zobrazení
11.10.2000 1. deň Odlet z Prahy o 01:00 hod., let bol dobrý ale po 9 hodinovej ceste vlakom...
4k zobrazení
Nevím, jestli ten název “ cestopis “ je zde na místě. Původně jsem ani nechtěl o tom...
4k zobrazení
Z Luxoru odjíždíme v konvoji do Queny, kde se loučíme s Nilem a v dalším konvoji pak pokračujeme ...
4k zobrazení
Hotel se nachází cca 7 km od centra El Dahar a přibližně 17 km od letiště. Vybavení hotelu: bary,...
4k zobrazení
Gumhúríjat Misr al-Arabíja je oficiální arabský název, který v překladu znamená Arabská republika...
4k zobrazení
Jedna z našich výpravných cest do pouště (aneb den blbec, ale fajn dobrodružství). Neděle 4.5.20...
4k zobrazení
EGYPT 14.02.-04.03.2002 Na úvod by se asi slušelo napsat pár užitečných rad pro lidi, co by se r...
4k zobrazení
Nikdy v životě jsem na delfíní show nebyl, takže očekávání bylo veliké a už teď musím konstatovat...
  • Guest napsal(a) před 9 roky
4k zobrazení
Pokud nepatříte k lidem, kteří za každým křovíčkem uvidí příslovečný hořící keř, za každým kamene...
4k zobrazení
Naše egyptská cesta, která měla částečně organizovaný, částečně soukromý charakter, se přehoupla ...
4k zobrazení
Káhira (Al-Káhira – „Vítězná“, Cairo) Káhira je město kontrastů. Žijí zde mili...
4k zobrazení
V ČR je možné zakoupit na předpis Ercefuryl za cca 60Kč. Mnozí však doporučují zakoupit raději mí...