6k zobrazení
Naše cesta do Egypta se odehrála 20. února 2004, kdy jsme v této zemi měli naplánováno 12 dnů. Ja...
4k zobrazení
Pokud se vydáte od jihu ostrova Tenerife směrem na západ, přes pohoří Teno směrem na Icod, dostan...
3k zobrazení
Přestože jsou všechny ostrovy tvořeny společným geologickým základem, svým charakterem se zcela o...
5k zobrazení
Den 7. – čtvrtek 27.9.2007 Budíme se kolem 6. ráno, jdeme se umýt a přemýšlíme, co budeme d...
6k zobrazení
Den 5. – úterý 25.9.2007 Noc je naštěstí bez zvuků či jiných nepříjemných probuzení, takže ...
3k zobrazení
Den 3. – neděle 23.9.2007 Probouzíme se asi v půl osmé, jdeme na stejné WC alespoň trochu s...
5k zobrazení
V září 2007 jsme s manželem absolvovali zajímavou a trochu dobrodružnou cestu z Čech do Egypta...
3k zobrazení
6.2. Luxor – Karnak Ráno razíme do Luxoru. Možností moc nebylo, buď přes den jezdí vlaků m...
3k zobrazení
Kanárské ostrovy jsou rozmanitým krajem, který se dělí na sedm hlavních ostrovů. Na ně létá ročně...
5k zobrazení
Tato dovolená byla fakt neplánovaná. Původně jsme měli rezervovaný výlet s CK BUSem do Jirkových...
2k zobrazení
Hotel se nachází nedaleko písečné pláže, od letiště je vzdálený 9 km a 13 km od turistického cent...
4k zobrazení
Keňa – Indický oceán, safari a hlavně „pole-pole“ a „hakuma natata“...
3k zobrazení
Keňa, země plná kontrastů, s nádhernými plážemi s bílým pískem na březích Indického oceánu, s nes...
3k zobrazení
Malá osada Abades (španělsky Äbte) leží přímo u Atlantiku, na jihovýchodním pobřeží ostrova Tener...
4k zobrazení
V tomto díle se podíváme ještě jednou do hor, kterými Madeira přímo oplývá. Tentokrát půjde o hla...
3k zobrazení
1.den – sobota 29.8.2009 Budím se, jako před každou cestou za hranice všedních dní, dříve n...
4k zobrazení
Po brzkém a chladném konci léta jsem dospěl k rozhodnutí,že bych se měl ještě trochu ohřát,užít s...
3k zobrazení
Las Gaviotas je malá černá písečná nudistická pláž, v blízkosti uměle vytvořené hlavní místní plá...
5k zobrazení
Ahoj. Takže teď jsme z této velmi zvláštní lokality přijeli. Zažili jsme zde 2 týdny. Každý absol...
2k zobrazení
Břehy pláží na Tenerife nejsou pořád nesnesitelně horké. V Evropě, nebo třeba v Africe se na písk...