2k zobrazení
2.1.2011 – Předběžný plán Už se nám to relativně blíží. Za dva měsíce odlétáme směr Thajsk...
3k zobrazení
Účastnící výletu: Eva + Tesa Kysilkovy Byla to fakticky rychlovka, letěly jsme s Tesou z Prahy ...
  • Guest napsal(a) před 13 roky
7k zobrazení
Thajsko, mnohokrát popsané, pro mnoho z vás už nezajímavé. Ale pro mne to bylo poprve. Snad vás m...
3k zobrazení
„I promise I will come to visit you in Thailand“, jsem slíbil své thajské kamarádce Jay za svitu ...
3k zobrazení
Den 6: V 800 let starém městě Zapomněl jsem zmínit, že předešlou noc jsme ještě hledali, kde přes...
3k zobrazení
Den 11: Na Phuketu jako doma Bar nás odvedla k jejich velkému autu Toyota Hilux a odvezli si nás ...
3k zobrazení
Den 17: Kempování v ráji Přichází sobota, se kterou se náš pobyt na Phuketu výrazně krátí. Chceme...
4k zobrazení
Den 22: Komerční východ slunce u Angkor Watu Slyšíme řinčení. Procitáme a uvědomujeme si, že je t...
3k zobrazení
Bangkok Yo po malom opruze sme predsalen dorazili do BKK ;). Cesta sa akovzdy vymkla z podkontro...
  • Guest napsal(a) před 13 roky
4k zobrazení
7.5.2009 – Připravy na cestu Tak uže se nám to blíží. Příští pátek, 15.5.2009 odlétáme na ...
3k zobrazení
Itinerář: 16.7. vlak Ostrava-Praha 16.7. odlet přes Abú Dhabí do Bangkoku 17...
1k zobrazení
Je vlahé ráno, když se probouzíme v jednom z útulných apartmánů resortu Kai Bae na druhém největš...
2k zobrazení
Opiová pole, Zlatý trojúhelník, hory, džungle, jeskyně, zlaté chrámy, sloni a Laos s Barmou na do...
4k zobrazení
Přílet do Bangkoku byla facka. Nevíme, kolik z vás bylo kdy v Thajsku, a kolik z vás bylo v Thajs...
2k zobrazení
Thajsko nebylo v seznamu zemí, které chci navštívit, na předních místech. Je tam vedro, spoustu t...
2k zobrazení
Náš druhý výlet do Thajska jsme si naplánovali jako pohodový. Chtěli jsme načerpat energii, odpoč...
  • Guest napsal(a) před 11 roky
3k zobrazení
Do Thajska jsme se napotřetí vydali ve třech. Tentokrát ale trochu jinak. Íra byla čtvrtý měsíc t...
3k zobrazení
V dňoch 22.11.2008 až 29.11.2008 som si naplánoval cestu do Thajska. Keďže robiť revolúciu je zlo...
  • Guest napsal(a) před 14 roky
2k zobrazení
Tuhle dovolenou jsme vlastně ani neplánovali. Thajsko mi často doporučovali známí, kteří tam ji...
  • Guest napsal(a) před 11 roky
5k zobrazení
Prokletí pokračuje! Pár týdnů před naším odletem do Thajska zasáhly tuto zemi největší povodně za...