4k zobrazení
Každoroční výlety za hranice České republiky postupně vyčerpali jižní destinace a přišel na řadu ...
3k zobrazení
Úvod V zimě přišli Pavla a Jindřich s nápadem podívat se do Norska. Během půlročního „plán...
3k zobrazení
Už je to skoro týden co sme se vrátili domů z dlouhé cesty do Norska , a říkám si jak to strašně ...
4k zobrazení
Den 6, středa 2.7.2008, 9764-10427, 663km Spíme pěkně dlouho, odjíždíme až v devět. Bekr píše, že...
  • naposled aktivní před 9 roky
3k zobrazení
Už je to pár let, co jsem tam byl, veškeré strasti spojené s cestou za trolly odezněly a zbyla je...
4k zobrazení
Tyto zápisky popisují strasti a radosti odvážných hobitů dlouhou cestou na sever mezi troly, hors...
3k zobrazení
1. den (11.6.2008) Naše letošní cesta vedla přes Drážďany a Berlín, který jsme bez problémů proj...
3k zobrazení
Norsko 2008 aneb cestopis psaný rok poté… Od začátku června jsem byl velmi nervózní. Nakonec, by...
3k zobrazení
Protože je v Norsku dovoleno volně stanovat v přírodě (150 m od obydlí, případně soukromého pozem...
3k zobrazení
Cesta do Skandinávie se zrodila zhruba někdy v dubnu 2009, kdy jsem hledal levné nízkonákladové l...
4k zobrazení
28.6.07 Den První Naše Polární výprava vyráží jednotlivě pravotočivě slavnostně z Rokytnice před...
3k zobrazení
Pětičlenná výprava do Norska se konala od pondělku 26.07 do neděle 8.08.10. Za tuto dobu jsme ura...
3k zobrazení
sobota 31.7.2010 08.30 Docela pozdní budíček. Snídáme a uklízíme chatu. Samozřejmě ji necháváme ...
3k zobrazení
Probouzíme se v devět hodin. V noci mírně pršelo, ale díky plachtě jsme zůstali v suchu. Využívám...
1k zobrazení
2.-16.7.2006 2.7. Neděle Praha – Rostock – trajekt do Trelleborgu Scházíme se brzo ...
4k zobrazení
Od skončenia školy v jubilejnom dvojtisícom roku sme zažili už jubilejné desiate sťahovanie…...
4k zobrazení
Cesta na Nordkapp přes Pobaltské r. a Finsko Již delší dobu jsme měli v plánu poznat Norsko.Původ...
3k zobrazení
Do Norska vjíždíme jakoby nic, žádná hranice, žádní lidé, jen na okraji cesty nenápadná cedulka &...
2k zobrazení
Přes Polsko, Kalinigrag, pobaltské státy, Sankt Peterburg a Finsko na nejsevernější bod kontinent...
2k zobrazení
6. den Pátek, 10. července, osada Sinnes. Počasí je parádní, po uklizení chatky se vypravujeme na...