3k zobrazení
Prohlídka ledovce se stala tvrdou zkouškou našich turistických schopností. Chtěli jsme ušetřit a ...
4k zobrazení
V na jare 2001 jsem zacal zoufale hledat partaka na cestu stopem do ciziny. Potkal jsem mnoho zaj...
3k zobrazení
Do Norska jsme vyrazili s cyklistickým zájezdem, abychom z jeho krás stihli poznat co nejvíce. Na...
3k zobrazení
Roros 14 dní jsem plánovala cestu do Norska. Koupila jsem si podrobnou mapu Norska, na které byl...
2k zobrazení
Nuže, my (vysoko)školáci máme ještě pár posledních (tý)dnů prázdnin, a o tom, co jsem podniknul v...
3k zobrazení
Už je to pár let, co jsem tam byl, veškeré strasti spojené s cestou za trolly odezněly a zbyla je...
4k zobrazení
Den 6, středa 2.7.2008, 9764-10427, 663km Spíme pěkně dlouho, odjíždíme až v devět. Bekr píše, že...
3k zobrazení
(Hardangervidda, Norsko) Poslední dobou se ptám sama sebe, jestli moje cestovatelské nadšení nehr...
3k zobrazení
Do Norska vjíždíme jakoby nic, žádná hranice, žádní lidé, jen na okraji cesty nenápadná cedulka &...
3k zobrazení
Nordkapp – příjezd Pátý den cesty po ujetí 3.151 km a 48 hodinách jízdy přijíždíme na Nord...
5k zobrazení
Tuhle cestu jsem měl vysněnou několik let. Už loni jsem nesměle nakoukl z Kodaně na několik hodin...
3k zobrazení
Jsem pár stovek kilometrů nad severním polárním kruhem a pár kilometrů od norských hranic. Mám za...
4k zobrazení
Kampak (po)vedou kroky mé… Letošní plánování letní dovolené bylo obtížné. Přece jen už jsem si n...
2k zobrazení
…aneb Skandinávie 2012 podruhé. Cestopis zachycující tu první cestu je na delší sepisování,...
2k zobrazení
(Polsko, Litva, Lotyšsko, Estonsko, Rusko, Finsko, Norsko, Švédsko, Nemecko) U každé cesty je nej...
3k zobrazení
Cesta do Skandinávie se zrodila zhruba někdy v dubnu 2009, kdy jsem hledal levné nízkonákladové l...
3k zobrazení
1. den (11.6.2008) Naše letošní cesta vedla přes Drážďany a Berlín, který jsme bez problémů proj...
4k zobrazení
25.3. – 29.3.2009 Právě nad tím přemýšlím , kde nás napadlo vydat se zrovna do Norska, Zem...
5k zobrazení
1.den sobota 30.6.2007 Havířov, Opole, Wroclaw, Olszyna, Cottbus, Berlínský okruh, Neubranderburg...
4k zobrazení
Letos jsme se s přítelkyní vydali podruhé na sever, tentokráte sami vlakem na jízdenku Interrail....