4k zobrazení
Ráno jdeme s henrem z ubytovny kousek společně. On po vedlejších chrámech nechodí a proto se u kř...
3k zobrazení
Japonsko, císařský ostrovní stát ve východní Asii, daleká země, která ovlivnila naši evropskou ci...
2k zobrazení
Když jsem byla mladší, na otázku jakou zemi by jsi chtěla navštívit jsem znala přesnou odpověď a ...
4k zobrazení
Úzkostlivější cestovatelé mohou být klidní: v Japonsku mohou být delší dobu a přitom ani jednou n...
2k zobrazení
Kjóto – UNESCO všude kam se podíváš Konečně ráno. Celé ulepené a zpocené jsme se odlepily z naš...
2k zobrazení
Další den spím až do jedenácti … po dlouhé době normální postel, nikam nemusím … i když … na dnes...
2k zobrazení
25.12.2010 Dnešní den vyrážíme z Tokia vlakem do Nikko. Cestou si fotíme posvátnou horu Fuji V Ni...
3k zobrazení
Čtvrtek, 27.5.2004 V neděli jsme měli s Davidem a panem Wataraiem domluvený výlet do filmového pa...
2k zobrazení
18.12.2010 Dnes plánujeme navštívit aktivní sopku ležící v uprostřed 128 km velkém sopečném kráte...
3k zobrazení
10. 6. 2007 Stala se takova zajimava vec. Petr Holy z ambasady dal moje telefonni cislo nejakym ...
3k zobrazení
Vzhledem k extrémně vysokým nákladům nepatří Japonsko k častým cílům českých turistů. I z toho dů...
  • Guest napsal(a) před 11 roky
4k zobrazení
20.12.2010 Hirošima je město nechvalně proslulé zkázou, kterou zde 6.8.1945 způsobila prvně použi...
3k zobrazení
Do půlky nahá zpocená těla, divocí a rozjaření účastnící, chraplavé skandování, záblesky zlata a ...
4k zobrazení
6.12.2010 Krátce po 7 hodině ráno japonského času, přistáváme na Tokijském letišti Narita. Proch...
2k zobrazení
Když v Japonsku získáte třeba přes internet přátele, kteří mají zájem poznat Českou republiku, ta...
2k zobrazení
Poslední noc v Tokiu byla krátká. Společně s naším couchsurferem jsme se vypravili již před sedmo...
3k zobrazení
Časně zrána, už si na ten rytmus začínám zvykat, vyrážím opět do chladného rána. Po několika kilo...
  • Guest napsal(a) před 11 roky
1k zobrazení
Autobus vyjíždí ze stanice Tokyo téměř prázdný … jenže, za pár desítek minut zastavuje v Shinjuku...
4k zobrazení
Tak už je to tady pondělí 21.2.2005 a já jedu na letiště v Praze Ruzyni, kde by mě už měla čekat ...
  • Guest napsal(a) před 9 roky
4k zobrazení
Druhý den nám budík zazvonil až v 6:45. V rychlosti jsme se zabalily, zabouchly dveře od domu a p...