2k zobrazení
Tuto první část deníku přepsal Mafi. Do jeho spisu jsem samozřejmě nezasahoval. Protože nějaké si...
5k zobrazení
16.6.2010 – Cesta do kempu Vážení čtenáři a naši příznivci (doufáme). Dostáváte do ruky pr...
4k zobrazení
Následující informace jsem napsal na základě svý zkušeností z léta minulého roku, se kterými se s...
7k zobrazení
Den první 1.2.2013 Let z Prahy proběhl v klidu a dle plánu. Po sejmutí otisků prstů při imigrační...
4k zobrazení
Kam na letošní dovolenou? V odpovědi jsme měli jasno hned zkraje loňského podzimu, kdy byl náš sy...
  • Guest napsal(a) před 10 roky
4k zobrazení
Amerika je krajinou mnohých možností. Budete sa tu určite cítiť slobodní, pretože Vám nikto nebud...
5k zobrazení
Velká cesta na západ USA začala nastoupením do letadla v Praze. Letěli jsme 23.8.2012 v 7 ráno s ...
4k zobrazení
Kalifornským údolím – Lassen Volcanic – Lava Beds Ráno, když jsem vylezl z domku, sví...
2k zobrazení
19.9. Ráno nás Candátův tatík odvezl na letiště v Ruzyni,kde nám v 7.50 hod. letělo letadlo do Lo...
  • Guest napsal(a) před 12 roky
4k zobrazení
Jsme v USA již sedmý den, včera jsme byli ve státě Kalifornie, nocovali jsme ve státě Nevada, dne...
3k zobrazení
Pokračování cestopisu: viewtopic.php?f=65&t=1740 Deník – USA-Florida, Bahamy 2012 ̵...
6k zobrazení
12.7. Naše cesta vede již potřetí do USA, tentokráte na středozápad do Skalistých hor a Yellowsto...
  • Guest napsal(a) před 10 roky
5k zobrazení
Americká klasika … … když jsem jako kluk koukal na seriál Beverley Hills 902 10, utk...
  • Guest napsal(a) před 9 roky
3k zobrazení
Jak vše začalo Se Zuzkou jsme si říkali, že máme poslední pořádný prázdniny a váhali jsme, co pod...
  • Guest napsal(a) před 12 roky
3k zobrazení
1.den – příjezd do San Francisca Tak vše začalo 3.ledna 2001 v Detroitu na letišti, kde jsm...
  • Guest napsal(a) před 14 roky
4k zobrazení
První den v USA. Od motelu nedaleko LA odjíždíme v 8 hod. na prohlídku města a jeho největších za...
3k zobrazení
I dnešní šestý den v USA strávíme ve státě California, a to přímo v jejím hlavním městě Sacrament...
3k zobrazení
Sbohem Havaj aneb vítej Seattle 26.9.2011 pondělí Ráno jsme v rychlosti umyly okna, zabalily se a...
3k zobrazení
Snad nejkrásnější a nejzajímavější písečná poušť, kterou je možné kdy spatřit, leží ve státě Nové...