2k zobrazení
Horské kmeny Akha, Lahu, Yao, Kareen, Lisu, žirafí ženy a další kmeny, které migrovali z Činy, Ba...
  • Guest napsal(a) před 11 roky
3k zobrazení
Itinerář: 16.7. vlak Ostrava-Praha 16.7. odlet přes Abú Dhabí do Bangkoku 17...
  • Guest napsal(a) před 10 roky
4k zobrazení
Volny den na plazi Phranang Na dnesek jsem si naordinovala valeni na plazi. Nasla jsem k tomu ide...
4k zobrazení
Pražské letiště je opět místo setkání naší patičky 6 chlápků, vloni jsme společně projeli na enfi...
  • Guest napsal(a) před 11 roky
5k zobrazení
Při kratším přejezdu do města Sukhotai jsme po cestě pozorovali občasná stáda vodních buvolů pomá...
  • Guest napsal(a) před 10 roky
2k zobrazení
Vylet do NP Doi Inthanon Tak dnesek se opravdu vydaril. Rozhodla jsem se nevyuzit sluzeb mistnich...
3k zobrazení
Den 6: V 800 let starém městě Zapomněl jsem zmínit, že předešlou noc jsme ještě hledali, kde přes...
3k zobrazení
Den 11: Na Phuketu jako doma Bar nás odvedla k jejich velkému autu Toyota Hilux a odvezli si nás ...
3k zobrazení
6. 11. 2007 – 11. 11. 2007 Praha, Bangkok, Siem Reap, Angkor, Phnom Penh 6. listopad 2007...
2k zobrazení
Prejezd do regionu Krabi Ze ctvrtka na patek me cekal nocni prejezd na jih do regionu Krabi, kter...
3k zobrazení
Hvězdy a miláčci této ZOO, dvě pandy Chuang Chuang a Lin Hi , stály za prohlídku určitě.Vstupné ...
3k zobrazení
„I promise I will come to visit you in Thailand“, jsem slíbil své thajské kamarádce Jay za svitu ...
3k zobrazení
Celých pět let jsem nechala uležet poznámky z cesty po Thajsku. Teď, když se blíží kulaté výročí ...
4k zobrazení
Míříme do národního parku Srílanna.Přijíždíme k překrásnému jezeru a usedáme do stylové restaurac...
3k zobrazení
15.1. Přijíždí rychlá loď.Většinu osazenstva tvoří Rusové.Vyrážíme přes ostrov Bulon na ostrov K...
4k zobrazení
8.1. Ráno neprší, ale fičí vítr a vlny jsou ještě větší než včera. Honza navrhuje cestu na jih Th...
2k zobrazení
Připravil jsem nějaké tipy míst, která stojí za to vidět, pokud by jste se rozhodli navštívit Kha...
0 odpovědí
2.1.2011 – Předběžný plán Už se nám to relativně blíží. Za dva měsíce odlétáme směr Thajsk...
3k zobrazení
Brzy ráno pro nás přijíždí auto. Seznamujeme se s naším novým průvodcem Karimem. Nakládáme batohy...
3k zobrazení
Cílem dnešní cesty je asi 16 km severozápadně od Chiang Mai chrám Wat Phra That Doi Suthep .Původ...