4k zobrazení
Dovolil jsem si pro inspiraci těch, kdo o to stojí, sepsat a zde předložit naše poznatky a prožit...
3k zobrazení
Korfu 8.-19.9.2000 V pátek ráno odjíždíme ze Zlína do Prahy na letiště. Ve tři odpoledne odlétám...
2k zobrazení
Úvod: Už je to mnoho let, co jsem zde byl naposled… Mluvím o tomto webu, kde jsem se někdy...
3k zobrazení
Pro naši loňskou krátkou dovolenou jsme si vybrali ostrov Zakynthos. Zlákal nás svojí nevelkou ro...
4k zobrazení
Zpátky k našemu putování pondělí 19. srpna Den první Už před víkendem jsme k Janě domů dali vě...
2k zobrazení
Na sklonku letošního léta, jsme zatoužili vidět zase Řecko. Jen tak se nechat hladit horkými papr...
2k zobrazení
Loni jsme si krásně užili dovolenou na Korfu a letos padla volba na ostrov hor, divoké přírody a ...
4k zobrazení
Po třech letech jsme opět zavítali do Řecka. Po ostrově Kos to tentokrát vyhrál Lesbos, městečko ...
4k zobrazení
I když toho o historii Taorminy bylo napsáno velmi mnoho, dá se tvrdit, že cesty mnoha autorů jso...
  • naposled aktivní před 9 roky
2k zobrazení
Během jednoho krátkého dne jsem zažila několikrát své „poprvé“. Poprvé jsem viděla bř...
  • naposled aktivní před 9 roky
2k zobrazení
Je k ránu 30. října, usedám k počítači a ptám se sama sebe, psát, nebo nepsat? A proč vlastně ne,...
3k zobrazení
Letos mě dcerka po dlouhé době přesvědčila, že se o prázdninách chce podívat někam jinam než opět...
3k zobrazení
1. část cestopisu o Krétě: Agia Pelagia, vesnička s krétským duchem. Kréta – podle bájných...
2k zobrazení
Letos jsme dlouho nevěděli, jestli se nám podaří vůbec nějaká dovolená. Ale jak se blížilo léto a...
4k zobrazení
Ikárie leží ve východní části Egejského moře, blízko tureckého pobřeží. O její skalnaté pobřeží s...
2k zobrazení
Jelikož už nám bylo doma vyhrožováno násilím, pokud pojedeme opět na Korfu, padla letos volba na ...
3k zobrazení
Ostrov Thassos je nejseverněji položený řecký ostrov v Egejském moři. Je celkem pravidelného kruh...
3k zobrazení
Hned na začátku si dovolím jedno malé upozornění. Tento „cestopis“ je spíš souhrnem d...
5k zobrazení
.. , když nechcete na pláž plnou turistů Hned v úvodu musím použít jedno otřepané klišé – léto j...
4k zobrazení
V roce 2008 jsme se rozhodli navštívit Řecko, konkrétně poloostrov Peloponés. Díky velmi poutavé ...