3k zobrazení
Epirus, Lefkáda 14.-28.8.2010 Cesta tam a zase zpátky. Myslím, že to mnozí také znáte. Jedete ja...
4k zobrazení
Skopelos je nádherný zelený ostrov, který se nachází v souostroví Severní Sporady v Egejském moři...
  • naposled aktivní před 9 roky
3k zobrazení
Rád čtu cestopisy jiných, čerpám z nich především inspiraci a informace pro naše cesty. Proto jse...
4k zobrazení
Kefalonie – toulky ostrovem 20.-31.8.2006 S Kefalonií jsme se letmo seznámili, když jsme s...
3k zobrazení
V cestovní kanceláři jsem si vybrala dovolenou na řeckém ostrově Rodos. Byla to vlastně náhrada z...
3k zobrazení
I když ze skalnatého pahorku Akropole stále shlíží chrám Parthenón jako v dobách své největší krá...
3k zobrazení
Tenhle rok jsem plánovala dovolenou na řecký ostrov Rhodos. Na tomto ostrově už jsem jednu dovole...
5k zobrazení
Při nádherné zátoce Jónského moře se na dohled od známé Taorminy nachází velmi staré město Giardi...
  • naposled aktivní před 9 roky
3k zobrazení
Den první: přílet a první rozkoukání Odlet v rozumný čas 7:45 a navíc veškeré potřebné doklady p...
3k zobrazení
Je to skvělý pocit! Pomalu s letadlem klesáme, za okýnkem po pravé straně rozeznávám jednotlivé d...
3k zobrazení
Jako pro většinu z vás, je i pro mne ukončení jedné dovolené, zpracování fotek, alb, vyprávění zá...
2k zobrazení
Tri krížiky na chrbte, dva týždne dovolenky v práci, jedna lepšia polovička, nula detí. Z tejto m...
3k zobrazení
Naše cestování od Istanbulu začalo 27.3.2009, kdy za mnou přítel přijel do Sofie, kde jsem trávil...
2k zobrazení
Recenze hotelu Sensimar Port Royal Villas & Spa ***** (Řecko – ostrov Rhodos – Ko...
2k zobrazení
Poprvé na Krétě (24.6. – 4.7.2009) Úvodem Rok se s rokem sešel a konečně přišla opět ta chvíle ...
3k zobrazení
Pokračování předchozího dílu Korfu – 2005/II. (den pátý) Ta včerejší okružní vycházka mne ...
3k zobrazení
Dovolená Rhodos 2002 Při rozhodování o dovolené mi nezbýval moc velký akční rádius v naší staré ...
4k zobrazení
25.6.2010 A je to tady! Dlouho očekáváný odjezd na naši vytouženou dovolenou, na další z ostrovů ...
4k zobrazení
Zdravím Tě čtenáři! Pokud jste se dostali na tuto stránku tak se dá očekávat, že hledáš: 1/ inf...
3k zobrazení
V pátek ráno odjíždíme ze Zlína do Prahy na letiště. Ve tři odpoledne odlétáme. Do Kerkyry přilét...