2k zobrazení
Vylet do NP Doi Inthanon Tak dnesek se opravdu vydaril. Rozhodla jsem se nevyuzit sluzeb mistnich...
3k zobrazení
Vylet na mys Railay Dnes byl paradni den. Rano jsem si koupila listek na clun s dlouhou pridi (lo...
4k zobrazení
Vylet do Zlateho trojuhelniku Vcera jsem absolvovala dalsi z vyletu, ktere zajistuji mistni agent...
4k zobrazení
Volny den na plazi Phranang Na dnesek jsem si naordinovala valeni na plazi. Nasla jsem k tomu ide...
3k zobrazení
Sukhothai Dnes odpoledne jsem dorazila do Sukhothaie. Cesta mistnim busem trvala neco pres pet ho...
4k zobrazení
Posledni den v Thajsku – cinska ctvrt Nastal posledni den meho ctyrtydenniho pobytu Thajsku...
3k zobrazení
6. 11. 2007 – 11. 11. 2007 Praha, Bangkok, Siem Reap, Angkor, Phnom Penh 6. listopad 2007...
2k zobrazení
Odjíždíme taxíkem z hotelu Avana v Bangkoku na letiště a ve 14.30 přistáváme v CHiang Rai. Dle ti...
3k zobrazení
„I promise I will come to visit you in Thailand“, jsem slíbil své thajské kamarádce Jay za svitu ...
3k zobrazení
deme hledat největší květ světa – Rafflesii. Vstupujeme do džungle, náš průvodce Karim nás inform...
2k zobrazení
2.1.2011 – Předběžný plán Už se nám to relativně blíží. Za dva měsíce odlétáme směr Thajsk...
4k zobrazení
Míříme do národního parku Srílanna.Přijíždíme k překrásnému jezeru a usedáme do stylové restaurac...
2k zobrazení
Opiová pole, Zlatý trojúhelník, hory, džungle, jeskyně, zlaté chrámy, sloni a Laos s Barmou na do...
3k zobrazení
15.1. Přijíždí rychlá loď.Většinu osazenstva tvoří Rusové.Vyrážíme přes ostrov Bulon na ostrov K...
3k zobrazení
Termín cesty: leden 2006 Thajsko – průběh cesty Po 13-ti hodinovém náročném letu s mezipř...
3k zobrazení
Den 17: Kempování v ráji Přichází sobota, se kterou se náš pobyt na Phuketu výrazně krátí. Chceme...
4k zobrazení
Ihned při příjezdu na ostrov Ko Tao ( přijeli jsme z Ranongu) spadlo přistávací molo a tak nás ne...
4k zobrazení
Úvod Už vloni jsme se pokoušeli vyjet do Thajska a Kambodži, leč záplavy a nedostatek dostatečně ...
3k zobrazení
16.1. Brzy ráno odlétáme na Krabi.Čekáme na taxi. Několikanásobně předražené jízdné odmítáme.“Naš...
3k zobrazení
Den 11: Na Phuketu jako doma Bar nás odvedla k jejich velkému autu Toyota Hilux a odvezli si nás ...