3k zobrazení
Původně jsme chtěli z Kandy pokračovat vlakem a pak vylézt na Adams Peak, ale máme už zajištěné u...
5k zobrazení
Z Dambuly pokračujeme dál na jih a kolem cesty se objevují první zahrady s kořením. Řidič na chví...
3k zobrazení
V Mihintale jsme dosáhli nejsevernějšího bodu našeho putování po ostrově a teď se vydáváme zpět n...
3k zobrazení
Ráno máme na snídani to co včera, jenom vajíčka si můžeme vybrat míchaná nebo vařená. Dobrou chuť...
4k zobrazení
Rozhodování o cíli letošní cesty nebylo zrovna jednoduché. Pavel chtěl jet do Austrálie, která je...
3k zobrazení
Chladné zimní měsíce, šedivé prázdné ulice, mráz, který zalézá za nehty, ponurá nálada, kterou na...
3k zobrazení
Srí Lanka 2007 – v pořadí druhá cesta na tento tropický ráj v Indickém oceánu. První návšt...
4k zobrazení
Je 15. října asi 10:00 hodin ráno a nám začíná tří-nedělní dovolená. Vyrážíme z vesnice do města ...
5k zobrazení
Mluví-li se o Srí Lance, většině lidí se vybaví tamilští Tygři nebo tsunami. Občanská válka mezi ...
2k zobrazení
Jak má člověk „Cestovatel“ nejlépe zahnat chmury, které s sebou přináší blížící se sychravě podzi...
  • Guest napsal(a) před 14 roky
4k zobrazení
Tenhle výlet jsme opravdu v plánu neměli. Před půl rokem jsme se vrátili ze čtyř měsíčního putová...
3k zobrazení
Přestože měli nyní následovat další cestopisy z našeho dvoudenního výletu po jihozápadním pobřeží...
  • Guest napsal(a) před 13 roky
2k zobrazení
Když jsem poprvé navštívil tento rajský ostrov, bylo to přesně čtyři roky a tři týdny poté, kdy p...
2k zobrazení
Opouštíme Kandy a jeho malebné jezero se sídlem nejvýznamnější svatyně v zemi. Projíždíme kolem C...
4k zobrazení
Budhův zub v KANDY Do historického města Kandy, které leží uprostřed malebných zelených kopců js...
2k zobrazení
Naše cesta po návštěvě sloního sirotčince pokračuje dál do vnitrozemí k jeskynním chrámům Dambull...
4k zobrazení
Malý ostrov v Indickém oceánu Srí Lanka, je pravým pozemským rájem na zemi. Je to místo buddhistů...
2k zobrazení
Ostrov Srí Lanka se pro mne stal místem na které budu stále rád vzpomínat a také se vracet. Jelik...
5k zobrazení
Cestovat hromadnou dopravou (vlakem a autobusem) či tuk-tukem na ostrově patří k nezapomenutelným...
  • Guest napsal(a) před 13 roky
3k zobrazení
Jak se dělá čaj ve „fabrice“ Dambatane a krásné hinduistické město Haputale. Do nádh...