Čína (87)
Thajsko (119)
Vietnam (53)
4k zobrazení
Zdravim a pozdravuji .. 🙂 Me povidani uz se chyli ke konci kazdopadne nase posledni zastavka byl...
3k zobrazení
Medan je rozlehlý a z cesty mikrobusem se klube docela dobrá exkurze do života obyčejných Indonés...
4k zobrazení
Jak vznikl nápad jet do Thajska Nápad vydat se do Thajska vznikl někdy v létě 2002. Adéla byla c...
5k zobrazení
1.1. Novy rok Mili moji priznivci, po dlouhe dobe se dostavam k internetu, jsem na jihu Laosu, ...
3k zobrazení
Přílet ráno, krásné letiště, všecko svití, funguje. Procházka tak 300m, holá, fronta. Procházíme ...
2k zobrazení
3. 4. 2006 Ubytování jsme si vytipovaly již dřív, podle průvodce. A bylo opravdu skvělé. ZIMMER R...
3k zobrazení
Ani jsem se nenadala a je tady den, kdy začíná má cesta do nejvzdálenějších a zároveň nejexotičtě...
2k zobrazení
„…au, zase ratan, no je to lepší než ty ostré palmy před chvílí.“ Takhle lament...
4k zobrazení
Volny den na plazi Phranang Na dnesek jsem si naordinovala valeni na plazi. Nasla jsem k tomu ide...
4k zobrazení
Starý dobrý Nový Delhi. Jsme trochu utahaní a v hlavě ještě cítíme těch pár piv z Frankfurtskýho ...
2k zobrazení
INDONÉSIE – Bajawa a domorodé vesničky Bena je nejtradičnější z vesnic v okolí Bajawy. Žádná elek...
4k zobrazení
Ráno vyrážíme na letiště do Vídně na letiště. Po příjemné cestě po slovenské a rakouské dálnici p...
2k zobrazení
21.12.2010 Hned ráno naskakujeme do vlaku a s dvěma přestupy se dostáváme na pobřeží, odkud traje...
4k zobrazení
Zdravím všechny, z Filipín jsem se přesunul zpět do Malajsie – Sabah Zatím jsem stihl jen ...
  • Guest napsal(a) před 14 roky
4k zobrazení
A tak se stalo a po delší předchozí přípravě jsem znovu vyrazil směr japonské ostrovy. Znovu peke...
3k zobrazení
Doprava v Thajsku Na silnicich je tu chaoz. Ale je to chaoz, ktery ma svuj rad a pravidla. V Evro...
4k zobrazení
Čína 2006 22. 9. Po brzkém budíčku odjíždíme v 6:00 autobusem ČSA do Prahy na letiště. Asi po hod...
3k zobrazení
Po probuzeni je cilem cislo 1 najit a koupit listky ho Hangzhou, coz ma byt mestecko 120 km od Sh...
3k zobrazení
Večer v Hanoji. K Městskému divadlu (Nhà hát Lớn Hà Nội) se sjíždějí taxi, rikši i motorky přiváž...
2k zobrazení
Kolegyne se probudila udajne uz v 8, bo ji vzbudili J&I, kteri jeli na nejaky temple, me nevz...