4k zobrazení
Letos jsem navštívila Itálii a to romantickou z důvodu nucené dovolené.Musela jsem zhodnotit,že j...
1k zobrazení
Již první kroky uličkami města nás ujistili, že jsme v nejpůvabnějším městečku na severu Itálie. ...
2k zobrazení
Být v Itálii a nenavštívit Řím? To bych asi nevydýchala. 🙂 Zvláště já, která tak ráda něco vidí, ...
2k zobrazení
Řím 2009 Vždy jsem se chtěl podívat do Říma. Konečně se mi to na týden (13. – 20. 8. 2009)...
3k zobrazení
V jihotyrolském Tramine (italsky Temeno), kde jsem prožil dva podzimy na sběru jablek, jsem se sn...
  • Guest napsal(a) před 10 roky
4k zobrazení
Podařilo se nám s přítelem koupit levné letenky do Říma. Tušili jsme že tam bude hezky, ale zdale...
2k zobrazení
Jsme ubytováni v pěkném penzionu v Arabbě. Přímo proti oknu máme stěnu Mesoly 2733m po které vede...
4k zobrazení
Cesta severem Itálie nás přivedla k malebnému jezeru d´Orta. Chtěli jsme si zde trochu odpočinout...
  • Guest napsal(a) před 14 roky
2k zobrazení
„Profláklé“ Toskánsko vás neláká kvůli tisícům turistů? Vydejte se do podobně krásnéh...
4k zobrazení
Sraz cestovatelské dvojice je v Pardubicích v pondělí o půl deváté večerní . Jelikož EC Jaroslav ...
5k zobrazení
Další den jsme se vydali do starobylého městečka Marciana, které je vzdáleno od Procchia asi 18 k...
  • Guest napsal(a) před 9 roky
5k zobrazení
CIMA VERTANA – VERTAINSPITZE Cima Vertana je skalnatým a nižším protipólem sousednímu ledov...
2k zobrazení
25. září. Den šestý. Ráno se probouzíme úplně sami na prázdném parkovišti. Po snídani sjíždíme pá...
3k zobrazení
Tentokrát to bude cestopis-necestopis z „válecí“ dovolené ve slunné Itálii. Vyrážíme vpátek...
  • Guest napsal(a) před 10 roky
3k zobrazení
Sicílie a Eolské ostrovy 2009 23.4. – 16.5.2009 Čtvrtek 23.4. Odjezd byl již tradičně troc...
2k zobrazení
Sardinie je známou a vyhledávanou destinací. Letos budou naše seakajaky brázdit vody zálivu Golfo...
  • Guest napsal(a) před 14 roky
2k zobrazení
Před 6-ti roky jsem navštívila se zájezdem Sicilii.Toužila jsem ji už dlouho navštívit,sice jsem ...
4k zobrazení
Po dlouhém zvažování kam letos na dovolenou jsme se rozhodli pro Itálii a to hlavně kvůli písečný...
3k zobrazení
Rok se s rokem sešel a je tu zase moto dovolená. Tentokrát stopy od našich mazlíčků nebudou směřo...
3k zobrazení
Náš pobyt u jezera Lago Maggiore se blížil ke konci. Poznali jsme několik krásných míst a získali...