0
0

Dobrý den,

poprvé letím s nízkonákladovou společností Norwegian, let jsem si zarezervovala přes Kiwi. V potvrzení rezervace píší, že se mám online odbavit, budu ale sebou mít kufr do zavazadlového prostoru. Mám online check-in provádět nebo jít rovnou k přepážce?

Druhým mým dotazem je, že z online check-inu mám mít vytištěn palubní lístek. Na zpáteční let ale nebudu mít možnost si palubní lístek vytisknou. Lze toto vyřešit na terminálu (myslím ten automat na check-in na letišti) i když už budu mít proveden online check-in přes portál Kiwi?

Děkuji za odpovědi, jsem z toho poměrně nešťastná a nechtěla bych zůstat v Oslu na letišti kvůli špatnému check-inu:(

0
0

Ahoj,

nebuď nešťastná, není pro to důvod 🙂

  1. koukni na web Norwegianu, kde o checkinu mají dost informací: https://www.norwegian.com/uk/travel-info/check-in-and-boarding/online-check-in/
  2. stáhni si do mobilu jejich aplikaci, přes kterou můžeš check-in udělat a nemusíš nic tisknout: https://www.norwegian.com/uk/travel-info/check-in-and-boarding/travel-assistant-app/
  3. zavazadla si odbavíš online (třeba přes tu aplikaci) a na kiosku si jen vytiskneš štítky, které přiděláš na odbavená zavazadla a zaneseš je do „bag drop area“ (místo, kde se předávají odbavená zavazadla). Kiosek ti vytiskne i palubní lístek atp. V podstatě v kiosku jen načteš z mobilu čárový kód a odklikáš tam pár informací a je to.
  4. kdybys měla problém, zajdi normálně na odbavovací přepážku a oni ti se vším pomohou.

Šťastnou cestu a žádné strachy!

Ondra, MAHALO.cz

Zobrazuji 1 výsledek
Vaše odpověď

Prosím, nejprve se .