Cestovní kancelář Poznání (oficiálním názvem je Jiří Erben, jedná se totiž o fyzickou osobu) vznikla již v roce 1993 a od svého počátku se drží svého názvu a zaměřuje se na poznávání světa. Hlavním produktem CK Poznání jsou tudíž poznávací zájezdy do všemožných koutů naší planety.
Ačkoli se CK Poznání (Jiří Erben) zaměřuje na oblast Evropy, můžete s ní projet velké množství dalších více či méně exotických zemí. V nabídce pak najdete jak zájezdy se stany tak i poměrně luxusní poznávací zájezdy pro ty náročné. Přesto majoritu tvoří klasické poznávací zájezdy pro všechny věkové skupiny. Mimo poznávacích zájezdů však v nabídce CK Poznání najdete také zájezdy na lyže, eurovíkendy a nebo okružní plavby. Vybere si tak skoro každý.
Hledáte-li cestovku, se kterou budete moci cestovat a poznávat svět, zkuste se obrátit na pardubickou Cestovní kancelář Poznání (Jiří Erben) a uvidíte, jestli umí dostát svému názvu.
Byli jsme na Liparech a musíme moc chválit – řidiče i paní průvodkyni. Všechno klapalo, zájezd byl opravdu krásný a doufám, že jsme s CK Poznání nejeli naposledy! Přeji jim mnoho stejně spokojených klientů jako my!
- Musíte se přihlásit, abyste mohli komentovat
- Lukáš Dědek hodnotil před 10 roky
Byli jsme na poznávačce v Turecku a bohužel musím říct, že jsme si zájezd v konečném důsledku ani moc neužili. Když pominu nepříliš dobrý autobus tak byl problém dost i v řidičích, poměrně často jsme bloudili. Celý zájezd pak byl až moc napráskaný programem, který se prostě nedalo stíhat. Bylo toho hodně, ale průvodce to honil, aby se vše stihlo a nikdo si pak nestěžoval. Myslím, že všichni uvítali, kdyby se program trošku zredukoval a bylo více času a klidu. Tak byli všichni po nějaké době už unavení, nevrlí a protivní, což se hodně podepsalo na celovém vyznění zájezdu, který bohužel nemohu hodnotit jako dobrý 🙁
- Musím potvrdit pro (jiný) zájezd do Franciie podobné dojmy, jako měl Lukáš v Turecku, ve smyslu narvaného programu, který nebylo možné stíhat úplně v pohodě a v klidu si vychutnat krajinu a atmosféru země. Navíc se v našem případě stalo, že byl vybrán ne zcela kvalitní kemp s překvapujícím nedostatkem některých standardních služeb. Komunikace průvodkyň (až na výjimku jedné, inteligentní a konstruktivně mluvící i jednající) vesměs chaotická, při vysvětlování složitých tras a míst/časů srazů a odjezdů nepřehledná až zavádějící. Často z nich tryskala změť subjektivních nápadů a ne právě chytrých „myšlenek“, dokola omílané banality, údaje, jež byly z nemalé části již předtím nejen řečeny, ale i rozdány ve stručných písemných materiálech. Řidiči autobusu fajn, ale při nočních přejezdech vypínali (prý opět na žádost některých průvodkyň) klimatizaci, takže chyběl kyslík a bylo nesnesitelné vedro. Některé průvodkyně obtěžovaly cestující i tím, že bez souhlasu cestujících pouštěly za jízdy jeden film za druhým. Takže ani nebylo možné si nerušeně odpočinout (zájezd byl celkem vyčerpávající) či se kochat krajinou nebo být zkrátka v klidu. Průvodkyně – či vedení CK (nevím, čí to byla povinnost) – si navíc nezjistily včas některé aktuální informace týkající se navštěvovaných destinací v rámci denních výletů, což například způsobilo, že jeden den se zbytečně jelo autobusem daleko do cílů, kde měli zavřeno, takže se skoro celý den sedělo v buse. Dále se prezentovaly „ochutnávky“ vín, což znělo lákavě, ale ve skutečnosti šlo o to nahnat zájezd do předem domluvených míst, kde majitelé dali pokaždé ochutnat tři nic moc vína a poté od nás očekávali nákupy. No a komunikace cestovky PŘED zájezdem byla skutečně nedostatečná. Kdybychom některé věci věděli předem, asi bychom se rozhodli pro jiný zájezd (s jinou cestovkou). Nicméně když už jsme vše absolvovali (s překvapeními v průběhu cesty), budeme vzpomínat hlavně na sladkou Francii jako takovou a ta krásná místa, která byla zařazena do itineráře a stála za to. (Opět musím dodat, že na většinu bohužel bylo vyhrazeno celkem málo času.) Summa summarum: CK Poznání by měla trochu zapracovat na tom, aby fungovala na profesionálnější úrovni a kontrolovala si skutečné schopnosti průvodců – jak v komunikaci, tak v přípravě tras. (O těchto schopnostech se asi moc nedozví z dotazníků rozdávaných na konci zájezdu, protože ty byly zaměřené především na komerční strategii CK do budoucna – alespoň tak CK ukázala, o co jí jde nejvíce.)
- Musíte se přihlásit, abyste mohli komentovat
- Daru hodnotil před 6 roky
Špatná komunikace a neprofesionální přístup. Zájezd jsme uhradili půl roku předem a po celou dobu nás nikdo z CK nekontaktoval s tím, že by nebylo cokoliv v pořádku. Dva týdny před odletem jsem se telefonicky spojila s pracovnicí CK paní Houhovou, která mi sdělila, že z důvodu administrativní chyby nám zájezd zrušili. Na náš odmítavý postoj k tomuto verdiktu zareagovala CK “vstřícným krokem“ a o několik tisíc korun nám navýšila cenu nových letenek.
Zdůrazňuji, že kdybych se sama s CK nespojila, zřejmě bychom se o zrušení zájezdu dozvěděli až na letišti. Na písemnou stížnost adresovanou vedení společnosti se nikdo neobtěžoval reagovat.
D. Růžičková
- Musíte se přihlásit, abyste mohli komentovat
Byli jsme s nimi s přítelem na dvou poznávacích zájezdech a jsme s jejich službami velice spokojeni. Příjemní řidiči, strašně pozitivní průvodce (vtipný, měl přehled, ohleduplný), dobře zvolený program (nejsme žádní horalové, ale zvládali jsme všechno), dobré jídlo, bezproblémové ubytování…prostě prima.
Snad jen někteří lidi, kteří s námi jeli, by se nad sebou mohli trošku zamyslet. Nevím, jestli je to v česku normální, ale přijde mi že ano – místo aby se ozvali, tak jen remcali a otravovali se svými stížnostmi ostatní cestující. Přitom šlo o naprosté banality, nad kterými stačí mávnout rukou. Nechápu, že si někteří lidé kazí sami svou dovolenou místo aby si ji užívali. Ale to už je každého věc, jen by s tím svým remcáním nemuseli otravovat ostatní.
- Musíte se přihlásit, abyste mohli komentovat
- bebe hodnotil před 8 roky
- Musíte se přihlásit, abyste mohli komentovat