Cestovní kancelář Neckermann patří do světového koncernu Thomas Cook Group plc, který je druhým největším evropským hráčem na trhu cestovního ruchu. Tento koncern vznikl již v roce 1963 v Německu a od té doby se rozšířil do několika evropských zemí.
Do České republiky koncern Thomas Cook vstoupil v roce 2007 kdy zakoupil společnost travel plus s.r.o. a tak vznikla česká cestovní kancelář Neckermann v dnešní podobě, která nese oficiální název Thomas Cook s.r.o. (ale je známá především pod názvem Neckermann, tak se nenechte zmást).
Neckermann (nebo chcete-li Thomas Cook) se zaměřuje na prodej pobytových zájezdů do mnoha světových destinací, přičemž samozřejmě nabízí i tradiční evropské destinace jako Řecko, Itálii či Španělsko a také oblíbený Egypt, Turecko a Tunisko. K těmto oblíbeným destinacím přidává i řadu exotických míst, takže se dá v konečném důsledku říct, že v nabídce cestovní kanceláře Neckermann (Thomas Cook s.r.o.) si vybere opravdu takřka každý.
Byli jsme s nimi na Zakynthosu v hotelu **** s all inclusive, vyšlo nás to na nějakých 24 tis. Kč za dvě osoby, což považuju za luxusní cenu. Sice all incluvisve nebylo nic extra v porovnání třeba s Egyptem, ale jinak hotel krásný a čistý. Za nás spokojenost, určitě se vyplatí sledovat nabídky a vychytat nějaké slevy. S Neckermannem jsme nejeli naposledy, pokud teda zase budou mít nějakou takovouhle super cenu 😀
- Musíte se přihlásit, abyste mohli komentovat
S manželem jsme s Neckermannem byli v Řecku na Rhodosu a dovolená byla v pořádku, teda až na delegáta, který byl údajně sám na celý ostrov (!!!) a tak jsme jej v podstatě neviděli. Uvítací schůzka trvala asi 5 minut a se slovy že nemá čas zase odběhl. No, takhle asi služby cetovní kanceláře vypadat nemají. Sousedi se snažili an delegáta dovolat, protože měli v pokoji plíseň a prostě se nedovolali. Naštěstí umím anglicky tak jsem jim pomohla zařídit jiný pokoj na recepci ale co by dělali bez nás, to vážně nevím.
Pro neangličtináře bych asi doporučila jinou CK, která má více delegátů kteří se o klienty starají. Ale mimototo to byla hezká dovolená (ale tu jsme si udělali sami).
- Musíte se přihlásit, abyste mohli komentovat
Česká cestovní kancelář Neckermann má trošku odlišné služby a přístup k zákazníkovi než jeho německá pobočka, se kterou jsme byli párkrát v minulosti. Jaké bylo naše překvapení když vznikl český Neckermann a my využili jejich nabídku! První šok přišel, když nám posunuli čas odletu o několik hodin, což bylo super, protože jsme měli naplánovanou cestu na letiště a museli rušit jízdenky. Ale OK, stane se. Jenže když nám pak změnili i hotel a dali nás do úplně jiného letoviska tak to už bylo i na mne moc. Arogantní delegátka odmítala cokoli řešit, prostě s ní nebyla řeč. Očividně toho měla hodně, protože jak jsem zjistil později, neckermann má hrozně málo českých delegátů, takže ti pak nestíhají. A bylo to vidět.
Po návratu z dovolené jsme poslali reklamaci, protože zájezd nebyl zrovna levný a protože se nám náhradní hotel prostě vůbec nelíbil. CK nám „vyšla vstříc“ slevou ve výši cirka 5% z ceny celého zájezdu!!!! To si asi dělají pr**l! celá jejich argumentace byla plná lží a výmluv, prostě naprostý výsměch klientovi.
Je jisté, že s touhle cestovkou už znova určitě nikam nepojedu a nedoporučuju to ani nikomu jinému!
- Stejný názor. Neckerman nikdy!
- Musíte se přihlásit, abyste mohli komentovat
Byli jsme s nimi na více dovolených (Turecko, Řecko, Španělsko) a byli jsme spokojení. Za nás hodnotím kladně, určitě je co zlepšovat, ale měli jsme to za velmi dobrou cenu (co jsme to srovnávali s lidmi, kteří bydleli ve stejném hotelu v Turecku s jiných českých CK, tak jsme ušetřili několik tisíc). Jakou dovolenou si uděláte takovou ji budete mít. Nejde házet všechno na cestovku!
- Musíte se přihlásit, abyste mohli komentovat
Loni jsme s nimi byli v Bulharsku a neměli jsmejediný problém, proto jsmese letos v dubnu rozhodli že dovolenou do Egypta absolvujeme znovu s touto CK i když to znamenalo připlatit o 3000 na osobu více než u jiných CK. Osudová chyba. Předem jsem žádala o podrobné informace o destinaci a hlavně výletech ačkoli to měla být dovolená bez delegáta, byla jsem na info o výletech odkázána na delegáta v destinaci???? Po příletu do Egypta na nás žádný zástupce nečekal – příšerný šok – naštěstí nás zachránil delegát CK Exim Tours a ten odvoz sehnal, za celou dobu pobytu jsme nebyli schopni naše obtíže s CK řešit ani přes jejich SOS linku, nikdotam neuměl česky jak deklarovali, hoel a služby výborné moc se snažili, každopádně informace o hotelu se dost lišili od garantovaných, nehledě na to žena naši pláži vůbec nebyl možný vstup do moře??? Za celý pobyt nikdo neaktualizoval odlety- prostě NIC,takžecelá dovolená byla ve stresu kdy odlétáme a kdo nás dostane na letiště, když nám tyto informace nikdo nebyl schopen dodat. Naštěstí jsme večer před raním odletem potkali delegáta naší CK, který byl upřímně zaskočen že v hotelu vůbec někoho má a dohledal nám odlet. Nakonec tedy vše dobře dopadlo…..po příletu jsme sepsali reklamaci a ti nás jen kulantně poslalido prdele že nárok nemáme na nic a že vše bylo OK. S touto CK již NIKDY.
- Musíte se přihlásit, abyste mohli komentovat
- Petra Petrucha hodnotil před 10 roky
kvalita služeb u německého Neckermanna je úplně nesrovnatelná s tím, co předvedl český Neckermann, se kterým jsme byli jednou a naposledy. Nechápu, že si němci nechají kazit dobré jméno touto bandou amatérů, kteří si hrají na cestovní kancelář! Údajně stejně všecno vyřizují přes německo a tak je velké upozornění pro všehny, kdo si u nich koupí zájezd to, že v případě problémů musíte reklamaci řešit s němci stejně tak i případný soud a tak probíhá v německu. To znamená spoustu utracených peněz navíc, jinou legislativu apod.
jejich služby znova nevyužiju, není k tomu důvod
- Musíte se přihlásit, abyste mohli komentovat
Týden před odletem nám změnili termín zájezdu, údajně kvůli poruše letadla, což už jsem neyla schopná domluvit v práci takže jsme nakone nejeli nikam!! Otřesné jednání ze strany cestovní kanceláře, kterou jsem považovala za kvalitní i kvůli jejímu německému původu 🙁
Neckerman nikdy víc!!
- Musíte se přihlásit, abyste mohli komentovat
- Katka Andrová hodnotil před 10 roky
Jezdili jsme s Neckermannem pravidelně několik let po Evropě. Nikdy nebyl nějaký větší problém, snad jen trošku zmatky s vouchery, ale to se vysvětlilo. Jinak bez problému. Ale nemůžu hodnotit dopravu, jezdili jsme vlastním autem. Na zajištění ubytování a výletů jsou jejich služby v pořádku a mohu je doporučit.
- Musíte se přihlásit, abyste mohli komentovat
- Honza Kabát hodnotil před 8 roky
Jedním slovem, služby od Neckermana hrozny !!!!!!!!! Nikdy nikomu nedoporučuji, krasnej hotel i okolí, ale služby delegáta = 0.
Poslední den jsme měli odjížděl v půl 2 od hotelu. Klíč se musí vrátit před 12.. Tudíž jsme čekali 2,5 hodiny do 14:30 a autobus stále nikde. Voláme delegátce a ta řekne :“udělejte si to jak chcete“ z posledních peněz jsme zaplatili velmi drahý taxík a na letiště jsme dorazili, když stálo naše letadlo na ranveii. Jedním slovem hrozný! Nikdy
- Musíte se přihlásit, abyste mohli komentovat
- Vladimír hodnotil před 8 roky
Dobrý den.
Dne 21. 12. 2013 jsme se vrátili z krásného pobytu na ostrově Cozumel v Mexiku, který byl pořádán CK NECKERMANN Reisen – Thomas Cook Touristik a nám byl zprostředkován cestovní kanceláří RUDOLF REISEN, které bychom tímto chtěli poděkovat za přípravu, zajištění potřebných náležitostí a pomoc v nouzi, které se nám ze strany této CK dostalo.
Toto ovšem neplatí o zajištění služeb pořadatelskou CK NECKERMANN Reisen – Thomas Cook Touristik. Konkrétně se jednalo o zabezpečení delegátských služeb touto renomovanou společností. Po příletu do Cancunu jsme současně s ostatními rekreanty byli očekáváni delegátem této CK, převzali od něho zalepené obálky s (jak se později ukázalo) cestovními poukazy pouze k přepravě trajektem z přístavu vzdáleného cca 90 km od letiště na ostrov Cozumel a dále k přepravě taxi do hotelu Iberostar Cozumel. Totéž na cestu zpět. Přeprava z letiště do přístavu a zpět při návratu, měla být zabezpečena garantovaným delegátem pořadatelské CK. Po převzetí uvedených dokumentů jsme byli nasměrováni do přistavených taxi, ale s cílem sesterského hotelu Iberostar v Cancunu. Na dotaz proč do Cancunu a ne na trajekt a přejezd na ostrov Cozumel jsme dostali odpověď, že transfer bude realizován až následujícího dne. S tímto jsme byli do uvedeného sesterského hotelu převezeni. Proč a z jakého důvodu nám sděleno nebylo. To bylo naposled, co jsme se s jakýmkoliv delegátem této pořadatelské cestovní kanceláře vůbec setkali.
Následujícího dne po informaci od pracovníků hotelové služby, že se doposud žádný delegát CK NECKERMANN Reisen nedostavil, obrátili jsme se o pomoc na místní průvodkyni českého původu, která s touto CK nemá nic společného, paní Martinu Brychovou, která nám po telefonickém kontaktu se zástupci CK dojednala příjezd delegáta, který nám měl přepravu do cílové destinace zajistit. Garantovaného delegáta jsme se však nedočkali a byli donuceni využít profesionálního přístupu zaměstnanců hotelu, kteří nám vyšli v maximální míře vstříc a zajistili nám přepravu z Cancunu do přístavu ve své režii a na náklady hotelu místní taxislužbou (asi cca 80 – 90 km) a dále pokračovat po „vlastní ose“ až do cílové destinace.
Už toto jednání svědčí o zodpovědnosti, kvalitě přístupu a charakteru zaměstnanců pořadatelské CK.
S garantovaným delegátem jsme se však nesetkali jak po celou dobu pobytu, tak ani při přípravě na odjezd a ani při vlastním odjezdu. Před odjezdem nebyly na recepci hotelu dodány žádné pokyny s uvedením časů v návaznosti na přepravu trajektem, ani informace jak postupovat po příjezdu do přístavu a ani způsob přepravy na letiště. Vše jsme tedy řešili samostatně a doufali, že delegát bude alespoň v přístavu. Nebyl. Z tohoto důvodu jsme na základě telefonického dohovoru se zástupcem CK RUDOLF REISEN byly nuceni využít k přepravě z přístavu na letiště místní taxislužby a to na vlastní náklady.
Vzhledem ke skutečnosti, že cestujeme poměrně často s využitím služeb různých pořadatelských cestovních kanceláří můžeme konstatovat, že s podobným bezohledným a neprofesionálním přístupem akreditované cestovní společnosti vůči zákazníkovi, jaký nám prezentovali zástupci CK NECKERMANN Reisen, jsme se doposud nesetkali. Na základě těchto osobních zkušeností se zdá, že nám doporučená, byť neověřená a nerealizovaná informace o nutnosti předat ihned při prvním setkání delegátu zastupujícímu CK NECKERMANN Reisen – Thomas Cook „všimné“ ve výši 5 – 10 US dolarů vám pak zajistí jeho aktivitu, se zakládá na pravdě.
Že u této pořadatelské CK není zřejmě něco v pořádku mi potvrzuje též podobná zkušenost z loňského roku, kdy nás při cestě na Maledivy ponechal (zapomněl??) delegát téže CK v přístavu na letišti v Male a přepravu do místa pobytu jsme si museli zajistit sami, byť tato služba měla být součástí zájezdu. Tehdy jsme to však neřešili, neboť to považovali pouze za mimořádné pochybení.
- Musíte se přihlásit, abyste mohli komentovat