Fischer.png
2.24 (14 recenze)
Na Strži 65/1702, 140 62 Praha 4

Již v roce 1990 založil cestovní kancelář Fischer pan Václav Fischer, který během prvních několika let vybudoval z Fischera silnou značku, která byla známá kvalitními službami za rozumnou cenu. V roce 1999 vznikla z cestovní kanceláře akciová společnost Cestovní kancelář FISCHER, a.s., která v dalších letech prošla poměrně bouřlivým vývojem, kdy do ní vstoupila společnost KKCG, která je dnes stoprocentním vlastníkem cestovní kanceláře FISCHER, a.s. a kdy začaly majetkoprávní spory mezi Václavem Fischerem a novými vlastníky cestovní kanceláře. Ty sem tam problesknou médii dodnes.

Cestovní kancelář FISCHER, a.s. se orientuje na velké množství destinací napříč celým světem. Můžete tak u nich zakoupit zájezdy do Evropy, Afriky, Ameriky, Asie, ale i Oceánie. Nabídka je opravdu obrovská a jelikož je Cestovní kancelář FISCHER, a.s. jedním z lídrů českého cestovního ruchu, je jasné, že také velmi oblíbená.

Chcete-li vyrazit na dovolenou se stabilní cestovní kanceláří s bohatými zkušenostmi, neuděláte u cestovní kanceláře Fischer s největší pravděpodobností chybu.

 

5 z 5 lidí považuje tuto recenzi za přínosnou
Jen drobnosti
3.8( Komunikace 4.00 | Doprava 4.00 | Ubytování 4.00 | Strava 4.00 | Delegát / Průvodce 3.00 | Odpovídalo nabídce? 4.00 )

S cestovkou V. Fischera jsem byl za poslední roky několikrát prakticky po celém světě. Vesměs bylo vše v pořádku, ale nějaké vady na kráse by se našly – jednou nám změninili hotel (za opravdu lepší, ne jen papírově, ale i tak je to hloupé, když jsme chtěli hotel na kraji národního parku a oni nás přesunuli 200km od něj), jednou jsme měli delegáta, který na uvítací schůzku přišel opilý a moc nám toho neřekl, což není zrovna profesionální přístup (to bylo na Mallorce, asi měl těch uvítacích schůzek už hodně za sebou a jestli si na každé připil, tak to tak dopadlo, hh 🙂 ), jednou si jedna spolucestující dost ošklivě zlomila nohu a delegát ji v podstatě odmítl pomoct, protože neměla pojištění od Fischera. Takže jsme ji do nemocnice vezli naším půjčeným vozem a vše zajišťovali na vlastní pěst, jednou nám přesunuli let o několik hodin atp. Ale v podstatě já osobně jsem s nimi špatnou zkušenost neměl nikdy (až na ten hotel), protože když už něco nastalo, tak se snažili nám to nějak kompenzovat (výlet zdarma, šampaňské na pokoj atp.), takže člověk jednodušeji zapomene to zlé 🙂 Čili asi spokojeným klientem CKF zůstanu i nadále a budu sledovat, zda se jejich služby nebudou zhoršovat…

2 z 2 lidí považuje tuto recenzi za přínosnou
Spolehlivá cestovka
5.0( Komunikace 5.00 | Doprava 5.00 | Ubytování 5.00 | Strava 5.00 | Delegát / Průvodce 5.00 | Odpovídalo nabídce? 5.00 )

S Fischerem jezdím už 20 let, sem tam to proložím nějakou jinou cestovkou (která dělá zájezdy, které Fischer v nabídce nemá) a nikdy nebyl nějaký vážnější problém. Ať už jsme řešili cokoli, vždy to vyřešili k naší spokojenosti. Mám pocit, že u těchle velkých cestovek se člověk i v zahraničí cítí trošku víc světově. Je asi rozdíl, když jedu s cestovkou, která je schopná vyprodat hotel (a podle toho se k ní a jejím klientům pak v hotelu chovají) a nebo s pidi cestovkou, která prodá jeden pokoj, že.

Prostě s Fischerem nám to klape a asi u něj zůstanu i do budoucna 🙂

1 z 1 lidí považuje tuto recenzi za přínosnou
Neuskutecnena cesta do zemi Stredniho Vychodu
0.5( Komunikace 0.50 | Doprava 1.00 | Ubytování 0.00 )

S CK Fischer asi neni problem jezdit na pobytove zajezdy s charterovymi lety do Recka ci Spanelska, ale zorganizovat poznavaci zajezd, jiny let a personalizovanou cestu mimo Evropu je nad sily jejich personalu.

Chtela jsem na Silvestra na poznavaci zajezd do Omanu, ktery uverejnovali na webovych strankach.

Po zavolani do CK zjistuji, ze popis cesty a cena nejsou spravne a zajezd je pote stazen ze stranek CK Fischer.

Vyberu si sama hotel, nebot  maji sice dobry vyber v katalogu, ale nedokazi poradit. Nevadi, do Omanu nejedu poprve.

To, ze nehodlam letet nabizenou Flydubai, ktera mela jen pred mesicem dva vazne technicke problemy a pred par mesici spadlo jejich letadlo v Rostove, operatory trochu prekvapuje a kdyz zadam o jiny let, samozrejme si musim sama vyhledat na internetu to, co mi vyhovuje. Mohu jej zamluvit sama a objednat tedy jen hotel all inclusive nebo mi je obstara CK.

Platim zalohu s tim, ze mam v cene pravudelnou linku o vyletech na miste se prakticky nic nevi a CK Fischer hleda delegata….zrejme tam nyní nikoho nemaji a neni jiste jestli, kdy a jak se vubec uskutecni.

Cena zajezdu pro dva je nad 100 tisic.

Tyden pote sama nahodne zjistuji, ze letecka spolecnost posunula casove lety a ztracim spojeni.

Kontaktuji pisemne CK (na call centru se nedostanete k osobe, ktera vas od zacatku asistuje) a je mi sdeleno, ze je let opravdu znenen. V techto pripadech letecke spolecnosti nabizeji plne vraceni letenky, nebot v mem pripade se jedna o cekaci cas v Qataru  na  spojeni do Omanu temer 9 hodin a posunuti zpatecniho letu o 20 hodin, z cehoz vyplyva, ze zustavam o den dele bez hotelu nebo musim zaplatit dalsi noc.

Rozhoduji se let zrusit, coz je pro Fischer problem, i kdyz, jak zjistuji u Qatar Airways to problem byt nemuze, nebot spolecnost v tomto pripade vraci veskere naklady za let (refund).

Je mi receno, ze jestlize neprijmu nahradni let, i prestoze mi nevyhovuje, nemohu letet s jinou spolecnosti a nemohu jiz ani objednat hotel zvlast a let si zajistit sama, coz predtim slo.

Jedina alternativa je storno zajezdu!

Stezovat si pry mohu pres pravnika.

S CK Fischerem uz opravdu ne.

Mily, ale nekompetentni personal, neverohodne informace na webovych strankach a nesolidni jednani.

 

1 z 1 lidí považuje tuto recenzi za přínosnou
S CK Fischer jiz nikdy vice!
2.2( Komunikace 1.00 | Doprava 2.00 | Ubytování 3.00 | Strava 2.00 | Delegát / Průvodce 2.00 | Odpovídalo nabídce? 3.00 )
svab.jpg
svab_detail.jpg
chleb_plisen.jpg
margarin_a_pecivo.jpg

Moje zkusenosti s CK Fischer jsou otresne:
1) Okradli nas o jeden pobytovy den (vstavali jsme ve 4 rano, abychom stihli letadlo)
2) V den odletu nam k casne snidani naservirovali plesnivy chleba
3) U vchodu do hodelu se promenadovali svabi
4) V noci jsem nemohl spat kvuli hluku z klimatizace

Vse jsem nasledne reklamoval (nejen ja, ale i rodina co bydlela vedle nas). CK Fischer reklamace (dle nas opravnene) zamitla.

  • Ondra, MAHALO.cz
    Můžete, Tomáši, upřesnit, ve které destinaci a v jakém hotelu jste byli? Jistě by to zajímalo i ostatní cestovatele. Děkuji!
  • Tomáš Kraus
    Hotel Globales Simar, Carrer Temporal, s/n, 07469 Cala Sant Vicenç, Illes Balears, Španělsko
1 z 1 lidí považuje tuto recenzi za přínosnou
Neseriozní kancelář
0.5( Odpovídalo nabídce? 0.50 )

Dříve jsme jezdil s Fischerem dost často a nechal jsme jim tam za rodinu opravdu nemalou částku.Naposledy jsme byl loni v Řecku a po příjezdu jsem zjistil,že nabídka vůbec neodpovídá.Hotel katastrofa a po dosti razantním jednání jsem zajistil přesun jinam kde už to bylo dobré,ale neochota až bolela.Letos jsem si udělal čas a chtěl jet s rodinou na last moment do SAE volal na linku a zarezervoval zájezd a začal vyřizovat pojištění okamžitě sedl do auta a jel skoro 100km vyzvednout hotovost abych mohl poslat a všchny zůčastněné z rodiny zburcoval.Když jsem dorazil na místo přišel mě suše mail,že chyba systému a zájezd je pro rodinu o 16000kč dražší.Dovolal jsme se zhruba po 45 minutách a reakce,že za to nemužou.Když jsem chtěl aby mě daly alespon voucher na částku zhruba 500 kč jelikož tolik jsme projel a to ,že jsem musel stornovat pojistné smlouvy jsem neřešil vůbec tak mě,řekly,že bohužel a tím to skončilo ani na reklamaci nebyl brán zřetel ačkoliv mě prokazatelně vznikla jednáním CK škoda a to byl zájezd za skoro 95000kč.Fischer už neni co býval a doporučuji potéto zkušenosti radeji jinou CK.

3 z 4 lidí považuje tuto recenzi za přínosnou
Fischer je podvodník a tím pro mě skončila i jeho CK
0.5( Komunikace 0.50 | Doprava 0.50 | Ubytování 0.50 | Strava 0.50 | Delegát / Průvodce 0.50 | Odpovídalo nabídce? 0.50 )

S Fischerem a jeho firmami už nechci mít nic společného. Nejdřív jsme ztratili peníze na krachu Tomi Tour, kterou očividně někdo vytuneloval a pak jsme my blbci koupili dovolenou u CK Fischer a ti nám zase změnili odlet tak, že jsme nemohli na dovolenou letět (prostě jsme museli být z dovolené zpátky v konkrétní den a podle toho jsme vše plánovali, jenže změnili návrat o den později a bylo to v pytli), už jiná alternativa nebyla a tak jsme zůstali doma, čili další dovolená zkažená (aspoň jsme ale nepřišli o peníze, to by mě z nich už vážně kleplo). Nic příjemného když jste hodně pracovně vytížení a prostě nemáte možnost is udělat volno kdykoli chcete.

Díky bohu už dneska Fischer v televizi moc není, ale je to tak slizký člověk, že s ním opravdu už nikdy nechci mít nic společného. Takže CK Fischer nikdy více.

  • Iva Danková
    Přesně tak, jeden známý pro něj pracoval a skončil tak, že mu Fischer nejenže nezaplatil, ale ještě mu vyhrožoval, že ho dá k soudu (neměl na něj nic, jen vyhrožoval), nadával a choval se jaho ubožák. Václav Fischer je tragéd a hlupák, který umí jen brečet, jak ho všichni okradli, přitom se chová jako podvodník a sám okrádá kdekoho. Měli by ho zavřít.
3 z 4 lidí považuje tuto recenzi za přínosnou
Spokojenost, dobrá cestovka
5.0( Komunikace 5.00 | Doprava 5.00 | Ubytování 5.00 | Strava 5.00 | Delegát / Průvodce 5.00 | Odpovídalo nabídce? 5.00 )

Vždy s nimi bylo vše v pořádku, nemohla jsem si nikdy stěžovat, doporučuji!

1 z 2 lidí považuje tuto recenzi za přínosnou
Fischer, Čedok atp. = záruka kvality
4.3( Komunikace 5.00 | Doprava 4.00 | Ubytování 4.00 | Strava 4.00 | Delegát / Průvodce 4.00 | Odpovídalo nabídce? 4.50 )

Která jiná cestovka už by měla být zárukou kvality dovolené než Fischer nebo Čedok? Já jezdím jenom s nimi, protože fakt nebudu riskovat, že nám krachne cestovka a nebo nedodrží slovo a pak z nich budeme muset páčit peníze. Tyhle velké cestovky fungují jinak, sice nejsou nejlevnější, ale holt platíte za kvalitu a to se vždycky vyplatí.

My jsme spokojení klienti Fischera a jsem si jist, že to tak zůstane i do budoucna.

Snaha koupit si zájezd na zimní lyžování
1.7( Komunikace 1.00 | Ubytování 4.00 | Strava 0.00 )

Nebeudu to nijak zvlášť rozepisovat. Naprostá nespokojenost s rádoby zprostředkování zimní dovolené. Paní, která se prezentuje pod CK Fischer  nám nechala propadnout rezervaci v Itálii (poslala nám smlouvu s neúplnými údaji, které měla napravit a neudělala to) ani neměla tu slušnost zavolat či poslat email, že je rezervace zrušená. Jely jsme na nejbližší pobočku snažit se zjistit co se děje s naším zájezdem. Tam jsme se vlastně po dvou dnech zjistili co se vlastně děje. Určitě přes tuto CK nikam nikdy nepojedeme a určitě nedoporučíme přátelům.

Mallorca Španělsko Palma bay club resort
0.5( Komunikace 0.50 | Doprava 0.50 | Ubytování 0.50 | Strava 0.50 | Delegát / Průvodce 0.50 | Odpovídalo nabídce? 0.50 )

Dobrý den chci vám říct že to byla moje první v životě nejhorší dovolená ráno snídaně jen pomeranč sýr salám k obědu to samé večer to šlo bylo víc na výběr pití jen dvě denně měla sem to all inclusive pokoj sem měla mít hned u bazénu místo toho mě dali k nějaké silnici naproti hospoda řev pokoj smradlavy zima uklízečka nepříjemná vyhodili nás ve 12 h. Přitom sem měla jet domů až  večer tak sem čekala na recepci s kufrem 5h. WiFi dráha 5eur na den jídlo bylo i nebylo měli tam 3 restaurace pokaždé sem hledala v které se jí jeden den tam ani pití nebylo!! Televize malá 6programu.. Fischer už nikdy!!!!!!

Hotel kabanari bay a vubec celkově o ck fischer
0.5( Komunikace 0.50 | Doprava 0.50 | Ubytování 0.50 | Strava 0.50 | Delegát / Průvodce 0.50 | Odpovídalo nabídce? 0.50 )

Dobry den, 

Tou nejvyssi formou jakou mohu byt nastvana vam pisu, ze nejsem absolutne spokojena s vasi komunikaci. 

Neni opravdu normalni, aby mi nikdo neodepisoval na emaly- kdy resim reklamaci zajezdu, a vubec celkově abych se nemohla dovolat v prubehu dovolene mych rodicu,???? 10-15 zmeskanych hovoru  nekolikrat denne odeme mate v prubehu dvou hodin i dele a nikdo se neozve zpet,  A tohle neodepisovani na emaily je opravdu něco od vasi spolecnosti, od ktere jsem doposud mela to nejlepsi mineni. Patrili jste pro me na uplnou spicku vsech Ck . 

Resim reklamaci s pani Petrou Švehlíkovou, zajezd cislo (v emailu) , 5 dnu bez odpovedi na jeji rozhodnuti o reklamaci.a to je s kazdym ale s kym jsem doposud komunikovala.

Kdyz srovnam konkurenci a ze uz jsem nejednou letela s ostatnimi CK, tak tohle jsem teda jeste nezazila…. 

doufAme, ze alespon ta reklamace dopadne fer vuci nam .

Jeste bych vytkla platbu pres internet, platbu kartou, kterou nedoporucuji, jelikoz si stahli misto cca 30 000 z karty, jednou tolik (60 000) kvuli chybe stranky a vratili nam je az nejak po 10dnech. A to se pan na telefonu z administrativy  jeste cukal, ze se pan pouze pokusi o vraceni penez?! 

Dříve jsem jezdil
3.9( Komunikace 4.00 | Doprava 4.00 | Ubytování 3.50 | Strava 4.00 | Delegát / Průvodce 4.00 | Odpovídalo nabídce? 4.00 )

Dříve jsem s Fischerem často jezdil, nyní vybírám nabídky i s ohledem na finance a již pár let zvítězila vždy jiná CK, než Fischer, která byla levnější. Teď naposledy CK Pantour, Bulharsko. To bylo naprosto v pohodě.

Bezplatné storno, ale peníze nikde
1.0( Komunikace 1.00 )

Jediné, co tato cestovní kancelář opravdu umí, je dokonale odradit nové zákazníky. V únoru jsme si zakoupili zájezd. Ani ne za týden přišel email, že nám byl zrušen let. Cestovka nám nabídla jeden jiný termín, který nám ale nevyhovoval, takže jsme se rozhodli pro bezplatné storno. Je to už přes měsíc, peníze stále nemáme a na emaily už ani nikdo neodpovídá. Od firmy, která působí na trhu už tolik let, bych očekávala alespoň nějakou profesionalitu, bohužel opak je pravdou.

CK Fischer už nikdy více!
2.0( Komunikace 1.00 | Doprava 1.00 | Ubytování 4.00 | Strava 4.00 | Delegát / Průvodce 1.00 | Odpovídalo nabídce? 1.00 )

Koupili jsme si zájezd s CK Fischer na Grand Canaria. Minulý týden jsme se vrátili. Samotné cestovce jsme platili cca 50 000 na 10 noci za průměrný hotel(díky tomu to bylo o 10 000 levnejsi)Už před dovolenou začaly akorat starosti. Každý den jsme se museli domáhat o kontaktování nás a zaslání letenek. Když už nám letenky přišly,zjistili jsme,že každý sedí na druhé straně letadla.U CK bývá zvykem,ze účastníci zajezdu pod stejným číslem zajezdu bývají usazováni společně,pokud je tam ta možnost.Bylo nám sděleno,že mužem sedět spolu,ale musíme si připlatit službu navíc.Poslali jsme tedy dalších 7000 za další 2 služby.V den odletu nám poslali mail,že už to bohužel nešlo zařídit,takže nám v nejbližších dnech pošlou peníze zpět na účet(musela jsem se jich domahat)V letadle nám ale přitom bylo sděleno,že kapacita míst v letadle je o 20 míst volných.Takze opět tah ze strany CK jak si přijít ještě více k penězům službami navíc.

Co se týče delegatky,tak jsme ji viděli pouze jednou na letišti a poté to pokračovalo dal stylem,,udělej si sam“.Chlap měl úraz páteře na vodním skutru a po mých zadostech o pomoc s dopravou do nemocnice a komunikační barierou(neumím spanelsky a anglicky se jim mluvit nechce)mi delegátka napsala,že s tímto nemá žádné zkusenosti(přitom tam zije)a ať si zavoláme taxika a necháme se odvést do nemocnice a ať si připravíme tak 300 euro.Mam za to,že cestovkam se platí za případnou potrebu pomoci v zaplacenem zajezdu.Na co ti delegáti tedy jsou? Mají snad naklusat ve chvíli,když je jakýkoliv problém.Zde absolutní nezájem.

Koukala jsem na Booking,kde přímo náš hotel nabízel za 900kc za noc. Samotné pojištění zajezdu pořídíte od 800kc(záleží jaký balíček si vyberete) Suma sumarum 10 noci v hotelu plus pojištění vyjde na necelých 10 000 + letenka. Z letiště taxíkem se do svého hotelu dostanete za 30 euro a autobus vyjde na třetinu. Kdybychom zajezd řešili takto,vyjde z toho nastejno s tím rozdílem,že bychom ušetřili téměř dve třetiny ceny zájezdu.Platime cestovkam,abychom měli v době zaslouzeneho odpočinku klid a bylo o vše podstatné postaráno.Abychom se nemuseli stresovat se zarizovanim spojeným s odlety,ubytováním,příjezdem zpět a nepredpokladanymi situacemi. CK Fischer Vam tuto úlevu rozhodně neposkytne a když ano,vysaje z Vasi peněženky co půjde.Proto píši tuto recenzi,aby jste si mohli dát pozor a nekazili si dovolenou zbytečným stresem.

Zobrazuji 14 výsledků
Fischer.png před 6 roky
Zobrazuji 5 výsledků