Již v roce 1990 založil cestovní kancelář Fischer pan Václav Fischer, který během prvních několika let vybudoval z Fischera silnou značku, která byla známá kvalitními službami za rozumnou cenu. V roce 1999 vznikla z cestovní kanceláře akciová společnost Cestovní kancelář FISCHER, a.s., která v dalších letech prošla poměrně bouřlivým vývojem, kdy do ní vstoupila společnost KKCG, která je dnes stoprocentním vlastníkem cestovní kanceláře FISCHER, a.s. a kdy začaly majetkoprávní spory mezi Václavem Fischerem a novými vlastníky cestovní kanceláře. Ty sem tam problesknou médii dodnes.
Cestovní kancelář FISCHER, a.s. se orientuje na velké množství destinací napříč celým světem. Můžete tak u nich zakoupit zájezdy do Evropy, Afriky, Ameriky, Asie, ale i Oceánie. Nabídka je opravdu obrovská a jelikož je Cestovní kancelář FISCHER, a.s. jedním z lídrů českého cestovního ruchu, je jasné, že také velmi oblíbená.
Chcete-li vyrazit na dovolenou se stabilní cestovní kanceláří s bohatými zkušenostmi, neuděláte u cestovní kanceláře Fischer s největší pravděpodobností chybu.
S cestovkou V. Fischera jsem byl za poslední roky několikrát prakticky po celém světě. Vesměs bylo vše v pořádku, ale nějaké vady na kráse by se našly – jednou nám změninili hotel (za opravdu lepší, ne jen papírově, ale i tak je to hloupé, když jsme chtěli hotel na kraji národního parku a oni nás přesunuli 200km od něj), jednou jsme měli delegáta, který na uvítací schůzku přišel opilý a moc nám toho neřekl, což není zrovna profesionální přístup (to bylo na Mallorce, asi měl těch uvítacích schůzek už hodně za sebou a jestli si na každé připil, tak to tak dopadlo, hh 🙂 ), jednou si jedna spolucestující dost ošklivě zlomila nohu a delegát ji v podstatě odmítl pomoct, protože neměla pojištění od Fischera. Takže jsme ji do nemocnice vezli naším půjčeným vozem a vše zajišťovali na vlastní pěst, jednou nám přesunuli let o několik hodin atp. Ale v podstatě já osobně jsem s nimi špatnou zkušenost neměl nikdy (až na ten hotel), protože když už něco nastalo, tak se snažili nám to nějak kompenzovat (výlet zdarma, šampaňské na pokoj atp.), takže člověk jednodušeji zapomene to zlé 🙂 Čili asi spokojeným klientem CKF zůstanu i nadále a budu sledovat, zda se jejich služby nebudou zhoršovat…
- Musíte se přihlásit, abyste mohli komentovat
- Klárka Kovandová hodnotil před 10 roky
S Fischerem jezdím už 20 let, sem tam to proložím nějakou jinou cestovkou (která dělá zájezdy, které Fischer v nabídce nemá) a nikdy nebyl nějaký vážnější problém. Ať už jsme řešili cokoli, vždy to vyřešili k naší spokojenosti. Mám pocit, že u těchle velkých cestovek se člověk i v zahraničí cítí trošku víc světově. Je asi rozdíl, když jedu s cestovkou, která je schopná vyprodat hotel (a podle toho se k ní a jejím klientům pak v hotelu chovají) a nebo s pidi cestovkou, která prodá jeden pokoj, že.
Prostě s Fischerem nám to klape a asi u něj zůstanu i do budoucna 🙂
- Musíte se přihlásit, abyste mohli komentovat
- Elly Ro hodnotil před 8 roky
S CK Fischer asi neni problem jezdit na pobytove zajezdy s charterovymi lety do Recka ci Spanelska, ale zorganizovat poznavaci zajezd, jiny let a personalizovanou cestu mimo Evropu je nad sily jejich personalu.
Chtela jsem na Silvestra na poznavaci zajezd do Omanu, ktery uverejnovali na webovych strankach.
Po zavolani do CK zjistuji, ze popis cesty a cena nejsou spravne a zajezd je pote stazen ze stranek CK Fischer.
Vyberu si sama hotel, nebot maji sice dobry vyber v katalogu, ale nedokazi poradit. Nevadi, do Omanu nejedu poprve.
To, ze nehodlam letet nabizenou Flydubai, ktera mela jen pred mesicem dva vazne technicke problemy a pred par mesici spadlo jejich letadlo v Rostove, operatory trochu prekvapuje a kdyz zadam o jiny let, samozrejme si musim sama vyhledat na internetu to, co mi vyhovuje. Mohu jej zamluvit sama a objednat tedy jen hotel all inclusive nebo mi je obstara CK.
Platim zalohu s tim, ze mam v cene pravudelnou linku o vyletech na miste se prakticky nic nevi a CK Fischer hleda delegata….zrejme tam nyní nikoho nemaji a neni jiste jestli, kdy a jak se vubec uskutecni.
Cena zajezdu pro dva je nad 100 tisic.
Tyden pote sama nahodne zjistuji, ze letecka spolecnost posunula casove lety a ztracim spojeni.
Kontaktuji pisemne CK (na call centru se nedostanete k osobe, ktera vas od zacatku asistuje) a je mi sdeleno, ze je let opravdu znenen. V techto pripadech letecke spolecnosti nabizeji plne vraceni letenky, nebot v mem pripade se jedna o cekaci cas v Qataru na spojeni do Omanu temer 9 hodin a posunuti zpatecniho letu o 20 hodin, z cehoz vyplyva, ze zustavam o den dele bez hotelu nebo musim zaplatit dalsi noc.
Rozhoduji se let zrusit, coz je pro Fischer problem, i kdyz, jak zjistuji u Qatar Airways to problem byt nemuze, nebot spolecnost v tomto pripade vraci veskere naklady za let (refund).
Je mi receno, ze jestlize neprijmu nahradni let, i prestoze mi nevyhovuje, nemohu letet s jinou spolecnosti a nemohu jiz ani objednat hotel zvlast a let si zajistit sama, coz predtim slo.
Jedina alternativa je storno zajezdu!
Stezovat si pry mohu pres pravnika.
S CK Fischerem uz opravdu ne.
Mily, ale nekompetentni personal, neverohodne informace na webovych strankach a nesolidni jednani.
- Musíte se přihlásit, abyste mohli komentovat
- Tomáš Kraus hodnotil před 8 roky
Moje zkusenosti s CK Fischer jsou otresne:
1) Okradli nas o jeden pobytovy den (vstavali jsme ve 4 rano, abychom stihli letadlo)
2) V den odletu nam k casne snidani naservirovali plesnivy chleba
3) U vchodu do hodelu se promenadovali svabi
4) V noci jsem nemohl spat kvuli hluku z klimatizace
Vse jsem nasledne reklamoval (nejen ja, ale i rodina co bydlela vedle nas). CK Fischer reklamace (dle nas opravnene) zamitla.
- Můžete, Tomáši, upřesnit, ve které destinaci a v jakém hotelu jste byli? Jistě by to zajímalo i ostatní cestovatele. Děkuji!
- Hotel Globales Simar, Carrer Temporal, s/n, 07469 Cala Sant Vicenç, Illes Balears, Španělsko
- Musíte se přihlásit, abyste mohli komentovat
- Dudikovad hodnotil před 5 roky
Dobry den,
Tou nejvyssi formou jakou mohu byt nastvana vam pisu, ze nejsem absolutne spokojena s vasi komunikaci.
Neni opravdu normalni, aby mi nikdo neodepisoval na emaly- kdy resim reklamaci zajezdu, a vubec celkově abych se nemohla dovolat v prubehu dovolene mych rodicu,???? 10-15 zmeskanych hovoru nekolikrat denne odeme mate v prubehu dvou hodin i dele a nikdo se neozve zpet, A tohle neodepisovani na emaily je opravdu něco od vasi spolecnosti, od ktere jsem doposud mela to nejlepsi mineni. Patrili jste pro me na uplnou spicku vsech Ck .
Resim reklamaci s pani Petrou Švehlíkovou, zajezd cislo (v emailu) , 5 dnu bez odpovedi na jeji rozhodnuti o reklamaci.a to je s kazdym ale s kym jsem doposud komunikovala.
Kdyz srovnam konkurenci a ze uz jsem nejednou letela s ostatnimi CK, tak tohle jsem teda jeste nezazila….
doufAme, ze alespon ta reklamace dopadne fer vuci nam .
Jeste bych vytkla platbu pres internet, platbu kartou, kterou nedoporucuji, jelikoz si stahli misto cca 30 000 z karty, jednou tolik (60 000) kvuli chybe stranky a vratili nam je az nejak po 10dnech. A to se pan na telefonu z administrativy jeste cukal, ze se pan pouze pokusi o vraceni penez?!
- Musíte se přihlásit, abyste mohli komentovat
Dříve jsem s Fischerem často jezdil, nyní vybírám nabídky i s ohledem na finance a již pár let zvítězila vždy jiná CK, než Fischer, která byla levnější. Teď naposledy CK Pantour, Bulharsko. To bylo naprosto v pohodě.
- Musíte se přihlásit, abyste mohli komentovat
- Tonda hodnotil před 4 roky
- naposledy upraveno před 4 roky
Dříve jsme jezdil s Fischerem dost často a nechal jsme jim tam za rodinu opravdu nemalou částku.Naposledy jsme byl loni v Řecku a po příjezdu jsem zjistil,že nabídka vůbec neodpovídá.Hotel katastrofa a po dosti razantním jednání jsem zajistil přesun jinam kde už to bylo dobré,ale neochota až bolela.Letos jsem si udělal čas a chtěl jet s rodinou na last moment do SAE volal na linku a zarezervoval zájezd a začal vyřizovat pojištění okamžitě sedl do auta a jel skoro 100km vyzvednout hotovost abych mohl poslat a všchny zůčastněné z rodiny zburcoval.Když jsem dorazil na místo přišel mě suše mail,že chyba systému a zájezd je pro rodinu o 16000kč dražší.Dovolal jsme se zhruba po 45 minutách a reakce,že za to nemužou.Když jsem chtěl aby mě daly alespon voucher na částku zhruba 500 kč jelikož tolik jsme projel a to ,že jsem musel stornovat pojistné smlouvy jsem neřešil vůbec tak mě,řekly,že bohužel a tím to skončilo ani na reklamaci nebyl brán zřetel ačkoliv mě prokazatelně vznikla jednáním CK škoda a to byl zájezd za skoro 95000kč.Fischer už neni co býval a doporučuji potéto zkušenosti radeji jinou CK.
- Musíte se přihlásit, abyste mohli komentovat
- Peťa Kopec hodnotil před 10 roky
S Fischerem a jeho firmami už nechci mít nic společného. Nejdřív jsme ztratili peníze na krachu Tomi Tour, kterou očividně někdo vytuneloval a pak jsme my blbci koupili dovolenou u CK Fischer a ti nám zase změnili odlet tak, že jsme nemohli na dovolenou letět (prostě jsme museli být z dovolené zpátky v konkrétní den a podle toho jsme vše plánovali, jenže změnili návrat o den později a bylo to v pytli), už jiná alternativa nebyla a tak jsme zůstali doma, čili další dovolená zkažená (aspoň jsme ale nepřišli o peníze, to by mě z nich už vážně kleplo). Nic příjemného když jste hodně pracovně vytížení a prostě nemáte možnost is udělat volno kdykoli chcete.
Díky bohu už dneska Fischer v televizi moc není, ale je to tak slizký člověk, že s ním opravdu už nikdy nechci mít nic společného. Takže CK Fischer nikdy více.
- Přesně tak, jeden známý pro něj pracoval a skončil tak, že mu Fischer nejenže nezaplatil, ale ještě mu vyhrožoval, že ho dá k soudu (neměl na něj nic, jen vyhrožoval), nadával a choval se jaho ubožák. Václav Fischer je tragéd a hlupák, který umí jen brečet, jak ho všichni okradli, přitom se chová jako podvodník a sám okrádá kdekoho. Měli by ho zavřít.
- Musíte se přihlásit, abyste mohli komentovat
- Jana Hulíková hodnotil před 10 roky
- naposledy upraveno před 8 roky
Vždy s nimi bylo vše v pořádku, nemohla jsem si nikdy stěžovat, doporučuji!
- Musíte se přihlásit, abyste mohli komentovat
- Kovalovi Plzeň hodnotil před 10 roky
Která jiná cestovka už by měla být zárukou kvality dovolené než Fischer nebo Čedok? Já jezdím jenom s nimi, protože fakt nebudu riskovat, že nám krachne cestovka a nebo nedodrží slovo a pak z nich budeme muset páčit peníze. Tyhle velké cestovky fungují jinak, sice nejsou nejlevnější, ale holt platíte za kvalitu a to se vždycky vyplatí.
My jsme spokojení klienti Fischera a jsem si jist, že to tak zůstane i do budoucna.
- Musíte se přihlásit, abyste mohli komentovat
- Beruna hodnotil před 7 roky
Nebeudu to nijak zvlášť rozepisovat. Naprostá nespokojenost s rádoby zprostředkování zimní dovolené. Paní, která se prezentuje pod CK Fischer nám nechala propadnout rezervaci v Itálii (poslala nám smlouvu s neúplnými údaji, které měla napravit a neudělala to) ani neměla tu slušnost zavolat či poslat email, že je rezervace zrušená. Jely jsme na nejbližší pobočku snažit se zjistit co se děje s naším zájezdem. Tam jsme se vlastně po dvou dnech zjistili co se vlastně děje. Určitě přes tuto CK nikam nikdy nepojedeme a určitě nedoporučíme přátelům.
- Musíte se přihlásit, abyste mohli komentovat
- Recenz hodnotil před 6 roky
Dobrý den chci vám říct že to byla moje první v životě nejhorší dovolená ráno snídaně jen pomeranč sýr salám k obědu to samé večer to šlo bylo víc na výběr pití jen dvě denně měla sem to all inclusive pokoj sem měla mít hned u bazénu místo toho mě dali k nějaké silnici naproti hospoda řev pokoj smradlavy zima uklízečka nepříjemná vyhodili nás ve 12 h. Přitom sem měla jet domů až večer tak sem čekala na recepci s kufrem 5h. WiFi dráha 5eur na den jídlo bylo i nebylo měli tam 3 restaurace pokaždé sem hledala v které se jí jeden den tam ani pití nebylo!! Televize malá 6programu.. Fischer už nikdy!!!!!!
- Musíte se přihlásit, abyste mohli komentovat
- Tereza hodnotil před 5 roky
Jediné, co tato cestovní kancelář opravdu umí, je dokonale odradit nové zákazníky. V únoru jsme si zakoupili zájezd. Ani ne za týden přišel email, že nám byl zrušen let. Cestovka nám nabídla jeden jiný termín, který nám ale nevyhovoval, takže jsme se rozhodli pro bezplatné storno. Je to už přes měsíc, peníze stále nemáme a na emaily už ani nikdo neodpovídá. Od firmy, která působí na trhu už tolik let, bych očekávala alespoň nějakou profesionalitu, bohužel opak je pravdou.
- Musíte se přihlásit, abyste mohli komentovat
- Hancista hodnotil před 4 roky
Koupili jsme si zájezd s CK Fischer na Grand Canaria. Minulý týden jsme se vrátili. Samotné cestovce jsme platili cca 50 000 na 10 noci za průměrný hotel(díky tomu to bylo o 10 000 levnejsi)Už před dovolenou začaly akorat starosti. Každý den jsme se museli domáhat o kontaktování nás a zaslání letenek. Když už nám letenky přišly,zjistili jsme,že každý sedí na druhé straně letadla.U CK bývá zvykem,ze účastníci zajezdu pod stejným číslem zajezdu bývají usazováni společně,pokud je tam ta možnost.Bylo nám sděleno,že mužem sedět spolu,ale musíme si připlatit službu navíc.Poslali jsme tedy dalších 7000 za další 2 služby.V den odletu nám poslali mail,že už to bohužel nešlo zařídit,takže nám v nejbližších dnech pošlou peníze zpět na účet(musela jsem se jich domahat)V letadle nám ale přitom bylo sděleno,že kapacita míst v letadle je o 20 míst volných.Takze opět tah ze strany CK jak si přijít ještě více k penězům službami navíc.
Co se týče delegatky,tak jsme ji viděli pouze jednou na letišti a poté to pokračovalo dal stylem,,udělej si sam“.Chlap měl úraz páteře na vodním skutru a po mých zadostech o pomoc s dopravou do nemocnice a komunikační barierou(neumím spanelsky a anglicky se jim mluvit nechce)mi delegátka napsala,že s tímto nemá žádné zkusenosti(přitom tam zije)a ať si zavoláme taxika a necháme se odvést do nemocnice a ať si připravíme tak 300 euro.Mam za to,že cestovkam se platí za případnou potrebu pomoci v zaplacenem zajezdu.Na co ti delegáti tedy jsou? Mají snad naklusat ve chvíli,když je jakýkoliv problém.Zde absolutní nezájem.
Koukala jsem na Booking,kde přímo náš hotel nabízel za 900kc za noc. Samotné pojištění zajezdu pořídíte od 800kc(záleží jaký balíček si vyberete) Suma sumarum 10 noci v hotelu plus pojištění vyjde na necelých 10 000 + letenka. Z letiště taxíkem se do svého hotelu dostanete za 30 euro a autobus vyjde na třetinu. Kdybychom zajezd řešili takto,vyjde z toho nastejno s tím rozdílem,že bychom ušetřili téměř dve třetiny ceny zájezdu.Platime cestovkam,abychom měli v době zaslouzeneho odpočinku klid a bylo o vše podstatné postaráno.Abychom se nemuseli stresovat se zarizovanim spojeným s odlety,ubytováním,příjezdem zpět a nepredpokladanymi situacemi. CK Fischer Vam tuto úlevu rozhodně neposkytne a když ano,vysaje z Vasi peněženky co půjde.Proto píši tuto recenzi,aby jste si mohli dát pozor a nekazili si dovolenou zbytečným stresem.
- Musíte se přihlásit, abyste mohli komentovat
- Jeanne hodnotil před 3 roky
S cestovní kanceláří Fischer jsme byli moc spokojení, s vybraným hotelem v Egyptě také. Ani nevadilo, že jsme museli jet ještě 95km od letiště, což se vyplatilo. Moc hezký hotel, který byl rozdělen pro ty, jenž chtěli zábavu a na druhém konci hotelového resortu , kdo chtěl mít klid. Hodně bazénů, pokoje krásně uklizené, jídlo a pití super. Vstup do moře báječný, personál velmi ochotný a přátelský. Musíme velmi pochválit číšníka Noura Mohameda z resortu GEMMA beach i díky jemu jsme zažili dokonalou dovolenou, jeho péče je 100%.Využili jsme i posilovnu. Určitě se sem ještě vrátíme. Doporučujeme všem a děkujeme. Jana a Vladimír
- Musíte se přihlásit, abyste mohli komentovat
- Sugi hodnotil před 2 roky
- naposledy upraveno před 2 roky
17.6.2022 odlet do Turecka. Let meškal čo nie je chyba CK. Pri pasovej kontrole zlýhal systém tak sme v hale boli už cc 2000 ľudí …nikoho nepúšťali cc 80 min sme tam stáli , klíma všetko vypnuté no vzduch bol čoraz ťažší a pár ľudí začalo odpadávať . Konečne sa rozhodli pustiť ľudí na pečiatku. Toto tiež nie je chyba CK. Obrovský chaos na letisku pri autobusoch veľmi zlá organizácia . Hotel do ktorého sme išli sme obavy nemali nakoľko sme do hotela išli 3x cez iné CK ako Fisher a veľmi dobre sme ho poznali. Hotel maximálna spokojnosť . No cestovali sme 5 osôb. Na informačnom papieri, ktorý sme obdržali na letisku bolo uvedené stretnutie s delegátom ale čas stretnutia neobsahoval . Samozrejme teda žiadne stretnutie sa nekonalo. Ani sme to neriešili nakoľko sme hotel dobre poznali. 4 deň dovolenky našej babke prišlo nevoľno , odpadla v mori a začala sa ešte vo vode po stehná topiť našťastie ju známa zbadala a následne zachránila a vytiahla babku na breh. Ihneď zavolala plavčíka a pomoc. Babka bola úplne mimo a hotel hneď volal doktora a sanitku. Medzi tým sme volali delegátku no samozrejme od 13:30 nedvíhala. Syn odprevádzal babku do nemocnice a všetko v anglickom jazyku vybavoval . V nemocnici boli od 13:30-21:00 no z nemocnice odvoz nemali zaistený a museli si zohnať taxík . Delegátka Lucia v Side sa nám ozvala o 21:10 . Porozprávali sme jej čo sa stalo a ona sa nás opýtala čo s tým má ona robiť na to som už buchla a opýtala sa jej čo je náplň práce delegáta. Ona mi odpovedala, že vybavovať maximálne výlety ale fisher nesprevádza klientov do nemocnice oni nie sú tlmočníci a klient si to ma vybaviť cez poisťovňu a pokiaľ by bolo aj úmrtie si tiež klient má vybavovať cez ambasádu . Tak to som už naozaj bola vytočená nakoľko mám tiež kurz delegáta a dobre poznám ako sa má stavať delegát ku klientovi. Teoreticky syn vykonával všetku prácu za ňu u lekára . Na ďalší deň delegatka Lucia prišla na hotel nakoľko sme ju poprosili ,že sa s ňou chceme porozprávať osobne a nie cez telefón . Oboznámila som ju s tým že …..Každoročne v lete absolvujeme 2 dovolenky no 1x cez CK Fisher čokoľvek sa doteraz stalo a kdekoľvek cez inú CK ako tiptravel, turancar, Satur atd … aj pri zápale ucha to prebiehalo úplne profesionálne …prišiel delegát sadli sme do auta alebo sanitky ….v nemocnici delegát oboznámil situáciu lekárovi , klientovi pomohol ako má volať poisťovňu čo a ako vybaviť a pokiaľ to nebolo akútne delegát sa vrátil do nemocnice pre klienta a odprevadil späť do hotela. Toto som delegátke Lucii aj povedala a ona mi zároveň povedala, že bohužiaľ ona vie, že fisher je veľmi zlá CK a hlavne od doby keď sa Kartágo , Exim a fisher spojili čo som ani nevedela a tiež z ich službami nesúhlasí, ale z CK Fisher majú také nariadenie a takéto služby táto CK nemá a preto si má klient vybavovať všetko sám. Tak som jej povedala tu ide hlavne o ľudskú stránku pomôcť klientovi a taktiež prečo sa ani len prvé stretnutie nekonalo na čo mi zase povedala ,že se moc omlouvá ,ale nekde nastala chyba. No po tejto skúsenosti rozhodne viem , že nikdy viac cez Fisher pretože veľmi zle vyškoluje svojich delegátov čo je pre tak veľkú CK škoda a hanba. Mne sa zdalo , že delegát tam je pre svoji zábavu ale rozhodne nie pre klientov a prácu si absolútne nevykonáva!!!
- Musíte se přihlásit, abyste mohli komentovat
- Alinet hodnotil před 2 roky
Pokud uvažujete o cestě s CK Fischer, tak si to prosím včas rozmyslete. CK nekomunikuje ani přes delegáta, ani přes asistenty v Pražském call centru. Žádné reklamace na neposkytnutí služeb neuznávají. Vždy je podle nich přesně jak má být. Nejhorší je pak, když vás s rodinou na výletě, který organizují, informují, že původní cena neplatí, že si musíte dokoupit třeba lístek na loď, o kterém vám předem nesdělovali nic, nebo když vás autobus nedoveze na hotel, ale vyklopí vás u silnice 1 km od hotelu a máte si dojít. Je to otřesné!!!! Nedoporučuji. Vše ale samozřejmě začíná již odletem, kdy vás půl roku informují o odletu v poledne, vystaví vám i instrukce s odletem v poledne, ale odlet je pak o požděn o 7 hodin a tvrdí, jako vždy, vše je v pořádku!!! Reklamace neuznáváme.
- Musíte se přihlásit, abyste mohli komentovat
- Musíte se přihlásit, abyste mohli komentovat
- Musíte se přihlásit, abyste mohli komentovat
- Musíte se přihlásit, abyste mohli komentovat
- Musíte se přihlásit, abyste mohli komentovat