Cestovní kancelář Blue Style k.s. vznikla v roce 1997 a od svého počátku se díky vazbám svých majitelů zaměřovala především na zájezdy do Egypta a Tuniska. Od té doby však již uběhla hezká řádka let a z cestovní kanceláře Blue Style k.s. je jedna z největších a nejznámějších cestovek v České republice.
To jde ruku v ruce s rozšiřováním nabídky o další destinace, ale v případě CK Blue Style k.s. je nutné dodat, že velice uváženému. Tam, kde řada jiných cestovek přidává desítky destinací, u kterých však často chybí dostatečná kvalita, cestovní kancelář Blue Style přidala jen pár nových zemí, na které se specializuje do dneška.
S CK Blue Style k.s. tak pojedete do míst, která pracovníci CK dobře znají a mohou vám s nimi i dobře poradit.
S touhle cetovkou jsme letos byli poprvé a určitě naposled. Nechutný hotel, špína, smrad… Delegát se sice omluvil, ale nic s tím neudělal, že prý je všude plno a že to smrdí nějaký trh nebo co. Nikdy více Blue Style!
- Musíte se přihlásit, abyste mohli komentovat
- IlonaP hodnotil před 8 roky
Zmatky v časech odletu a CK Blue style nás ve finále připravil o dva dny dovolené. Na místo jsem měli dorazit brzy ráno a na hotel jsme se dostali až pozdě večer. A to samé s časem odjezdu. Odjezd z hotelu měl být poslední den v poledne, ale na letiště nás odvezli předposlední den před půlnocí. A ve finále jsme ani necestovali se slíbenou aerolinkou, ale s nějakou příšernou egyptskou.. Celkově CK Blue style velké zklamání..
- Musíte se přihlásit, abyste mohli komentovat
- Dmitry Michluk hodnotil před 4 roky
Schvalne poslou cestovni voucher mene nez 7 dni pred odletem, aby se dalo vymahat 1000Kc za zmenu prijmeni cestujiciho – preklep chyba pani na pobocce.
- Musíte se přihlásit, abyste mohli komentovat
Doposud s touto cestovkou žádný problém. Ale letos s blue style naposled. Okradli nás o 2 dny dovolené, odlet z Prahy dopoledne, do hotelu jsme dorazili až kolem 16 . hodiny, takže jeden den v p…., zpět jsme opouštěli hotel ve 22.40 a ráno v 6.00 jsme již byli v Praze. Namísto zaplacených 12ti dní jsme meli pouze 10.Strašne nás to naštvalo! Tohle by si Němci nedovolili a myslím, že ani naše ck, které jsou seriózní. Asi zapomněli, že nejsme úplne blbí a čteme v hotelu nástěnky i od jiných cestovek, kde jsou časy odletů. Již nikdy s ck blue style. Jeřábková
- Musíte se přihlásit, abyste mohli komentovat
- Iva Rejzková hodnotil před 5 roky
Chtěla bych se podělit že uzkušeností s ck Blue style. S takovým hnusný jednáním a neochotou jsem se dlouho nesetkala. A to jsme ani ještě neodletěli. Na dovolenou s pětiletou vnučkou v Egyptě jsme měli odletět ve středu 24.4.Ve čtvrtek naše vnučka dostala neštovice. Ihned jsem se snažila situaci řešit. Chtěla jsem, aby nám celou dovolenou přesunuli na září.S tím, že si stávající dovolenou s manželem koupíme. To mi bylo řečeno, že to šlo do středy (příště si nemoc musíme lépe naplánovat). No skončilo to tak, že na vnučku jsem musela dát storno. Peníze žádné zpět nedostaneme, protože je“ dítě zdarma“, ale že, když je dítě na pokoji ke každému připočítají 2500kc,to se už neřeší. Takže ani pojištění nic nezachrání. Je to podvod. S Blue style již nikdy více!
- Ivo, podívejte se pořádně do pojistných podmínek. Některé pojišťovny skutečně nemusí umožnit, aby se plnilo z celé ceny zájezdu, pokud se o dítě má kdo postarat (ve Vašem případě např. rodič), případně může být výluka, pokud pojištění není sjednáno na jedné smlouvě pro všechny účastníky dohromady atp. Řada pojišťoven ale plní i v případě, který popisujete, takže bych se být Vámi opravdu obrátil na pojišťovnu a ještě to zkonzultoval. Tak jako tak, velmi doporučuji zrovna u cestování s dětmi tyto parametry pojistky pečlivě kontrolovat, protože až se něco stane, je už pozdě. Tím se nezástávám Blue Style (mohli vás na případnou nevhodnost pojistky třeba upozornit nebo vám aspoň v něčem vyjít vstříc), ale museli bychom tady mít vyjádření i druhé strany, aby se k tomu dalo zaujmout nějaké stanovisko.
- Tady nejde ani tak o pojistku, ale o jednání a vstřícnost Blue Style. Všechny varianty nekompromisně smetli že stolu.A to jsem se snažila všemožně…. posunout dovolenou, jedno na kdy, jiný hotel… hlavně mi šlo o to, aby vnučka mohla jet s námi a zdravá. A co se týče pojistky, myslíte, že bych to mohla zkusit?Přišli jsme o 5000 Kč a to je docela dost, za nemoc nikdo nemůže. Bohužel nemám zkušenosti.
- Omlouvám se za prodlení v odpovědi. Chápu cestovku, že jen tak někoho přesunout není možné. Přišli by o peníze. Cestovky nemají tak zajímavé marže aby si mohly dovolit takhle vycházet všem vstříc. V tom bych jim to za zlé neměl. Spíše vidím problém v tom, že vám neporadili ohledně pojištění. To je z jejich strany podpásovka, když ví, že jedete s vnučkou… Já bych se být vámi opravdu podíval do pojistných podmínek, co tam přesně pro případ nemoci kryjí, komu a v jaké výši. To za vás nikdo neudělá (snad jen právník, ale to jsou další peníze) a bez této informace toho moc nevyřešíte. Pokud zjistíte, že na vaši situaci pojistka pamatuje, nenechejte se odbýt a řešte to. Pokud ne, nezbude než to brát jako drahé ponaučení pro příště :-(
- Musíte se přihlásit, abyste mohli komentovat
- M+M hodnotil před 2 roky
|
- Musíte se přihlásit, abyste mohli komentovat
- Musíte se přihlásit, abyste mohli komentovat
- Musíte se přihlásit, abyste mohli komentovat