Cestovní kancelář Blue Style k.s. vznikla v roce 1997 a od svého počátku se díky vazbám svých majitelů zaměřovala především na zájezdy do Egypta a Tuniska. Od té doby však již uběhla hezká řádka let a z cestovní kanceláře Blue Style k.s. je jedna z největších a nejznámějších cestovek v České republice.
To jde ruku v ruce s rozšiřováním nabídky o další destinace, ale v případě CK Blue Style k.s. je nutné dodat, že velice uváženému. Tam, kde řada jiných cestovek přidává desítky destinací, u kterých však často chybí dostatečná kvalita, cestovní kancelář Blue Style přidala jen pár nových zemí, na které se specializuje do dneška.
S CK Blue Style k.s. tak pojedete do míst, která pracovníci CK dobře znají a mohou vám s nimi i dobře poradit.
S blue stylem jsme cestovali loni naposled. Čachry s odletama, změny hotelu, zmatek, sliby, sliby, sliby a skutek utek.
Doslova nás okradli o 2 dny dovolené, takže POZOR POZOR – první a poslední den dovolené vlastně není dovolená ale doprava, takže to, že jsme na hotel přijeli ve 21:45 a odjížděli z nej v 2:10 ráno je v pořádku .Dva zaplacené dny v pytli.
Ale koho by to v téhle zemi překvapilo že. My s touhle cestovkou už znova nepojedem, to je jisté. Raději najdeme jinou, která bude organizovat zájezdy aspoň trošku tak, aby to bylo pro klienty výhodné.
- Musíte se přihlásit, abyste mohli komentovat
- Kořen Brněnskej hodnotil před 10 roky
Jezdíme s nimi už dlouho, zájezdy kupujeme u jedné malé agentury tady u nás a vždycky jsme byli spokojení. V Řecku nás trošku vypekl delegát s jedním předraženým výletem, ale chybama se člověk učí. V Egyptě jsme zase museli měnit pokoj, ale to jsou všchno věci, se kterými se prostě musí při cestováíní počítat, takže z toho nemá smysl dělat drama.
Jinak doprava, přesuny do hotelů, delegáti, všechno zařízeno profesionálně, s osobnním přístupem a snahou řešit i nestandardní požadavky, což se u tak velkých cestovek nevidí úplně často.
Já Blue Style rozhodne doporučuju, osvědčili se mi více než některé další velké cestovky jako Alexandria, se kterými jsme moc spokojení nebyli…
- Musíte se přihlásit, abyste mohli komentovat
- Renča Baránková hodnotil před 10 roky
O Blue Stylu toho na netu najdete spoustu a je to tak půl na půl. Půlka lidi si stěžuje jak je ta cestovka blbá, ale že jsou blbý ti lidi to už jim nedochází. Když někdo kupuje zájezd do tuniska do hotelu *** tak nemůže čekat Hilton, že. V Tunisku jsou hvězdičky úplně jinak a kdo tam jede do hotelu s méně než **** je blázen. Možná bych řekla i ****+.
Lidi si stěžujou že jim mění odlety atp., ale za to cestovka nemůže. Já dělala v jedný velký český cestovce a taky jsme to řešili. Je to v režii dopravce, kterej má poslední slovo. Sice jsme na ně tlačili, ale ne vždy to šlo nějak řešit.
Nejlepší jsou lidi, co si stěžujou že po nich každej chce všude bakšiš. Ježíši jeli jste do Egypta/Tuniska/Maroka tak se nedivte!!! Ti lidi tam z toho žijou, je to velká součást jejich příjmu tak co maj dělat?
A super je, když pak jdou lidi do restaurace, přijdou tam jak vidláci a ještě se divěj, že kolem nich pinglové neskáčou jako kolem frantíků nebo němčourů – aby taky jo, když jim nedaj žádný dýško! Dejte jim nějaký drobný a uvidíte další den, jak kolem vás budou poletovat jak mouchy kolem hh***a 🙂
Prostě když někdo chce hodnotit cestovku tak ať hodnotí jak bylo vše zorganizováno a jak se staraj delegáti a jestli neměnili hotel (ikdyž ani za to cestovky někdy nemůžou) a jestli bylo vše v pořádku. Nehodnoťte to, že jste v cizí zemi a je tam jiná kultura!!
Já s Blue Stylem byla dvakrát a vždycky bylo vše úplně OK, takže si nestěžuju. Jaký si to uděláš, takový to prostě máš. To platí všude, i tady.
- Musíte se přihlásit, abyste mohli komentovat
- Laura Reichmann hodnotil před 10 roky
My s nimi byli dvakrát, jednou bylo všechno úplně v pořádku (až na nějaké zmatky s odletem a změnu transferu do hotelu, ale nic strašného), loni jsme byli v Egyptě a to byl děs. Měnili nám čas odletu, hotel byl otřesný, delegáti se sice snažili, ale nic nevymysleli.
V hotelu byly očividně dvě nebo tři kategorie klientů. Nevím podle čeho to bylo rozhozeno, protože i někteří Češi bydleli v krásných pokojích. My měli takový zaplivaný pokoj kde skoro nebylo okno, dusno, hnus. Chtěli jsme to změnit, ale odpovědí nám byly jenom natažené ruce – díky, nebudu vám platit za něco, co už mám zaplaceno. Řekla jsem, že si budu stěžovat, tak to je trošku přimělo něco dělat, pokoj nám změnili, ale o moc lepší to nebylo.
Jinak letovisko hezké, delegáti se jinak snažili (až na kiks na konci dovolené) ale prostě dojem z dovolené byl tím nekvalitním ubytováním fakt hodně dole. A to nás ještě čekal odlet domů, kdy nás delegátka neinformovala, že se odlet posunul o 5 hodin, takže místo toho, abychom seděli na pláži a užívali si, jsme 2,5 hodiny seděli na recepci s kuframa jak blbci a čekali na bus. Až pak se objevil nějaký člověk, který nám řekl, že je to posunuté, tak jsme ty další dvě hodiny aspoň trošku nějak užili, ale bylo to fakt trapné…
Takže nevím, mám z nich všelijaké dojmy.
- Musíte se přihlásit, abyste mohli komentovat
Doposud s touto cestovkou žádný problém. Ale letos s blue style naposled. Okradli nás o 2 dny dovolené, odlet z Prahy dopoledne, do hotelu jsme dorazili až kolem 16 . hodiny, takže jeden den v p…., zpět jsme opouštěli hotel ve 22.40 a ráno v 6.00 jsme již byli v Praze. Namísto zaplacených 12ti dní jsme meli pouze 10.Strašne nás to naštvalo! Tohle by si Němci nedovolili a myslím, že ani naše ck, které jsou seriózní. Asi zapomněli, že nejsme úplne blbí a čteme v hotelu nástěnky i od jiných cestovek, kde jsou časy odletů. Již nikdy s ck blue style. Jeřábková
- Musíte se přihlásit, abyste mohli komentovat
Cestovala jsem s touto CK poprvé a pravděpodobně naposledy. Ubytovali nás v hotelu plném štěnic Playa Blanca, kde nás nechali 3 dny stěhovat se z jednoho pokoje do druhého. Jako by štěnic nebylo málo, tak se k nim přidali ještě švábi a cestovní kancelář nás tedy s velkou pompou přestěhovala do jiného hotelu, kde jsme místo pokoje s balkonem dle smlouvy dostali podzemní kobku ve sklepě pod úrovní bazénu bez možnosti větrání (nebylo tam okno) a nulová bezpečnost. Dovolenou jsme museli ukončit o několik dní dříve, protože hotel měl údajně zamluvenou i tuto příšernou kobku s plesnivou koupelnou, delegátka i přes velkou snahu nebyla schopna zajistit jiné ubytování. Nakonec se ozvala manažerka hotelu Playa Mar (náš provizorní byteček ve sklepě) že nám na zbytek dovolené (3dny) poskytne apartmán, ale pouze za podmínky, že nebudeme reklamovat ani pobyt v Playa Blance a ani pobyt v Playa Mar je to totiž stejný řetězec a chtěli dokonce podepsat doložku o mlčenlivosti, což téměř na konci dovolené opravdu nebyla žádná kompenzace. Jsem velice zvědavá jak se CK postaví k reklamaci, vše včetně nechutných brouků a příšerného ubytování mám zdokumentované a hodlám se bránit mediální i soudní cestou. Horší dovolenou jsem nikdy neměla.
- Musíte se přihlásit, abyste mohli komentovat
Jeli jsme s touto cestovkou poprvé, po přečtení jsem měla trochu strach co nás čeká, ale vše proběhlo naprosto v pořádku, lety na čas, transfer z letiště i na letiště bez problémů, delegátka byla velmi milá a ochotná, takže za mě určitě doporučuji 🙂
- Musíte se přihlásit, abyste mohli komentovat
- Jara Cimr hodnotil před 8 roky
S CK Blue Style jsme byli v 10 měsíci 2016 v Egyptě konkrétně v Marsa Allam. Pobyt jsme si našli dle recenzí na internetu, ale ani z daleka jsem si nebyli jistí zda se jedná o správný hotel. Při komunikaci s prodejcem na pobočce jsme očekávali větší zájem, kdy prodejce nebyl moc ochotný zjišťovat představu o pobytu, něco nabízet apod. Co nás ale zaujalo a né jen nás bylo, že po nastoupení do autobusu na letišti v Marsa, nám bylo několikrát sděleno, že řidiči autobusu a delegátovi máme zanechat bakšiš. Což jsme u EXIM Tours v roce 2015 nezažili. Každý v autobuse tak nějak očekával, že řidič i delegát jsou placeni CK a jedná se o standard dovézt klienta do hotelu. Jsem si vědom životní úrovně lidí v Egyptě, ale v tom autobuse to hraničilo s žebráním a bylo to nepříjemné. Když jsem vystoupil a delegát zjistil, že nic nedostane úsměv i vstřícnost byla pryč, udělal co musel a honem pryč. Po cestě zpět se to opakovalo s jiným delegátem a řidičem. Delegát neuměl česky ani slovo. Ale v angličtině krom postupu odbavení nezapomněl zmínit bakšiš pro něj a řidiče a přímo si řekl, že si máme nachystat 2 až 3 dolary, samozřejmě ani zde nikdo nezaplatil. Věc byla dovršena tím, že v cca ve 4 ráno nám tento delegát CK Blue Style dal během transféru na letiště poměrně podrobný leták kvality služeb CK Blue Style s hodnocením hotelu. Myslím, že to snad nikdo ani nevyplňoval. Na letišti jme se po příjezdu dozvěděli, že se odlet o dvě hodiny opozdí. Paradox bylo, že klienti Exim Tours o tom věděli, tuto informaci dostali v čas, v pozdních nočních hodinách. Let se sice dále zpozdil o další dvě hodiny , kdy chápu, že toto zpoždění již Blue style nemohl nijak ovlivnit ani na to reagovat.
- Musíte se přihlásit, abyste mohli komentovat
Objednal jsem si zájezd u cestovní kanceláře Blue Style. V objednaných službách jsem si připlatil za pokoj s výhledem na moře, tak jak bylo uvedeno ve smlouvě o zájezdu. Byli jsme ubytování v pokoji 2629 v prvním patře budovy. Přikládám foto “plán hotelu”. Na tomto plánu hotelu je zakroužkována budova č. 26 ve které jsme byli ubytovaní. Na základě oficiálního vyjádření managmentu hotelu můžu jen konstatovat, že všechny pokoje v jakékoliv budově jsou brány, že výhled na moře mají, protože z jakéhokoliv balkónu je možné najít místo, kde je byť jen částečně vidět moře.:-)
Proč tuto formu ubytování není možné přesně specifikovat před samotným nákupem zájezdu jako u konkurenčních cestovních kanceláří, tak aby klient nebyl překvapen, jako já. Dle vyjádření cestovní kanceláře Blue Style námi přidělený pokoj je kategorizován jako Superior pokoj s výhledem na moře.
V minulosti jsem se u žádné cestovní kanceláře nikdy nesetkal s tím, že při objednání pokoje s výhledem na moře by se jednalo o pokoj přávažně s výhledem na bazén a budovy hotelu. Ať každý posoudí z přiložených fotografiích, zda by byl spokojen.
Bohužel s CK Blue Style mám druhou špatnou zkušenost. V minulém roce jsme si objednali zájezd do hotelu, kde měl být nově vybudován aquapark. Hlavním kritérium pro výběr tohoto hotelu byl právě aquapark a to pro naši dceru. Tento aquapark měl být v provozu již v době, kdy jsme do hotelu dorazili, ovšem realita byla jiná. Rozestavěný aquapark byl v takové fázi, že ani po našem odjezdu se neblížilo jeho dokončení. Přesto všechno, CK Blue Style měla ve své nabídce uvedeno, že aquapark je v provozu. Spousta rodin s dětmi včetně naší byla z jednání CK Blue Style rozčarována a zklamána. CK Blue Style nepovažuji za korektní cestovku !!!
- No to jsou koumáci :( Za sebe bych doporučil hotely vždycky zkouknout na booking.com a nebo na tripadvisoru, kde lidi dávají recenze a fotky atp. a kde (v případě booking.com) je možné se podívat na typy nabízených pokojů s jejich fotkami (obvykle tam nějaké jsou). Možná byste zjistili, jak se věci mají. Nicméně je to poměrně jasná chyba CK, která v tomto vyloženě klame zákazníky, protože si musí být dobře vědoma, že výhled na moře tam prostě není. Aspoň ne takový, jaký si klient, žádající pokoj s výhledem na moře, představuje.
- Musíte se přihlásit, abyste mohli komentovat
- Lukino K0k1n0 hodnotil před 10 roky
My s nimi byli před asi 3 lety v Monastiru a udělali nám „moc hezkou okružní jízdu“ po Tunisku. Místo toho, abychom přiletěli jako normální lidi do letiště u letoviska jsme přistáli až kdesi u Hammametu a přesun do hotelu trval neskutečných 7 hodin!!!! na hotel v horku busem, kde vzadu nefungovala klimatizace nějak extra dobře a vepředu zase kapala.
Moc děkuju za tento poznávací zájezd, který jsem si neobjednal, znova s cestovkou, která si neumí zařídit tak základní věc už cestovat nemám potřebu. Od té doby jsem byl s několika cestovkami znova v Tunisku a vše bylo vždycky až na drobnosti v pořádku.
- Musíte se přihlásit, abyste mohli komentovat
- Jiřina Bednářová hodnotil před 10 roky
Jezdíme s nimi s přítelem (teda snoubencem :o) ) už pár let a nikdy jsme neměli žádný problém. Byli jsme s nimi v několika různých zemí včetně těch arabských a když pominu jinou mentalitu lidí tak zájezd byl vždy zorganizován na jedničku a problémy jsme prostě nezaznamenali. Jasně, jezdíme tam spíše poznávat než hledat chyby v organizaci, ale to už je každého věc.
- Musíte se přihlásit, abyste mohli komentovat
- Jiří Boček hodnotil před 10 roky
S Blue Stylem jsme byli už několikrát v Řecku, jednou v Egyptě a jednou v Tunisku a nikdy nebyl problém. Služby vždy zajištěné dle katalogu, delegáti se starali (nepředřeli se, ale měli zájem – samozřejmě od nich nelze kupovat předražené výlety, to mají všechny cestovky stejné a nechápu, že s tím nepřestanou), jídlo chutné.
Naposled v Řecku jsme měli krásný hotel s bazénem, což se líbilo hlavně synovi, který se hned první den odřel a v moři ho to pálilo, takže většinu času ležel u bazénu a popíjel džusy.
Za sebe mohu Blue Style doporučit, nebyl s nimi nikdy problém, ale je to velká cestovka takže může vždycky něco zaskřípat. Doporučuju nekupovat nejlevnější zájezdy, člověk se tak vyhne velkému množství potíží, které z ušetřených peněz mohou vyplývat (není to pravidlo, ale to riziko je prostě vyšší). My to tak děláme, raději si připlatíme dva tisíce na osobu a máme pak hezkou dovolenou než abychom škudlili každou korunu a pak se vrátili naštvaní, že všechno nebylo dle představ.
- Musíte se přihlásit, abyste mohli komentovat
S touhle cetovkou jsme letos byli poprvé a určitě naposled. Nechutný hotel, špína, smrad… Delegát se sice omluvil, ale nic s tím neudělal, že prý je všude plno a že to smrdí nějaký trh nebo co. Nikdy více Blue Style!
- Musíte se přihlásit, abyste mohli komentovat
Doteď sem jezdil s Eximem, ale pak sem našel stejnou nabídku za daleko lepší cenu právě od Blue Style a všechno bylo cajk, takže asi změním dodavatele 😀
Jinak šecko pohoda, starali se, zájezd dobře organizovanej a hotel taky prima.
Za sebe davam 9 z 10 😀
- Musíte se přihlásit, abyste mohli komentovat
S touto cestovní kanceláří moc ráda cestuji. Servis je vždy perfektní a dovolená nádherná.
- To asi jedna zmála.
- Musíte se přihlásit, abyste mohli komentovat
- Peťulína Ečerová hodnotil před 8 roky
mám bohužel stejný problém jako paní, co psala před rokem. Zaplacená 8 denní dovolená zkrácená na 6,5 dní a že 7 Nocí vlastně 6 !! Myslím že se letadlem neletí 2 dny do Egypta, oba směry trvají, pouhých 9 hod., takže jsme pěkně naštvaný a přes blue style už svamy nikam nepoletime, a nejsme samy, je těch lidí víc co si stezuji. Jenže většina lidí sklopí hlavu a neřeší to. Doufám že blue style napraví svoje chyby a naučí se matiku, protože když si zákazník koupí zájezd na 7 nocí, tak by mel i tu sedmou noc přespat na hotelu a ne ji procestovat domu. Co se týká delegátky, tak děs. Asi 3x za pobyt se dostavila na max 15 min na hotel a pak zas zmizela a to nemluvim o tom že měla půl hodinové zpoždění ani se neomluvila a ještě dodadala že to je jedno. Hotel, skvělý, lidí úžasný, animátoři taky pohodový lidí. Strava stejná dokola, ale neumrely jsme hlady. Jediný co bych vytkla, tak chyběly doledni a odpolední snacky. Až poslední 2 dny u konce měly hambače.
Jediný veliký problém je opravdu ta ztracená noc, která nás mrzí.
- Musíte se přihlásit, abyste mohli komentovat
- IlonaP hodnotil před 8 roky
Zmatky v časech odletu a CK Blue style nás ve finále připravil o dva dny dovolené. Na místo jsem měli dorazit brzy ráno a na hotel jsme se dostali až pozdě večer. A to samé s časem odjezdu. Odjezd z hotelu měl být poslední den v poledne, ale na letiště nás odvezli předposlední den před půlnocí. A ve finále jsme ani necestovali se slíbenou aerolinkou, ale s nějakou příšernou egyptskou.. Celkově CK Blue style velké zklamání..
- Musíte se přihlásit, abyste mohli komentovat
- Iva Rejzková hodnotil před 6 roky
Chtěla bych se podělit že uzkušeností s ck Blue style. S takovým hnusný jednáním a neochotou jsem se dlouho nesetkala. A to jsme ani ještě neodletěli. Na dovolenou s pětiletou vnučkou v Egyptě jsme měli odletět ve středu 24.4.Ve čtvrtek naše vnučka dostala neštovice. Ihned jsem se snažila situaci řešit. Chtěla jsem, aby nám celou dovolenou přesunuli na září.S tím, že si stávající dovolenou s manželem koupíme. To mi bylo řečeno, že to šlo do středy (příště si nemoc musíme lépe naplánovat). No skončilo to tak, že na vnučku jsem musela dát storno. Peníze žádné zpět nedostaneme, protože je“ dítě zdarma“, ale že, když je dítě na pokoji ke každému připočítají 2500kc,to se už neřeší. Takže ani pojištění nic nezachrání. Je to podvod. S Blue style již nikdy více!
- Ivo, podívejte se pořádně do pojistných podmínek. Některé pojišťovny skutečně nemusí umožnit, aby se plnilo z celé ceny zájezdu, pokud se o dítě má kdo postarat (ve Vašem případě např. rodič), případně může být výluka, pokud pojištění není sjednáno na jedné smlouvě pro všechny účastníky dohromady atp. Řada pojišťoven ale plní i v případě, který popisujete, takže bych se být Vámi opravdu obrátil na pojišťovnu a ještě to zkonzultoval. Tak jako tak, velmi doporučuji zrovna u cestování s dětmi tyto parametry pojistky pečlivě kontrolovat, protože až se něco stane, je už pozdě. Tím se nezástávám Blue Style (mohli vás na případnou nevhodnost pojistky třeba upozornit nebo vám aspoň v něčem vyjít vstříc), ale museli bychom tady mít vyjádření i druhé strany, aby se k tomu dalo zaujmout nějaké stanovisko.
- Tady nejde ani tak o pojistku, ale o jednání a vstřícnost Blue Style. Všechny varianty nekompromisně smetli že stolu.A to jsem se snažila všemožně…. posunout dovolenou, jedno na kdy, jiný hotel… hlavně mi šlo o to, aby vnučka mohla jet s námi a zdravá. A co se týče pojistky, myslíte, že bych to mohla zkusit?Přišli jsme o 5000 Kč a to je docela dost, za nemoc nikdo nemůže. Bohužel nemám zkušenosti.
- Omlouvám se za prodlení v odpovědi. Chápu cestovku, že jen tak někoho přesunout není možné. Přišli by o peníze. Cestovky nemají tak zajímavé marže aby si mohly dovolit takhle vycházet všem vstříc. V tom bych jim to za zlé neměl. Spíše vidím problém v tom, že vám neporadili ohledně pojištění. To je z jejich strany podpásovka, když ví, že jedete s vnučkou… Já bych se být vámi opravdu podíval do pojistných podmínek, co tam přesně pro případ nemoci kryjí, komu a v jaké výši. To za vás nikdo neudělá (snad jen právník, ale to jsou další peníze) a bez této informace toho moc nevyřešíte. Pokud zjistíte, že na vaši situaci pojistka pamatuje, nenechejte se odbýt a řešte to. Pokud ne, nezbude než to brát jako drahé ponaučení pro příště :-(
- Musíte se přihlásit, abyste mohli komentovat
- Mike hodnotil před 6 roky
zakoupil jsem premiova sedadla od Blue Style Travel Agency na cestu do Marsa Alam -Egypt. Pozadoval jsem vetsi misto na nohy, Byly mne prodany sedacky 1E a 1D v prvni rade, kde neni vubec zadne misto natahnout si nohy. Prozil jsem si 4 a 1/2 h letu v krecich a nemozne pozici v sedadlech ,ktera meli mensi misto nez-li bezne sedacky, kde si clovek muze natahnout nody pod sedacku pred nim. za tohle muceni jsem zaplatil 1960 kc. Mimocodem jsme leteli s popularnim letounem Boeing 737-800/max 8. Samozrejme kdyz jsem pozadoval vraceni penez za extra poplatek, nedostal jsem nic. VB zivote uz od nich nic nekoupim Mira
PS. nenechte se nachytat na tenhle priplatek
- Musíte se přihlásit, abyste mohli komentovat
- Jan Maly hodnotil před 5 roky
Podzimní zájezd do Egypta jsme kupovali už v lednu. Týden před nástupem na dovolenou nám přišel automatický mail s cestovními doklady, kde jsem zjistil, že nám posunuli oba lety, odlet cca o 18hodin, čímž jsme přišli o jeden den zaplacené dovolené. CK se ani slovem nenamáhala nám tuto skutečnost sdělit. Mě osobně nevzali asi 3x telefon, na mail nejprve neodpovídali. Potíž byla v tom, že nám posunuli jen let, ale ne už ubytování. Vůbec se neobtěžovali s nastalou situací něco dělat. Nakonec nám sdělili, že si na místě můžeme připlatit tzv late check out. Delegátka na místě se cítila dotčena, že nám taková situace vadí. Domluvila nám alespoň za sníženou cenu rodinný pokoj, kde bychom se dvě rodiny mohli v klidu dočkat odjezdu i v odjezdový den, kdy jsme měli checkout v deset, ale odjezd až o půlnoci (se třemi malými dětmi). Dušovala se, že to bude na sto procent. No samozřejmě v den odjezu nám bylo sděleno, že pokoj není a dostali jsme za stejnou cenu jen obyčejný pokoj se dvěmi lůžky. Pohoda. Nakonec to moc nevadilo, aspon jsme se měli kde vysprchovat, ale přístup CK a delegátky hodnotím jako otřesný.
- Musíte se přihlásit, abyste mohli komentovat
- Musíte se přihlásit, abyste mohli komentovat
- Musíte se přihlásit, abyste mohli komentovat