bluesky travel.png
3.02 (10 recenze)
Chodská 1392/11, Praha 2

Cestovní kancelář Blue Sky Travel s.r.o. vznikla v roce 1999 a od svého založení se zaměřuje na individuální služby klientům. Cílem CK je poskytování služeb na míru dle přání klientů, především letenek. Nejedná se tedy o úplně klasickou cestovní kancelář s ucelenou nabídkou, ale o partnera, který vám je schopen zajistit prakticky jakoukoli cestu, kam budete chtít.

V nabídce mají vytipovánu řadu destinací s prověřenými hotely prakticky po celém světě, takže vašim požadavkům a přáním nestojí u CK Blue Sky Travel s.r.o. prakticky nic v cestě. A to ať už jste individuální cestovatel, skupina či firemní zákazník.

Přesto hlavní dovedností a devizou cestovní kanceláře Blue Sky Travel s.r.o. zůstává zajišťování letenek, neboť mají výhradní zastoupení některých leteckých společností pro Českou republiku.

2 z 2 lidí považuje tuto recenzi za přínosnou
Perfektní servis, doporučuji
4.7( Komunikace 5.00 | Doprava 4.50 | Ubytování 4.50 | Strava 4.00 | Delegát / Průvodce 5.00 | Odpovídalo nabídce? 5.00 )

S CK Bluesky travel jsme byli vícekrát a zatím nikdy nezklamali. Perfektní servis už při zajišťování zájezdů a komunikaci nadstandardních požadavků. Děvčata na jejich infolince se opravdu snaží, byl jsem velmi mile překvapen.

Zájezd proběhl dle očekávání, vše jak bylo domluveno. Samozřejmě nějaké drobnosti by se našly, ale člověk nejede poznávat asii proto, aby pak hledat drobné nedostatky na organizaci zájezdu. V asii (v tom zmatku, který tam panuje) to ani není možné, tam je jakákoli organizace něco tak neobvyklého, že to člověk musí chválit vždy 🙂

Určitě služby Bluesky travel doporučuji a sám je budu nadále využívat.

2 z 2 lidí považuje tuto recenzi za přínosnou
Dovolená v Emirátech
4.8( Komunikace 5.00 | Doprava 4.50 | Ubytování 5.00 | Strava 5.00 | Delegát / Průvodce 4.00 | Odpovídalo nabídce? 5.00 )

Dovolenou v Emirátech s cestovní kanceláří Blue Sky Travel. Původní nabídku jsem si našel na webu Invia. Vzhledem k tomu, že Invia byla velmi neprofesionální a o zájezd jsem s partnerkou měl velký zájem kontaktoval jsem přímo cestovní kancelář a nemohu si služby vynachválit.

Byl jsem přepojen přímo na osobu, která má na starosti konkrétní destinaci, ihned mi vše ochotně pán vysvětlil a dodal osobní rady a zkušenosti co vidět, jak se po Dubaji dopravovat, kam zajít na místní kuchyni a co s volným večerem, tohle jsem nezažil u žádné jiné cestovní kanceláře, kde dostanete jen všeobecné informace z katalogu a tím to končí. Pán z cestovní kanceláře i po zaplacení zájezdu byl s námi v kontaktu, kde poskytl své číslo kdyby se cokoliv nenadálého přihodilo nebo bych se chtěl na něco zeptat. Delegátka v destinaci holčina ze Slovenska a moc ochotná. Musím uznat, že v dnešní době, dovolená s menší cestovkou jsou obavy a sázka do nejistoty na druhou stranu nám se to vyplatilo, protože jsme měli naprosté soukromí přes to v zádech pro případ nouze profesionální cestovní kancelář. Přejeme hodně štěstí a děkujeme za krásnou dovolenou ! A.T.

1 z 1 lidí považuje tuto recenzi za přínosnou
Skvělý zájezd, vše perfektní
4.4( Komunikace 4.00 | Doprava 4.00 | Ubytování 5.00 | Strava 4.00 | Delegát / Průvodce 5.00 | Odpovídalo nabídce? 4.50 )

Byli jsme na pobytově poznávacím zájezdu s blue sky a vše bylo perfektní. Nějaké chybičky bych asi sice našel, ale… nejsem hnidopich 😀

Jinak vše fungovalo snad na minutu přesně, byli jsme příjemně překvapeni.

S blue sky jsme určitě nejeli naposledy.

1 z 1 lidí považuje tuto recenzi za přínosnou
Už nikdy více s BLUE SKY TRAVEL, s.r.o. (BST)
1.2( Komunikace 0.50 | Doprava 1.50 | Ubytování 2.50 | Strava 0.50 | Delegát / Průvodce 1.00 | Odpovídalo nabídce? 1.00 )

Srí Lanka je opravdu krásná země a nelituji návštěvy. Čeho lituji je to, že jsme „nalítli“ výše jmenované CK. Zde ve zkratce její pochybení při našem pobytu v hotelu Villa Ocean View Wadduwa.

  1. Tato CK s Vámi uzavře smlouvu (chcete-li) i na služby all inclusive. Zřejmě každý víme, co se za tímto termínem skrývá (wikipedie praví: «Vše zahrnuté v ceně» (anglicky All inclusive) — je systém služeb v hotelech, kdy cena jídla, nápojů a mnoha dalších druhů služeb je zahrnuta v ceně pokoje.)  All inclusive dle BST znamená však pouze toto:(na osobu): denně 2 malá piva, jedna cola, jeden sprite, dvě půllitrové vody. To vše dostanete na pokoj, nad rámec tohoto v jediném přístupném baru i colu nebo džus a na pár lahev -750 ml. místního alkoholu. Vše přesně odpočítáváno obsluhou, podepíšete si každého panáka a džus, který  si odnesete. Nemějte strach, obsluha Vás zavčasu upozorní, že se blížíte limitu…Na nějaké pivo nad limit zapomeňte, nezbývá než mít partneru „nepivařku“ a vypít její příděl… Nechce si mi věřit, že by BST o těchto restrikcích nevěděla. Proč na to ale neupozornila dříve, před uzavřením smlouvy. BST nabízí All inclusive, který není all inclusive ani náhodou..
  2. Na pomoc delegátky zapomeňte, dorazila až na naši výslovnou žádost, sepsala stížnost a opět se odmlčela. Výlety jsme si museli zajistit přes místní….
  3. Na nějaký balíček na cestu jak je běžné, když jedete na celodenní výlet a nemůžete čerpat služby,zapomeňte, tento hotel to neumí. Škoda, že BST na toto neupozorňuje předem…
  4. BST v nabídce uvádí tři fungující bary. Při našem pobytu fungoval jeden, v průběhu otevřeli druhý, kde si ovšem vše, ač máte zaplacenu službu All inclusive zaplatíte (i nealko!!!)
  5. BST se neobtěžuje své klienty ani informovat o tom, že 25.12. je na Srí Lance „suchý den“, tedy přísný zákaz prodeje alkoholu. Jde samozřejmě o zákon, který nikdo z nás neovlivní, nicméně nebylo by na místě-opět předem- klienty informovat? Informace, že se má dávat spropitné v letáku této CK nechybí, tato důležitá info ovšem ano. Že by jí BST neznala?
  6. Stručně shrnuto, tato CK pro Vás zařídí jen letenky (m.j- Fly Dubai na cestě zpět měla celkem na dvou letech 8 hod. zpoždění) a ubytování se službami, které buď z neznalosti nebo úmyslně zkreslují… Takže nikdy více

 

1 z 1 lidí považuje tuto recenzi za přínosnou
Zkažená svatební cesta
1.7( Komunikace 1.00 | Doprava 2.50 | Ubytování 1.00 | Strava 3.50 | Delegát / Průvodce 1.00 | Odpovídalo nabídce? 1.00 )

Svatební cesta pro dva za 90tis.Kč na Srí Lanku vypadá s touto cestovkou katastrofálně. Přijedete do 4 hvězdičkového hotelu, který má extrémně špinavý zapáchající pokoj a při vypnutí klimatizace je na stěnách, podlaze a stropě voda, která kape i ze stropu a postel máte za chvíli mokrou, stejně jako vaše osobní věci. V hotelu vám řeknou, že klimatizaci nesmíte vypnout, že to tak funguje. Ostatní dva volné pokoje jsou na tom prý stejně. Žena přijela nastydlá, ale i tak klimatizaci nemusíme, takže požádáme cestovku o výměnu. Ta jako jedinou možnost nabídne 4,5 hvězdu s doplatkem 28USD/noc, nic jiného volného není a tak naslepo bez prohlédnutí s omezeným přístupem do Internetu a pod tlakem nakonec souhlasíme s nižším doplatkem, co nám ostatně zbývá s tím, že po této zkušenosti si vyhrazujeme právo na změnu hotelu pokud ten další nebude OK. Odepíší, že dohodnuto a my po dlouhém dni a po dlouhé cestě měníme hotel. Druhý den zjistíme, že máme sice čistý pokoj ze kterého nekape voda ze stropu u vypnuté klimatizace, ale hotel je dle booking.com, hotels.com, trivago.com a dalších dokonce výrazně levnějí nežli ten, který jsme si zakoupili a nemá prakticky žádnou pláž s lehátkami a přístup do otevřeného moře. Je tam klidná zátoka za skalami pro loďky místních, která páchne rybinou. Takže do otevřeného a čistého moře jdete více jak 500 metrů i když jsme objednávali hotel s přímým přístupem k moři. Žádáme zdvořile cestovku o zajištění preferovaného hotelu nebo seznam jiných hotelů, ale dostáváme studenou sprchu. Osobně píše paní Kloudová, že žádné stěhování nebude, protože jsme si již vyžádali změnu hotelu. Všem musím poradit, vyhněte se této cestovce jak to jen bude možné, přestože jejich obchodní podmínky hovoří o kompenzacích, ale na místě z nich nic nedostanete a připravte se na další boj s nimi. Obávám se, zda-li nás po naši recenzi vůbec odvezou na letiště.

  • Ondra, MAHALO.cz
    Radku, můžeš prosím napsat jména hotelů, kterých se tvá recenze týká? No, jako moc příjemná zkušenost to teda opravdu nezní :( Ale snažte se to se ženou hodit za hlavu, kašlete na hotel a užijte si Srí Lanku. Stojí za to. S cestovkou se můžete handrkovat po návratu, svatební cestu si kvůli ní už ale víc nekažte.
  • radek
    První hotel, který jsme si objednali dle fotografií s přístupem k volnému moři byl Pandanus. Pláž skvělá, ale ubytování oproti fotkám strašně špinavé včetně problému s kapající vodou ze stropu v pokoji při vypnuté klimatizaci. Ten náhradní hotel, kde aktuálně jsme je Cinnamon Bey Beruwala, 4,5 hvězda. V pokoji voda nekape, není ani špinavý, ale místo klasické přírodní písčité pláže je navezený písek v klidné zátoce pro parkování malých člunů se zápachem rybiny. Koupat se vám v tom nechce, takze je třeba vše plánovat a chodit na pláž minimálně 500 metrů daleko, aby se člověk mohl vykoupat, ale bez možnosti využít lehátek u moře. Srí Lanka je sice super na cestování a to děláme, ale někdy má člověk chuť být jen tak na pláži přímo u hotelu.
  • Ondra, MAHALO.cz
    Chápu a děkuji za upřesnění! Přeji vám oběma, ať si zbytek pobytu maximálně užijete i přes zmíněné potíže!
4 z 5 lidí považuje tuto recenzi za přínosnou
Srí lanka a vše v pořádku
4.2( Komunikace 4.00 | Doprava 5.00 | Ubytování 5.00 | Strava 5.00 | Delegát / Průvodce 1.00 | Odpovídalo nabídce? 5.00 )

Byli jsme s Blue Sky Travel na Srí Lance v Beruwele a vše bylo přesně dle popisu zájezdu. Doprava, krásný hotel, hezké letovisko, vše super.

Jediná výtka směřuje na průvodce (tuším Dan?), který si nás nevšímal po celý pobyt. Kdybychom po něm nechtěli zajistit nějaké výlety, tak by se snad ani neukázal a nic nám neřekl. Docela zklamání, ale je to holt o lidech no…

2 z 3 lidí považuje tuto recenzi za přínosnou
Spousta peněz, služby nic extra
3.0( Komunikace 4.00 | Doprava 3.50 | Ubytování 3.50 | Strava 3.00 | Delegát / Průvodce 0.50 | Odpovídalo nabídce? 3.50 )

Tahle cestovka vám v podstatě zajistí letenky a ubytování, což zvládnete i sami na internetu. Jinak nenabízí nic extra navíc, my zaplatili spoustu tisíc jen za to, že nám zabookovali letenky a hotel, ostatní jsme dělali my, nikdo nám s ničím nepomohl, takže jsme v podstatě vyhodili několik tisíc za něco, co jsme mohli v klidu udělat sami.

Lidi co neumí anglicky by s nimi raději ani neměli cestovat, protože při jakémkoli problému budou v háji.

Abych to shrnula – co slíbili to udělali, takže nadávat na ně nelze. Ale pokud člověk není hlupák tak si to samé udělá i sám a ještě ušetří.

0 z 2 lidí považuje tuto recenzi za přínosnou
Lživé informace
0.2( Komunikace 1.00 | Doprava 0.00 | Ubytování 0.00 | Strava 0.00 | Delegát / Průvodce 0.00 | Odpovídalo nabídce? 0.00 )

Koncem roku  2021 jsme si objednali  u této CK pobyt v Dubaji s návštěvou Expa. Samozřejmě ,vzhledem ke covid situaci, jsme se pojistili na 100% storno  – tedy podle informací CK jsme si to mysleli(v nabídce  CK byla pojišťovna Colonnade ,jednání probíhalo velmi rychle a pod tlakem ,.. (platba ihned,…pojištění ihned,.. rezervace  pobytu max .24 h ) jistě  všichni znáte    jednání CK . Bohužel  PCR test manželky před odletem byl positivní a i já musel do karantény a tedy jsme nemohli odletět. Zaslali jsme  všechna potvrzení  o onemocnění do CK  a následně do pojišťovny. Dle   informace ,kterou nám pak podal referent CK- nám bude z celkové sumy zaplacené za zájezd stržen  nějaký manipulační poplatek ve výši cca 10%.To mě již docela překvapilo, protože v podobné situaci jsme se neocitli poprvé  ,ale ve všech ostatní případech nám pojišťovny vrátily  100% platby. Jaké překvapení  však bylo, když od Colonnade jsme neobdrželi ani 50 % zaplacené ceny zájezdu. Po telefonickém dotazu na Colonnade jsem se dozvěděl od referentky,že tato pojišťovna  nepojišťuje  letenky od Lufthansi, Emirates a Fly Dubai  !!!! a tedy oni že svou povinnost splnili ,zároveň také potvrdili, že spolupracují  s CK  Bluesky. Po opětovné telefonátu s referentem CK jsem se nakonec dozvěděl, že se mám lépe starat a že oni se žádnou Colonnade nespolupracují  (lež jako věž) .Možná (jedná se pouze o moji domněnku) obě strany snad mají profit z nedostatečného krytí pojištění, které inzerují tak, že se jeví jako 100%   (Bluesky  za to,že inzeruje Collonade, a Collonade s nepatrně nižší cenou pojištění než ostatní pojišťovny, ale bez pojištění  letenek). Na následné písemné dotazy jsem již nedostal žádné odpovědi. Ještě jsem  obvolal některé další pojišťovny, zda poskytují  úhradu 100% včetně letenek – pojištění by bylo o trochu dražší, ale zcela bez problémů. Závěrem  tedy doporučuji – pokud máte dostatek odvahy objednat si u Bluesky  nějaký pobyt, vše si maximálně prověřte  a zcela jistě se na zájezd nepojišťujte u pojišťovny Colonnade. Ještě bych chtěl dodat ,že celou konverzaci jsem zde nekomentoval, a také, že poměrně hodně  cestujeme a zažili jsme již celou řadu podobných situací, ale s takovým neseriosním chováním jsem se ještě nesetkal.. Stále se snažím nastalou situaci nějak vyřešit, pokud  dojde k nějaké změně, zcela jistě dodám další informaci.

Přeji hezké zážitky

20.4.2022

Snad se jedná o poslední sdělení – po opakované komunikaci se zástupci pojišťovny Colonnade jsem zjistil, že pojišťovna postupovala při stornu zcela správně a dle pravidel a vyplatila bez průtahů částku, kterou  nárokovala CK. Také byla vyvrácena  informace o tom ,že nepojišťují letenky některých leteckých společností. Jednání s jedním z ředitelů této  pojišťovny bylo zcela konstruktivní a akční. Mimochodem při dalším pobytu došlo k velmi závažné situaci ohrožení  života jednoho z účastníků a i v tomto případě se Colonnade  projevila jako odpovědný a stoprocentně spolehlivý partner a pomoc, kterou pojišťovna poskytla při řešení této velmi nepříjemné situace, nelze označit jinak  než jako perfektní.. Co se týká CK  Blue Sky  ,tak  zřejmě  vlivem nějakého informačního šumu  při komunikaci , došlo  k  tomu, že zbylá  nárokovaná částka z pojištění nebyla proplacena ,avšak po dalším jednání a upřesnění informací ,bude dle slibu CK, vše  vyřešeno  tak ,jak odpovídá uzavřené smlouvě.

Ještě jednou přeji hezké pobyty  bez problémů a traumatizujících  zážitků

  • BlueSkyTravel
    Vážený uživateli Zerako, (reálné jméno klienta známe). dovolujeme si reagovat, jako Blue Sky Travel na Váš příspěvek. Už v úvodní větě máte rozpor, společnost Colonnade s námi ve spolupráci pojišťuje zájezdy s 10% spoluúčastí (většina konkurence má 20%), neznáme pojišťovnu, která by vracela 100% na storno ze strany klienta bez udání důvodu, je to tedy vstřícný krok a dobré podmínky této společnosti, tuto informaci máte k dispozici při nákupu zájezdu u pojištění, i v detailních podmínkách pojištění u nás na webu, se kterými musel objednavatel při nákupu souhlasit. Nerozumíme, proč by mělo být jednání pod tlakem, dle e-mailové komunikace i záznamech z rezervačního systému, byla rezervace platná 3 pracovní dny, pouze na stejné jméno bylo vytvořeno několik stejných rezervací a z důvodu blokování míst v kapacitě a míst pro ostatní potencionální klienty, byl vznesen dotaz, kterou rezervaci uplatníte a které můžeme uvolnit, aby zbytečně neblokovala místa. Nikdo Vám rezervaci nezkracoval, nikdo na Vás nevytvářel nátlak. Je také důležité, že jste NEBYL OBJEDNAVATELEM zájezdu, a komunikaci vedla osoba jiná, netušíme, jak Vám tedy tyto informace byly sděleny prostředníkem. Před odletem, jak uvádíte došlo k pozitivitě z jedné osob, po zaslání dokumentů, bylo ubytování/transfery zrušeno zdarma, i když naše cestovní kancelář měla původně nárok účtovat 100%, z naší strany byl účtován pouze storno poplatek ve výši letenek, tak aby klient byl co nejméně dotčen 10% spoluúčastí, které zrušit zdarma již nešlo, a storno tak bylo bez další režie. Na výši storna (letenek), byl vydán doklad (objednavateli) s instrukcemi, že tuto sumu vrátí pojišťovna, ostatní finanční prostředky byly u nás evidovány jako přeplatek, které se měli vrátit na účet objednavatele. Veškeré informace i se žádostí o číslo bankovního účtu byly vyžádány u objednavatele zájezdu (kterým jste nebyl), ten nás však zpět nekontaktoval. Vy jste však u pojišťovny neprávem žádal 100% svých peněz za celý zájezd, na které jste neměl nárok (protože Vám nebylo účtováno 100% storno) a pojišťovna vrátila peníze jen ve výši reálného stornopoplatku, protože jste si mohl nárokovat pouze nárok do výše storna (výše letenek). Když jste peníze neobdržel, kontaktoval jste osobně naší společnost, kde jste vulgárně napadal pracovníky CK, spolu s výhružkami, že jsme podvodníci a nenechal si situaci vysvětlit. Z naší strany jste byl upozorněn e-mailem i telefonicky, že Vám peníze pojišťovna vrátí v 90% výši, protože je zde 10% spoluúčast, nikoliv jak tvrdíte náš 10% manipulační poplatek (naše cestovní kancelář nikdy žádný manipulační poplatek neúčtovala žádnému klientovi). Dále jste nás kontaktoval, že údajně nespolupracujeme s Colonnade a pojišťovnu zapíráme, a údajně že nepojišťuje lety některých leteckých společností (i flydubai se kterou byl let operován) což bylo z naší strany vyvráceno. Stále jste nám tvrdil, že pojišťovna nevrátila plnou sumu za storno. Po vašem opětovném apelu, bylo provedeno interní důkladné šetření a bylo zjištěno, že JSTE NEBYL OBJEDNAVATELEM ZÁJEZDU a o postupech byl informován POUZE OBJEDNAVATEL ZÁJEZDU (skupiny, cestovalo vás více), ten nám však nereagoval na e-mail a i po druhé urgenci, kdy naše společnost žádala opětovně o číslo bankovního účtu, aby mohla přeplatek vrátit (po tomto incidentu) odpověděl až za více než týden. Jakmile naše společnost obdržela číslo bankovního účtu, přeplatek byl vrácen do 3 pracovní dnů. Cestovní kancelář Blue Sky Travel Vás nikterak neoklamala a poskytla veškeré dostupné informace. Bohužel, vzhledem k GDPR a že jste nebyl přímým objednavatelem (se kterým byla sepsána cestovní smlouva) Vás přímo kontaktovat a informovat Vás o přeplatku nešlo, a též bez souhlasu objednavatele komunikovat přímo s Vámi, případně předat doklady nebo platbu přímo Vám. Celé nedorozumění tedy došlo pouze mezi Vámi a objednavatelem, který Vám nepředal veškeré námi sdělené informace. O této informaci jste byl informován před sepsáním této recenze, tedy zcela neprávem poškozujete dobré jméno cestovní kanceláře, že jsme Vás chtěli poškodit a oklamat. S úctou, cestovní kancelář Blue Sky Travel.
Nejhorší ck
1.0( Komunikace 0.50 | Doprava 1.50 | Ubytování 2.00 | Strava 1.00 | Delegát / Průvodce 0.50 | Odpovídalo nabídce? 0.50 )

Troufám si říct, že jsem byl doslova podveden. Vystudoval jsem obor hotelnictví a turismus a pracoval na různých pozicích v tomto oboru a musím říct, že tato CK je ukázkou toho, jak to nesmí fungovat. V žádném případě mi nebyly poskytnuty služby, za které jsem zaplatil. Delegát odmítl komunikovat a řešit problémy. Reklamace = výsměch.

  • Ondra, MAHALO.cz
    Mohl byste prosím Vaši negativní zkušenost trošku rozvést? Čeho se týkala, v čem jste byl poškozen, na jakém zájezdu? V současné podobě Vaše recenze není nijak přínosná ostatním. Děkuji za doplnění!
  • Hans83
    Měl jsem zaplaceno all inclusive. V hotelu na mě zkoušeli klíčky typu: dnes nemáme bílé víno, ale můžete si jej zakoupit v lobby baru ?. Nebo víno podáváme jen k obědu. Cola došla. Tonic došel. O baru, který byl u hotelového bazénu, mi řekli, že není součástí resortu. Místo džusu podávali cosi odporně chemického a průhledného, něco ve stylu vitacitu či tangu ředěného vodou. A mnoho dalších. Řešil jsem to telefonicky s místním delegátem, který odmítl přijet do hotelu a doporučil mi podat reklamaci po návratu. To jsem učinil. Reklamace byla samozřejmě jak jinak než zamítnuta z naprosto absurdních důvodů. Tato CK doslova okrádá své klienty a ještě se jim vysmívá. Podotýkám, že zájezd byl v porovnání s konkurencí poměrně drahý. Dále jsem to neřešil, jen jsem se rozhodl, že mám povinnost před takovými podvodníky varovat co nejvíce lidí.
Děkujeme :)
5.0( Komunikace 5.00 | Doprava 5.00 | Ubytování 5.00 | Strava 5.00 | Delegát / Průvodce 5.00 | Odpovídalo nabídce? 5.00 )

Tímto bych rád poděkoval zaměstnancům této cestovní kanceláře. Vybrali jsme si zájezd v cestovní agentuře, kde absolutně nevěděli nic o hotelu ani okolí, slečnu jsem několikrát urgoval a požadoval dodatečné informace i když se označují jako „specialisté prodeje“ do cestovní kanceláře jsem zavolal se zeptal se přímo. Byl jsem zasypán přímo informacemi a osobními zkušenostmi a radám kam zajít, kdy a nebo naopak do čeho nemá cpát peníze. U hotelu jsem váhal a pán na lince poradil a byl se mnou na telefonu přes 40 minut. Musím uznat, že takový servis jsem dlouho nezažil. Za mě palec nahoru.

Zobrazuji 10 výsledků
bluesky travel.png před 9 roky
Zobrazuji 1 výsledek