Cestovní kancelář AZUR REIZEN, s.r.o. vznikla v roce 1997 a již od svého počátku se úzce zaměřovala na oblast Tuniska a tuniského ostrova Djerba, což šlo ruku v ruce s tím, že je majitel této cestovní kanceláře Tunisan. Postupem času k Tunisku přibyly i další destinace, především řecký ostrov Rhodos, destinace v Turecku a také v Egyptě.
Jelikož se jedná o stálici na českém trhu cestovního ruchu, našla si cestovní kancelář AZUR REIZEN, s.r.o. svou stálou klientelu a každým rokem uspokojí cestovatelské sny tisíců klientů z celé České republiky.
Přemýšlíte-li o dovolené v Tunisku, neváhejte a podívejte se na nabídku cestovní kanceláře AZUR REIZEN, s.r.o. a uvidíte, že nabízí služby s velmi dobrým poměrěm cena/výkon.
S touto společností cestujeme poslední tři roky a zatím vše v pořádku. Jasně, nějaké potíže byly, protože jsme jeli jednou do Egypta a dvakrát do Tuniska a tam prostě věci fungují jinak a je nutné s nimi počítat. Takže je dobré někdy zvýšit hlas a být důrazný, ono si to svou cestu najde. Delegáti nám nicméně pomáhali, byli k dispozici, zásobovali nás informacemi a výlety, takže za nás bez problémů. Určitě je co vylepšovat, ale že bych tady měl vykřikovat, jak je s nimi všechno na houby, to ne.
- Musíte se přihlásit, abyste mohli komentovat
Byli jsme v Hammametu v El Boustenu. Tedy měly být. V reálu po příletu, který byl zpožděný o dvě hodiny, jsme se dozvěděli, že je změna hotelu bla bla a že máme podepsat, že souhlasíme. Co chcete dělat? Změněný hotel byl HNUSNÝ a nešlo s tím nic dělat, protože bylo všude údajně plno. Super. Tak aspoň, že tam dobře vařili a byla tam hezká pláž, jinak to bylo opravdu otřesné.
Pokud vás někdo opravdu pekelně štve, kupte mu zájezd s Azur Reizen.
- Musíte se přihlásit, abyste mohli komentovat
- Petra Koudelová hodnotil před 10 roky
S touto CK už nikdy nikam nepojedu, ani zadarmo!
Letěli jsme do Monastiru a doprava byla v pořádku, na tom není co řešit. Ale už po příletu nastaly problémy s delegátkou, které se táhly až do konce pobytu. Už na letiště dorazila pozdě, nebyla připravená, neměla informace, nepomohla s ubytováním… neuvěřitelné.
Na uvítací schůzku samozřejmě nepřišla, když jsme po ní něco chtěli a volali jí, tak slibovala, že dorazí na domluvený čas a ndorazila. Telefony později už ani nebrala, museli jsme jí psát smsky a odpovídala v pdostatě jen na ty, kde jsme něco objednávali a kde šlo o prachy. Tzn. výlety. Když šlo o reklamaci klimatizace, na to paní delegátka čas neměla.
Samozřejmě před odletem nebyla informace o tom, kdy letíme, tak jsme jí opět psali sms, protože na nástěnce byly informace staré 3 roky!!! Napsala nám suše, že se let posunul o 5 hodin dříve, takže kromě toho, že kdybychom se neptali, tak bychom možná zmeškali letadlo, jsme nemohli ani strávit poslední hodiny na pláži, jak jsme plánovali.A to nám změnili i letiště, takže nás čekal ještě šílený přesun na letiště.
No nás už Azur Reizen nikdy neuvidí, tahle zkušenost stačila. Přitom hotel a jídlo byly v pořádku… Aneb, jak jedna kravka (paní Marcela) může člověku zkazit dovolenou.
- Musíte se přihlásit, abyste mohli komentovat
- René Kambuch hodnotil před 10 roky
Na Azur Reizen na internetu najdete spoustu otřesných recenzí, bohužel jsem si toho všiml až po zakoupení dovolené na Djerbu.
Po příletu nastalo to, na co si většina jejich klientů stěžuje – změna hotelu, bez omluvy strčí do rukou papír se slovy „podepište“. Vůbec jsme nevěděli, kam nás vezou, slibovali jen, že hotel je dobrý a nemusíme se bát. Díky bohu to tak opravdu bylo a hotel byl dle ného názoru ještě kvalitnější než ten objednaný (jinak by mě manželka fakt zabila). Ale to nic nemění na otřesném přístupu CK ke klientům.
S azur reizen už nikdy více, to si raději připlatím 1000 kč na osobu a pojedu s jinou dražší ck, ale tam, kam chci já a ne kde je zrovna volno a nebo kde má cestovka neprodané pokoje.
- Tak možná by bylo dobré si uvědomit, že cestovka za tohle častokrát opravdu nemůže. V zahraničí mají partnery, kteří tyto věci zajišťují a když jim tam přijede letadlo plné rusáků nebo němců, tak ti prostě mají přednost, nedá se nic dělat. A tak to funguje úplně standardně v celém egyptě, tunisku a taky v turecku... Takže bych to neházel jen na CK. Jasně, jako klienta vás to nemusí zajímat, máte něco objednáno a oni to nedodají. To chápu. Ale pak bych doporučil jezdit spíše do evropských destinací, kde se tyhle věci dějí jen zcela výjimečně. PeHa
- Petr má pravdu, na druhou stranu je zase potřeba říct, že jako klient byste neměl řešit, jaké jsou specifika lokálního trhu. To je starost CK, která by měla zajistit služby tak, aby odpovídali nabídce. A pokud je takto zajistit neumí/nemůže, tak by v rámci kvality svého byznysu a služeb, které nabízí, měla svou nabídku upravit. A nebo inzerovat rovnou, že se toto může stát... Ale to je samozřejmě utopie.
- Musíte se přihlásit, abyste mohli komentovat
- Pavel Kopr hodnotil před 10 roky
- naposledy upraveno před 10 roky
Byli jsme s Azurem v Řecku a vše naprosto bez problémů. Doprava v klidu, hotel v klidu, jídlo dobré, delegátka OK. Není si na co stěžovat, nebylo to sice na jedničku s hvězdičkou, ale to bych za tu cenu asi chtěl moc 🙂
Takže druhá dovolená s Azur Reizen a asi ne poslední.
- Musíte se přihlásit, abyste mohli komentovat