2k zobrazení
Seděl jsem v malé lesní restauraci obklopené džunglí, květinovou zahradou a kávovníkou plantáží n...
4k zobrazení
Pokud budete travit nejaky cas ve meste Ayutthaya, coz fakt doporucuju, protoze je to hodne hezky...
3k zobrazení
Adventure trip: jednodenni treking Dnes jsem si uzila skvely den. Mela jsem koupeny jednodenni vy...
3k zobrazení
Sukhothai Dnes odpoledne jsem dorazila do Sukhothaie. Cesta mistnim busem trvala neco pres pet ho...
3k zobrazení
Proti malárii očkování neexistuje, berou se tabletky a má to určité komplikace. Je několik druhů,...
4k zobrazení
Toto je krátké povídání o výpravách do thajského pralesa. Překrásné, divoké, uchvacující džungle....
3k zobrazení
Krokodýlové a aligátoři mne fascinovali už jako malého kluka. Zhlédl jsem se tehdy v románových h...
2k zobrazení
pokud to nekomu pomuze, pujcili jsme si motorku na ko koodu (u ko changu blizko hranic s kambodzo...
6k zobrazení
SKOK DO ASIE Po dvacetihodinové přepravě z domova až na letiště poblíž Bangkoku s mírně rozmazlen...
  • Guest napsal(a) před 9 roky
4k zobrazení
Bangkok, město kontrastů a několika tváří 4/6/2012 Ráno si sbalíme všechny svoje věci a vyrážíme ...
4k zobrazení
Míříme do národního parku Srílanna.Přijíždíme k překrásnému jezeru a usedáme do stylové restaurac...
4k zobrazení
Posledni den v Thajsku – cinska ctvrt Nastal posledni den meho ctyrtydenniho pobytu Thajsku...
2k zobrazení
Dva dny v Ayutthayi Mam za sebou dalsi dva dny na dalsim miste. Ze Sukhotaie jsem se vcera presun...
2k zobrazení
NAKONEC PŘIŠLO I TO PEKLO! Blížily se nejkrásnější svátky v roce. Nikdy jsem nebyla tak daleko od...
2k zobrazení
CHIANG MAI – RŮŽE SEVERU Dva poslední dny, které tvořily závěr naší okružní jízdy po středn...
3k zobrazení
ZÁHADNÍ THAJCI Náš vševědoucí průvodce usoudil, že už máme těch chrámů až dost. (Já teda ne!) Tak...
2k zobrazení
PHITSANULOK Před odjezdem z města Phitsanulok jsme ještě stihli navštívit chrám WAT MAHA DHAT. Ač...
2k zobrazení
AYUTTHAYA Po dni stráveném v Bangkoku jsme se vydali na sever. Cesta začala v sobotu 18. 12. 2004...
3k zobrazení
Celých pět let jsem nechala uležet poznámky z cesty po Thajsku. Teď, když se blíží kulaté výročí ...
4k zobrazení
Čínsky Nový rok sa slávi aj v Thajsku. Pestré, karnevalu podobné, sprievody a vystúpenia artistov...