1. pátek

Večer jsme se vrátili z tůry na Hadlaskar v národnim parku Hardangervida zpět k autu v Hjolmu. Odtud jsme jeli do Eidfjordu, odkud jsme se vydali na silnici vedoucí doprava podél Simadalsfjordu směrem na Treit. Na konci fjordu jsme našli u silnice hezké odpočívadlo, kde jsme zůstali přes noc.

1. sobota

Poté, co jsme ráno vstali, jsme se vrátili do Městečka Eidfjord a pokračovali po silnici č. 7 k trajektu, jež stál 178kro a kterým jsme se dostali na druhou stranu Eidfjordu a jeli směrem na Granvin. Pak podél Hardangerfjordu do města Northeisund a dále do Itre Arna. Odtud už to byl kousek do města Bergen, kde jsem strávili většinu dne. Večer jsme se vrátili do Itre Arna a za tunelem za tímto městem se dali po silnici E16 směrem na Voss. Kousem před městem Voss jsme využili jednu z menších odboček vedoucích do hor a vyhledali nějaké místo na přespání.

1. neděle

Ráno jsme se vrátili na hlavní silnici a pokračovali do města Voss, kde jsme byli bohužel příliš brzo a bylo zde ještě infocentrum zavřené, tak jsme pokračovali dále po silnici č. 13. Ve vesnici Vinjo jsme se dali doprava po E16 a jeli směrem na Gadvangen. Za Gadvangerem jsme přejeli dva tunely a navštívili infocentrum ve Freteim. Odtud jsem se vrátili a za prvním tunelem odbočili na silnici vedoucí doprava a jeli do vesnice Undredal a odtud jsme s iudělali tůru na vyhlídku na Aurkandsfjord. Večer jsme se vrátili do Gadvangenu a odtud do Naeroy, kde jsme se pokusili utábořit, ale měli jsme problém s majiteli pozemku, tak jsme přespali na odpočívadle mezi tunely směrem na Freteim.

2. pondělí

Ráno jsme se vrátili zpět tunelem do Gudvangenu a jeli silničkou podél fjordu do vesnice Naeroy, kde jsme nechali auto a šli se podívat na vyhlídku na Naeroyfjord. Cestička byla v lepším stavu než ta, kterou jsme šli předešlý den. Když jsme se vrátili, provedli jsme koupání a sprchování a pokračovali po E16, kde jsem projeli pár tunelů, až jsme těsně před nejdelším tunelem na světě odbočili na vyhlídkovou silnici do hor, po které jsme jeli zhruba 50km. Ve měste Laevdalsovi jsme se napojili na silnici č.5 a pokračovali do Fodres na trajekt, který nás stál 147kro. Když jsme přejeli přes Ardalsfjord, pokračovali jsme do města Sogndal u sognefjordu. Cestou jsme si udělali ještě zajížďtku do vesnice Kaupanger, kde jsme si prohlídky Stavskirke. Ze Sogndal jsme pokračovali po silnici č.55 směrem na Gaupe. Cestou jsem odbočili na silničku směrem na Solvorn a našli si místo na kempování u silnice.

2. úterý

Ráno jsme se vrátili zpět na hlavní silnici a pokračovali směrem do města Gaupe, kde jsme se vydali po cestě č.604 do národního parku Jostedalsbreen, kde se nachází největší kontinentální ledovec v Evropě. V infocentru jsme si zaplatili poplatek za výstup na ledovec, čítající 390kro na osobu, který zahrnoval i průvodce a cestu lodičkou. Výstup bez průvodce zde není možný. Čas strávený na ledovci byl zhruba 2 hodiny. Večer jsme se vrátili opět na silnici č.55 a po pár kilometrech se ukempovali vedle vjezdu do tunelu.

2. středa

Po snídani jsme pokračovali dále po silnici č.55 do národního parku Jotunheimen. Ve vesnici Galdesanden jsme odbočili horskou silničkou na Juvvasshytta, odkud jsme chtěli podniknout výšlap na Galdoppigen. Z Javvasshytty je ale cesta přes ledovec a lze podniknout pouze s průvodcem. Vrátili jsme se zpět na silnici č.55 a další odbočkou dojeli do Spitestulen, odkud je cesta nahoru méně nebezpečná. Použití příjezdové cesty nás stálo 50kro a výstup trval 4-5hodin cesta nahoru a 2-3hodiny cesta dolu. Stezka vede z 50% přes sníh. Večer jsme se vrátili zpět na hlavní silnici a pokračovali směrem na město Lom, kde jsem odbočili na silnici č.15. Po ní jsme pokračovali několik kilometrů a poté odbočili na č.51 směrem na Randsverk. Po pár kilometrech jsme našli místo na kempování.

2. čtvrtek

Ráno jsme pokračovali přes Randsverk a Hindsetel silnicí do Maurvagenu, kde jsme odbočili na Gjendesheim. Zde jsem si udělali menší tůru u jezera Gjende. Parkovné zde stálo 50kro. Odpoledne jsem se vrátili do města Lom, kde jsme udělali menší nákup v obchodě. Z Lomu jsme pokračovali dále po silnici č.15 směrem na Geilo a kousem za ním jsme se utábořili v lese.

2. pátek

Ráno jsme pokračovali dále po stejné silnici až k odbočce na silnici č.63. Z této cesty jsme si udělali petikilometrovou zajížďku na vyhlídku Dalsniba, kde jsem zaplatili za průjezd 75kro. Odtud jsme pokračovali dále po silnici č.63 tzv. Orlí cestou do města Gejranger u stejnojmeného fjordu. Od fjordu jsme pokračovali dále po stejné silnici do Eidsdalen, kde jsme přejeli trajektem Nordalsfjord a pokračovali k Trolí stezce. Od trolí stezky jsme se vydali dále na město Andalsnes a odtud po silnici č.64 až jsme narazili na silnici č.660, která vede podél Langfjordu. Kousek od města Eidsvag u Erosfjordu jsem se ukempovali.

2. sobota

Další den ráno jsme pokračovali do Eidsvagu, odtud jsem se vydali po silnici č.62 do Sunndalsoru a dále po sedmdesátce do města Oppdal. V Oppdalu jsme se napojili na silnici E6, po které jsme dojeli až do Trondheimu, kde jsme strávili odpoledne. Večer jsme se vydali zpět do města Oppdal. Projeli jsme ho a pokračovali přes národní park Dovrefjell, města Dombas a Dovre a kousek za městem Otta jsme našli místo k přenocování.

2. neděle

Další den ráno jsme pokračovali po silnici E6 do Lillehammeru, kde jsme zůstali většinu dne. Odpoledne jsme pokračovali z Lillehameru opět po E6 dále na jih směrem na Oslo a kousek za městem Brumunddal jsme se utábořili na jednom z odpočívadel.

3. pondělí

Ráno jsme pokračovali dále na Oslo, kam jsme doratzili dopoledne a kde jsme strávili celej den. Večer jsme se vrátili na silnici E6 a pokračovali sěmrem na Švédsko. Projeli jsme města Moss, Sarpsborg a u Haldenu jsme překročili hranici a vjeli do Švédska. Kousem za městečkem Stromstad jsme se utábořili.