0
0

29.8.2006 Přesun do Vídně na letiště – let s Qatar airwais s mezipřistáním v Kataru. V letadle velmi dobrá úroveň – 5x podávali jídlo, pití dle libosti. Ač se jedná o muslimskou aerolinku, i pivo a víno bylo v nabídce.

30.8. Přílet do Jakarty – 14.20h, imigrační kontrola, výměna peněz. Autobusem přesun cca 30min. na vlakové nádraží Gambir. Nákup jízdenky do Yogyakarty, 20.45h-5.30h. Na nádraží nás uvítali houfy komárů. No repelent autan nás zachránil. Jeli jsme nočním vlakem nejvyšší třídou, vagón měl vlastního průvodčího, který rozdal deky a občerstvení zdarma. První setkání se šváby. Nohy jsme nedávali na zem, ať nám po nich nelezou. My holčiny jsme ječely, sotva jsme nějakého uviděly, což přivádělo indonézany do pobaveného úsměvu. Śvábi jsou ohromně rychlí, někdy byl problém otočit tak rychle krkem, aby šváb neutekl mimo dohled.

31.8. Příjezd do Yogyakarty, ubytování v hotelu Metro, výměna USD. Výlet na Borobodur 7USD/11USD a Prambanan 6USD/10USD

Hotel Metro jsme si vytipovali v průvodci, jen trošku překvapující bylo, že nebyl z vlakového nádraží úplně nejblíže. Došli jsme ovšem pěšky. Nachází se ve čtvrti hotelů střední úrovně.

2.-3.9. Plateau Dieng, ubytováni 85.000,–Rp/pokoj Začínáme na sobě sledovat, že lariam na nás působí. Pozorujeme změny v chování – vedeme zvláštní debaty a potutelně se jim pak smějem.

4. 9. Přesun autobusem do Cemoro Lawang, 8.30h-19.30h, ubytování Lava/CK

5.9. Výlet na Bromo ve 2.15, pěšky 15km

6.9. Přesun do Wan – cukrová třtina,vodopády,lázně,kávovníková farma,ubytování CK

7.9. Výlet na Kawah Ijen, pak přesun busem a trajektem na Bali, do Kuty 3h busem, v Kutě nákup letenek na Sulawesi – letiště Hgurah Rai

8.9.-10. Bali

11.9. Přesun přes Lombok na ostrov Gili Air – 6.30h-17.30h

14.9. Přesun na Bali

15.9. Přelet na Sulawesi do Makassaru, busem 12.h-20h nocleh v plesnivé ubytovně Jízda autobusem byl fámózní zážitek. Obsadili jsme zadní sedačky, abychom měli úplný dohled nad svými batožinami. Autobus se řítil velmi členitým terénem, díky kterému nám zadky poskakovaly desítky centimetrů do všech stran a lehčí věci lítaly všude kolem. Ke všemu během cesty hrála velmi hlasitá hudba. Ke konci už se opakovala jen jedna píseň stále dokola. Něco jako zaseknutý gramec, to znělo. Pořád se v ní řešila CINTA (činta) – láska. Korunou večera bylo ovšem ubytování, ke kterému nás autobus schválně dovezl. No co bychom chtěli taky za 20.000Rp na pokoj.

16.9. změna hotelu, pohřeb

17.9. výšlap po okolí

18.9. výlet po Lempu s bemem, pěší turistika. Rýž.pole, výroba nožů Nože se tu vyrábí převážně pro turisty. Ríša měl to potěšení zjistit, když se pokusil uříznout bambus, zásek byl krásně ostrý a hluboký, to ano, ale čepel od rukojeti odpadla. Pravé nože torajů, kterými podřezávají bůvoly jsou pevnější a rukojeť je přitlučena k čepeli minimálně hřebíky, ne jen přilepena.

20.9. Rantepao – Kete-kesu, kuřecí v bambusu papiong, černá rýže, palmové víno, v noci utlučen šváb v koupelně šufánkem na vodu

21.9. výlet do Makale bemem, jeskyně + skalní hroby Londa

22.9. výlet do Lemo, Tilanga, hroby tao-tao

23.9. pokus o výšlap na Gunung Irčan, za Lempo déšť

24.9. výlet do Makala, Makale – skalní hroby, Rantepao – mešita. Indonézany stojí indoneský pas 5mil. Rp každý rok. jJe pro ně tedy problematické cestovat. Je možnost nechat si vyrobit SPZ, a to s jakoukoli značkou, nebo s jakýmkoli nápisem.

25.9. Návrat do Makassaru nočním busem plný švábů (60.000Rp) 21h-4.h

26.9. Přelet do Jakarty s leteckou společností Garuda Indonesia 11h-12h (+1h čas. Posun)

27.9. čekání na letišti v Jakartě – švábi, otravní parfemáři, Australan

28.9. Odlet 3.45h, konec čekání tedy celkem bez 15minut 40 hodin, přílet do Vídně 18.30h

Zobrazuji 0 výsledků
Vaše odpověď

Prosím, nejprve se .