Blue Style Travel Agency.png
2.66 (26 recenze)
Karolinská 1, 186 00 Praha 8

Cestovní kancelář Blue Style k.s. vznikla v roce 1997 a od svého počátku se díky vazbám svých majitelů zaměřovala především na zájezdy do Egypta a Tuniska. Od té doby však již uběhla hezká řádka let a z cestovní kanceláře Blue Style k.s. je jedna z největších a nejznámějších cestovek v České republice.

To jde ruku v ruce s rozšiřováním nabídky o další destinace, ale v případě CK Blue Style k.s. je nutné dodat, že velice uváženému. Tam, kde řada jiných cestovek přidává desítky destinací, u kterých však často chybí dostatečná kvalita, cestovní kancelář Blue Style přidala jen pár nových zemí, na které se specializuje do dneška.

S CK Blue Style k.s. tak pojedete do míst, která pracovníci CK dobře znají a mohou vám s nimi i dobře poradit.

Hnusný hotel na Djerba
2.2( Komunikace 3.50 | Doprava 2.00 | Ubytování 0.50 | Strava 2.50 | Delegát / Průvodce 4.00 | Odpovídalo nabídce? 0.50 )

Vrátil jsem se z dovolený na Djerba něco takového jsem nezažil postele stlačené z prken a hranolů na tom matrace 25cm nad zemí stolky jenom prkna a nábytek a další no nekomentované.Skoro každý měnil pokoje ale nebylo to nic platný někde to smrdelo, venku neuklizený a jídlo nic moc snídaně celou dovču stejný lečo vajíčka brambory a neurčitá kaše nevalného vzhledu atak bych mohl pokračovat . Obědy a večeře byli ucházející ale nic moc ,obsluha nic moc snídaně čekal jsem až se pohnou ,dat příbory, než  začali dělat teplé jídlo asi 20 min. Snadnější bylo si to vzít a dát na stůl příbory.   Pláž byla neuklizená lehátka a matrace špinavý moře špína.U bazénů sí musel ukrást madraci a to je podle Blue Style 4 hvězdičkový hotel který neodpovídá ani 2 hvězdičky to je Caribbean World Djerba no zkrátka hnus který jsem ještě nikdy nezažil. Nejsou vůbec v téhle cestovce korektní na internetu mají přepichve pokoje a realita je úplně jinde Tak jse napsal pravdu jak to vypadá a to je moje skušenost…………..

Lamar resort Abu soma
3.1( Komunikace 2.00 | Doprava 3.00 | Ubytování 5.00 | Strava 3.50 | Delegát / Průvodce 2.50 | Odpovídalo nabídce? 2.50 )

mám bohužel stejný problém jako paní, co psala před rokem. Zaplacená 8 denní dovolená zkrácená na 6,5 dní a že 7 Nocí vlastně 6 !! Myslím že se letadlem neletí 2 dny do Egypta, oba směry trvají, pouhých 9 hod., takže jsme pěkně naštvaný a přes blue style už svamy nikam nepoletime, a nejsme samy, je těch lidí víc co si stezuji. Jenže většina lidí sklopí hlavu a neřeší to. Doufám že blue style napraví svoje chyby a naučí se matiku, protože když si zákazník koupí zájezd na 7 nocí, tak by mel i tu sedmou noc přespat na hotelu a ne ji procestovat domu. Co se týká delegátky, tak děs. Asi 3x za pobyt se dostavila na max 15 min na hotel a pak zas zmizela a to nemluvim o tom že měla půl hodinové zpoždění ani se neomluvila a ještě dodadala že to je jedno. Hotel, skvělý, lidí úžasný, animátoři taky pohodový lidí. Strava stejná dokola, ale neumrely jsme hlady. Jediný co bych vytkla, tak chyběly doledni a odpolední snacky. Až poslední 2 dny u konce měly hambače.

Jediný veliký problém je opravdu ta ztracená noc, která nás mrzí.

1 z 1 lidí považuje tuto recenzi za přínosnou
Egypt
3.7( Komunikace 4.00 | Doprava 4.00 | Ubytování 2.00 | Strava 5.00 | Delegát / Průvodce 5.00 | Odpovídalo nabídce? 2.00 )
DSC_4432 (1280x853).jpg
DSC_4429 (853x1280).jpg
IMG_20190526_163124.jpg

Objednal jsem si zájezd u cestovní kanceláře Blue Style. V objednaných službách jsem si připlatil za pokoj s výhledem na moře, tak jak bylo uvedeno ve smlouvě o zájezdu. Byli jsme ubytování v pokoji 2629 v prvním patře budovy. Přikládám foto “plán hotelu”. Na tomto plánu hotelu je zakroužkována budova č. 26 ve které jsme byli ubytovaní. Na základě oficiálního vyjádření managmentu hotelu můžu jen konstatovat, že všechny pokoje v jakékoliv budově jsou brány, že výhled na moře mají, protože z jakéhokoliv balkónu je možné najít místo, kde je byť jen částečně vidět moře.:-)

Proč tuto formu ubytování není možné přesně specifikovat před samotným nákupem zájezdu jako u konkurenčních cestovních kanceláří, tak aby klient nebyl překvapen, jako já. Dle vyjádření cestovní kanceláře Blue Style námi přidělený pokoj je kategorizován jako Superior pokoj s výhledem na moře.

V minulosti jsem se u žádné cestovní kanceláře nikdy nesetkal s tím, že při objednání pokoje s výhledem na moře by se jednalo o pokoj přávažně s výhledem na bazén a budovy hotelu. Ať každý posoudí z přiložených fotografiích, zda by byl spokojen.

Bohužel s CK Blue Style mám druhou špatnou zkušenost. V minulém roce jsme si objednali zájezd do hotelu, kde měl být nově vybudován aquapark. Hlavním kritérium pro výběr tohoto hotelu byl právě aquapark a to pro naši dceru. Tento aquapark měl být v provozu již v době, kdy jsme do hotelu dorazili, ovšem realita byla jiná. Rozestavěný aquapark byl v takové fázi, že ani po našem odjezdu se neblížilo jeho dokončení. Přesto všechno, CK Blue Style měla ve své nabídce uvedeno, že aquapark je v provozu. Spousta rodin s dětmi včetně naší byla z jednání CK Blue Style rozčarována a zklamána. CK Blue Style nepovažuji za korektní cestovku !!!

  • Ondra, MAHALO.cz
    No to jsou koumáci :( Za sebe bych doporučil hotely vždycky zkouknout na booking.com a nebo na tripadvisoru, kde lidi dávají recenze a fotky atp. a kde (v případě booking.com) je možné se podívat na typy nabízených pokojů s jejich fotkami (obvykle tam nějaké jsou). Možná byste zjistili, jak se věci mají. Nicméně je to poměrně jasná chyba CK, která v tomto vyloženě klame zákazníky, protože si musí být dobře vědoma, že výhled na moře tam prostě není. Aspoň ne takový, jaký si klient, žádající pokoj s výhledem na moře, představuje.
Blue Style - (ne) péče o zákazníky
1.5( Komunikace 1.00 | Doprava 1.00 | Ubytování 2.00 | Strava 2.00 | Delegát / Průvodce 1.00 | Odpovídalo nabídce? 2.00 )

Rádi bychom se podělily o zkušenost, kterou jsme si společně se sestrou prožily při odletu na dovolenou do Enfidhy Hammamet – rezort Salammbo se společností Blue Style září 2022.

Na letišti Václava Havla v Praze při odbavování jsme zjistily, že jedna z nás má pas svého dítěte, místo svého a nebyl již čas na výměnu.

Pochybení bylo zcela na naší straně, nicméně tento či podobný problém se může stát každému z nás.

V danou chvíli to byl pro nás šok a snažily jsme se hledat řešení co s danou situací!

Pán u odbavovací přepážky byl velice laskavý, sdělil nám že bez pasu do této destinace letět nelze, nicméně byl ochotný a hledal nám následující možné lety do Enfidhy, s počtem možných volných míst následující den.

Obratem jsme zašly na letištní pobočku Blue Style, kde jsme se snažily vysvětlit situaci a žádaly o pomoc!

Zde přišel další šok, paní Szenmmreyová na pobočce CK místo snahy nám nějak pomoci najít řešení, s velikou arogancí a neochotou nás odbyla s tím, že lety jsou již obsazené, nesdělila nám ani možnost dalších letů v následujících dnech s možností počkat, zda se neuvolní místo…

A poslala nás na přepážku Smartwings,

kde samozřejmě žádnou letenku nekoupíte, jelikož tato společnost Blue Style letadla jen pronajímá!

Dostaly jsme se do pasti, ze které jsme nevěděli na koho se obrátit.

Musely jsme se rozhodnout, zda odletí alespoň jedna z nás se správným pasem…

Nepřála bych nikomu tyto pocity prožít, nakonec jsem odlétla sama s nadějí, že se sestře podaří letenku svépomocí zařídit!

Po příjezdu do destinace jsem urgovala CK mailem s prosbou o sounáležitost a součinnost v případě, možného uvolnění letenky v dalších letech, obeznámila jsem na místě delegátku s prosbou o výpomoc, dostalo se mi této odpovědi:

Andrea Sluková (CK Blue Style)

24. 9. 2022 11:45 SELČ

Dobrý den, paní Kxxxxxxxx,

Vaše situace nás velice mrzí.

Bohužel však již žádné letenky do enfidhy na nejbližší dny již volné nemáme. Bude tedy potřeba si letenku zkusit zajistit jedině přímo přes společnost Smartwings a novou letenku si uhradit a poté může sestra dorazit do destinace, nastoupit za zájezd a standartně čerpat již zakoupené služby a zpáteční letenku.

S pozdravem a přáním krásného dne,

Bc. Andrea Sluková

Call Centrum Operator
Blue Style a.s.

Následující den odjela sestra na letiště do Prahy, kde na vlastní pěst se snažila zajistit letenku na let do Enfidhy, bez jakékoli součinnosti CK.

Měla veliké štěstí, jelikož byla volná 4 místa, takže si následně na pobočce CK zakoupila jednosměrnou jízdenku, kdy ji paní Szemmreyová s velkou škodolibostí vystavila.

Tento přístup nás velice šokoval a zklamal jak paní Szemmreyové na letištní pobočce Blue style, kde dělá opravdu špatné jméno celé CK, tak cestovní kanceláře celkově!

Recenzi píšeme z důvodu pro všechny ty, kteří by se někdy dostali do podobné situace jako my, aby byli seznámeni s nečinností a přístupem Blue Style.

Byly bychom rádi, kdyby tato recenze byla pro Blue Style podnětem učinit změny v přístupu ke klientům, kteří se do podobné situace někdy dostanou!

Pevně věříme, že nebudete muset řešit obdobnou situaci a dovolenou si bezproblémově prožijete!

M+M

Santorini 29.7.-5.8.2022
5.0( Komunikace 5.00 | Doprava 5.00 | Ubytování 5.00 | Delegát / Průvodce 5.00 | Odpovídalo nabídce? 5.00 )

Naprostá spokojenost s CK.Ubytování dle nabídky,čisté pokoje,každý den úklid,milý personál.Velké díky paní delegátce Šárce.Výborná organizace obou výletů,krásný výklad o Řecku,milé,vstřícné vystupování p.delegátky.Prostě jsme byli nadšeni. Ještě jednou velké díky. Klasnovi

Santorini 29.7.-5.8.2022

1 z 1 lidí považuje tuto recenzi za přínosnou
Egypt

Doposud s touto cestovkou žádný problém. Ale letos s blue style naposled. Okradli nás o 2 dny dovolené, odlet z Prahy dopoledne, do hotelu jsme dorazili až kolem 16 . hodiny, takže jeden den v p…., zpět jsme opouštěli hotel ve 22.40 a ráno v 6.00 jsme již byli v Praze. Namísto zaplacených 12ti dní jsme meli pouze 10.Strašne nás to naštvalo! Tohle by si Němci nedovolili a myslím, že ani naše ck, které jsou seriózní. Asi zapomněli, že nejsme úplne blbí a čteme v hotelu nástěnky i od jiných cestovek, kde jsou časy odletů. Již nikdy s ck blue style. Jeřábková

Jednání s CK.
1.5( Komunikace 0.00 | Doprava 3.00 | Ubytování 2.00 | Strava 2.00 | Delegát / Průvodce 0.50 | Odpovídalo nabídce? 1.50 )

S Bluestyle jsem dnes skončil. Před odletem na Krétu 30.9.2020 nás ujistili, že testy na Covid uhradí. Odeslal jsem tedy vše potřebné na jejich email s požadavkem zpětné vazby, zda je vše v pořádku. Nikdo s vámi nekomunikuje a nepomohlo snad 10 telefonátů s jejich operátory. Každý se vymlouvá, že to nemá na starosti, a že to předá kolegovi, který se ozve. Dnes jsem definitivně pochopil, že se nikdy nikdo neozve a že s námi hrají falešnou hru. My jsme jim vždy poslali peníze v pořádku, přistoupili jsme jim i na změnu cílové země, potom i na změnu termínu. Je až neuvěřitelné, jak si může Bluestyle znepřátelit vlastní dobré klienty, na kterých závisí jejich podnikání. Stačilo by přece zavolat a férové říci, že nemají peníze a že vám to odečtou z příštího zájezdu. Každý normální člověk by to v dnešní těžké době pochopil. Sníží se raději k obelhávání vlastních klientů. S  nimi už nikdy.

2 z 3 lidí považuje tuto recenzi za přínosnou
Hnus!
1.3( Komunikace 2.00 | Doprava 2.50 | Ubytování 0.50 | Strava 2.00 | Delegát / Průvodce 0.50 | Odpovídalo nabídce? 0.50 )

S touhle cetovkou jsme letos byli poprvé a určitě naposled. Nechutný hotel, špína, smrad… Delegát se sice omluvil, ale nic s tím neudělal, že prý je všude plno a že to smrdí nějaký trh nebo co. Nikdy více Blue Style!

Perfektní servis
4.7( Komunikace 5.00 | Doprava 5.00 | Ubytování 4.00 | Strava 4.00 | Delegát / Průvodce 5.00 | Odpovídalo nabídce? 5.00 )
549413_1147730435254178_1228360360134309602_n.jpg
11008597_1146021618758393_6948683617239049604_n.jpg

S touto cestovní kanceláří moc ráda cestuji.  Servis je vždy perfektní a dovolená nádherná.

2 z 2 lidí považuje tuto recenzi za přínosnou
Smíšené pocity z Blue Style
2.5( Komunikace 3.00 | Doprava 3.00 | Ubytování 1.00 | Strava 4.00 | Delegát / Průvodce 2.00 | Odpovídalo nabídce? 2.00 )

My s nimi byli dvakrát, jednou bylo všechno úplně v pořádku (až na nějaké zmatky s odletem a změnu transferu do hotelu, ale nic strašného), loni jsme byli v Egyptě a to byl děs. Měnili nám čas odletu, hotel byl otřesný, delegáti se sice snažili, ale nic nevymysleli.

V hotelu byly očividně dvě nebo tři kategorie klientů. Nevím podle čeho to bylo rozhozeno, protože i někteří Češi bydleli v krásných pokojích. My měli takový zaplivaný pokoj kde skoro nebylo okno, dusno, hnus. Chtěli jsme to změnit, ale odpovědí nám byly jenom natažené ruce – díky, nebudu vám platit za něco, co už mám zaplaceno. Řekla jsem, že si budu stěžovat, tak to je trošku přimělo něco dělat, pokoj nám změnili, ale o moc lepší to nebylo.

Jinak letovisko hezké, delegáti se jinak snažili (až na kiks na konci dovolené) ale prostě dojem z dovolené byl tím nekvalitním ubytováním fakt hodně dole. A to nás ještě čekal odlet domů, kdy nás delegátka neinformovala, že se odlet posunul o 5 hodin, takže místo toho, abychom seděli na pláži a užívali si, jsme 2,5 hodiny seděli na recepci s kuframa jak blbci a čekali na bus. Až pak se objevil nějaký člověk, který nám řekl, že je to posunuté, tak jsme ty další dvě hodiny aspoň trošku nějak užili, ale bylo to fakt trapné…

Takže nevím, mám z nich všelijaké dojmy.

2 z 3 lidí považuje tuto recenzi za přínosnou
Blue Style je v pohodě
4.5( Komunikace 4.00 | Doprava 5.00 | Ubytování 5.00 | Strava 5.00 | Delegát / Průvodce 3.00 | Odpovídalo nabídce? 5.00 )

S Blue Stylem jsme byli už několikrát v Řecku, jednou v Egyptě a jednou v Tunisku a nikdy nebyl problém. Služby vždy zajištěné dle katalogu, delegáti se starali (nepředřeli se, ale měli zájem – samozřejmě od nich nelze kupovat předražené výlety, to mají všechny cestovky stejné a nechápu, že s tím nepřestanou), jídlo chutné.

Naposled v Řecku jsme měli krásný hotel s bazénem, což se líbilo hlavně synovi, který se hned první den odřel a v moři ho to pálilo, takže většinu času ležel u bazénu a popíjel džusy.

Za sebe mohu Blue Style doporučit, nebyl s nimi nikdy problém, ale je to velká cestovka takže může vždycky něco zaskřípat. Doporučuju nekupovat nejlevnější zájezdy, člověk se tak vyhne velkému množství potíží, které z ušetřených peněz mohou vyplývat (není to pravidlo, ale to riziko je prostě vyšší). My to tak děláme, raději si připlatíme dva tisíce na osobu a máme pak hezkou dovolenou než abychom škudlili každou korunu a pak se vrátili naštvaní, že všechno nebylo dle představ.

1 z 1 lidí považuje tuto recenzi za přínosnou
Zkušenosti s CK Blue Style Egypt Marsa Alam 10/2016
2.6( Komunikace 2.00 | Doprava 3.00 | Ubytování 4.00 | Strava 3.50 | Delegát / Průvodce 0.50 | Odpovídalo nabídce? 2.50 )

S CK Blue Style jsme byli v 10 měsíci 2016 v Egyptě konkrétně v Marsa Allam. Pobyt jsme si našli dle recenzí na internetu, ale ani z daleka jsem si nebyli jistí zda se jedná o správný hotel.  Při komunikaci s prodejcem na pobočce jsme očekávali  větší zájem, kdy prodejce nebyl moc ochotný zjišťovat představu o pobytu, něco nabízet  apod. Co nás ale zaujalo a né jen nás bylo, že po nastoupení do autobusu na letišti v Marsa, nám bylo několikrát sděleno, že řidiči autobusu a delegátovi máme zanechat bakšiš. Což jsme u EXIM Tours v roce 2015 nezažili. Každý v autobuse tak nějak očekával, že řidič i delegát jsou placeni CK a jedná se o standard dovézt klienta do hotelu. Jsem si vědom životní úrovně lidí v Egyptě, ale  v tom autobuse to  hraničilo s žebráním a bylo to nepříjemné. Když jsem vystoupil a delegát zjistil, že nic nedostane úsměv i vstřícnost byla pryč, udělal co musel a honem pryč. Po cestě zpět se to opakovalo s jiným delegátem a řidičem. Delegát neuměl česky ani slovo. Ale v angličtině krom postupu odbavení nezapomněl zmínit bakšiš pro něj a řidiče a přímo si řekl, že si máme nachystat 2 až 3 dolary, samozřejmě ani zde nikdo nezaplatil. Věc byla dovršena tím, že v cca ve 4 ráno nám tento delegát CK Blue Style  dal během transféru na letiště poměrně podrobný  leták kvality služeb CK Blue Style s hodnocením hotelu. Myslím, že to snad nikdo ani nevyplňoval. Na letišti jme se po příjezdu dozvěděli, že se odlet o dvě hodiny opozdí.  Paradox bylo, že klienti Exim Tours o tom věděli, tuto informaci dostali v čas, v pozdních nočních hodinách. Let se sice dále zpozdil o další dvě hodiny , kdy chápu, že toto zpoždění již  Blue style nemohl nijak ovlivnit ani na to reagovat.

5 z 5 lidí považuje tuto recenzi za přínosnou
Nikdy více
1.8( Komunikace 3.50 | Doprava 1.00 | Ubytování 2.00 | Strava 2.00 | Delegát / Průvodce 1.00 | Odpovídalo nabídce? 1.00 )

S blue stylem jsme cestovali loni naposled. Čachry s odletama, změny hotelu, zmatek, sliby, sliby, sliby a skutek utek.

Doslova nás okradli o 2 dny dovolené, takže POZOR POZOR – první a poslední den dovolené vlastně není dovolená ale doprava, takže to,  že jsme na hotel přijeli ve 21:45 a odjížděli z nej v 2:10 ráno je v pořádku .Dva zaplacené dny v pytli.

Ale koho by to v téhle zemi překvapilo že. My s touhle cestovkou už znova nepojedem, to je jisté. Raději najdeme jinou, která bude organizovat zájezdy aspoň trošku tak, aby to bylo pro klienty výhodné.

cestovani s Smart Wings
3.4( Komunikace 4.00 | Doprava 1.00 | Ubytování 4.00 | Strava 4.00 | Delegát / Průvodce 4.00 | Odpovídalo nabídce? 3.50 )

zakoupil jsem premiova sedadla od Blue Style Travel Agency na cestu do Marsa Alam -Egypt. Pozadoval jsem vetsi misto na nohy, Byly mne prodany sedacky 1E a 1D v prvni rade, kde neni vubec zadne misto natahnout si nohy. Prozil jsem si 4 a 1/2 h letu v krecich a nemozne pozici v sedadlech ,ktera meli mensi misto nez-li bezne sedacky, kde si clovek muze natahnout nody pod sedacku pred nim. za tohle muceni jsem zaplatil 1960 kc. Mimocodem jsme leteli s popularnim letounem Boeing 737-800/max 8. Samozrejme kdyz jsem pozadoval vraceni penez za extra poplatek, nedostal jsem nic.  VB zivote uz od nich nic nekoupim Mira

PS. nenechte se nachytat na tenhle priplatek

 

1 z 2 lidí považuje tuto recenzi za přínosnou
Šecko cajk
4.5( Komunikace 4.50 | Doprava 4.50 | Ubytování 4.50 | Strava 4.50 | Delegát / Průvodce 4.50 | Odpovídalo nabídce? 4.50 )

Doteď sem jezdil s Eximem, ale pak sem našel stejnou nabídku za daleko lepší cenu právě od Blue Style a všechno bylo cajk, takže asi změním dodavatele 😀

Jinak šecko pohoda, starali se, zájezd dobře organizovanej a hotel taky prima.

Za sebe davam 9 z 10 😀

Hrůza a děs
1.2( Komunikace 0.50 | Doprava 0.50 | Ubytování 1.50 | Strava 1.00 | Delegát / Průvodce 2.50 | Odpovídalo nabídce? 1.00 )

Zmatky v časech odletu a CK Blue style nás ve finále připravil o dva dny dovolené. Na místo jsem měli dorazit brzy ráno a na hotel jsme se dostali až pozdě večer. A to samé s časem odjezdu. Odjezd z hotelu měl být poslední den v poledne, ale na letiště nás odvezli předposlední den před půlnocí. A ve finále jsme ani necestovali se slíbenou aerolinkou, ale s nějakou příšernou egyptskou.. Celkově CK Blue style velké zklamání..

2 z 2 lidí považuje tuto recenzi za přínosnou
Jaký si to uděláš takový to máš
4.5( Komunikace 4.50 | Doprava 4.00 | Ubytování 4.50 | Strava 5.00 | Delegát / Průvodce 4.00 | Odpovídalo nabídce? 5.00 )

O Blue Stylu toho na netu najdete spoustu a je to tak půl na půl. Půlka lidi si stěžuje jak je ta cestovka blbá, ale že jsou blbý ti lidi to už jim nedochází. Když někdo kupuje zájezd do tuniska do hotelu *** tak nemůže čekat Hilton, že. V Tunisku jsou hvězdičky úplně jinak a kdo tam jede do hotelu s méně než **** je blázen. Možná bych řekla i ****+.

Lidi si stěžujou že jim mění odlety atp., ale za to cestovka nemůže. Já dělala v jedný velký český cestovce a taky jsme to řešili. Je to v režii dopravce, kterej má poslední slovo. Sice jsme na ně tlačili, ale ne vždy to šlo nějak řešit.

Nejlepší jsou lidi, co si stěžujou že po nich každej chce všude bakšiš. Ježíši jeli jste do Egypta/Tuniska/Maroka tak se nedivte!!! Ti lidi tam z toho žijou, je to velká součást jejich příjmu tak co maj dělat?

A super je, když pak jdou lidi do restaurace, přijdou tam jak vidláci a ještě se divěj, že kolem nich pinglové neskáčou jako kolem frantíků nebo němčourů – aby taky jo, když jim nedaj žádný dýško! Dejte jim nějaký drobný a uvidíte další den, jak kolem vás budou poletovat jak mouchy kolem hh***a 🙂

Prostě když někdo chce hodnotit cestovku tak ať hodnotí jak bylo vše zorganizováno a jak se staraj delegáti a jestli neměnili hotel (ikdyž ani za to cestovky někdy nemůžou) a jestli bylo vše v pořádku. Nehodnoťte to, že jste v cizí zemi a je tam jiná kultura!!

Já s Blue Stylem byla dvakrát a vždycky bylo vše úplně OK, takže si nestěžuju. Jaký si to uděláš, takový to prostě máš. To platí všude, i tady.

Blue Style - péče o zákazníky

Rádi bychom se podělily o zkušenost, kterou jsme si společně se sestrou prožily při odletu na dovolenou do Enfidhy Hammamet – rezort Salammbo se společností Blue Style září 2022.

Na letišti Václava Havla v Praze při odbavování jsme zjistily, že jedna z nás má pas svého dítěte, místo svého a nebyl již čas na výměnu.

Pochybení bylo zcela na naší straně, nicméně tento či podobný problém se může stát každému z nás.

V danou chvíli to byl pro nás šok a snažily jsme se hledat řešení co s danou situací!

Pán u odbavovací přepážky byl velice laskavý, sdělil nám že bez pasu do této destinace letět nelze, nicméně byl ochotný a hledal nám následující možné lety do Enfidhy, s počtem možných volných míst následující den.

Obratem jsme zašly na letištní  pobočku Blue Style, kde jsme se snažily vysvětlit situaci a žádaly o pomoc!

Zde přišel další šok, paní Szenmmreyová na pobočce CK místo snahy nám nějak pomoci najít řešení, s velikou arogancí a neochotou nás odbyla s tím, že lety jsou již obsazené, nesdělila nám ani možnost dalších letů v následujících dnech s možností počkat, zda se neuvolní místo…

 A poslala nás na přepážku Smartwings,

kde samozřejmě žádnou letenku nekoupíte, jelikož tato společnost Blue Style letadla jen pronajímá!

Dostaly jsme se do pasti, ze které jsme nevěděli na koho se obrátit.

Musely jsme se rozhodnout, zda odletí alespoň jedna z nás se správným pasem…

Nepřála bych nikomu tyto pocity prožít, nakonec jsem odlétla sama s nadějí, že se sestře podaří letenku svépomocí zařídit!

Po příjezdu do destinace jsem urgovala CK mailem s prosbou o sounáležitost a součinnost v případě, možného uvolnění letenky v dalších letech, obeznámila jsem na místě delegátku s prosbou o výpomoc, dostalo se mi této odpovědi:

Andrea Sluková (CK Blue Style)

24. 9. 2022 11:45 SELČ

Dobrý den, paní Kxxxxxxxx,
 
Vaše situace nás velice mrzí.
 
Bohužel však již žádné letenky do enfidhy na nejbližší dny již volné nemáme. Bude tedy potřeba si letenku zkusit zajistit jedině přímo přes společnost Smartwings a novou letenku si uhradit a poté může sestra dorazit do destinace, nastoupit za zájezd a standartně čerpat již zakoupené služby a zpáteční letenku.
 
S pozdravem a přáním krásného dne,

Bc. Andrea Sluková

Call Centrum Operator
Blue Style a.s.

Následující den odjela sestra na letiště do Prahy, kde na vlastní pěst se snažila zajistit letenku na let do Enfidhy, bez jakékoli součinnosti CK.

Měla veliké štěstí, jelikož byla volná 4 místa, takže si následně na pobočce CK zakoupila jednosměrnou jízdenku, kdy ji paní Szemmreyová s velkou škodolibostí vystavila.

Tento přístup nás velice šokoval a zklamal jak paní Szemmreyové na letištní  pobočce Blue style, kde dělá opravdu špatné jméno celé CK, tak cestovní kanceláře celkově!

Recenzi píšeme z důvodu pro všechny ty, kteří by se někdy dostali do podobné situace jako my, aby byli seznámeni s nečinností a přístupem Blue Style.

Byly bychom rádi, kdyby tato recenze byla pro Blue Style podnětem učinit  změny v přístupu ke klientům, kteří se do podobné situace někdy dostanou!

Pevně věříme, že nebudete muset řešit obdobnou situaci a dovolenou si bezproblémově prožijete!

M+M

Nedoporucuji
0.5( Komunikace 1.00 | Doprava 0.00 )

Schvalne poslou cestovni voucher mene nez 7 dni pred odletem, aby se dalo vymahat 1000Kc za zmenu prijmeni cestujiciho – preklep chyba pani na pobocce.

3 z 4 lidí považuje tuto recenzi za přínosnou
Po Tunisku autobusem s Blue Stylem
2.6( Komunikace 4.00 | Doprava 0.00 | Ubytování 4.00 | Strava 4.00 | Delegát / Průvodce 2.50 | Odpovídalo nabídce? 1.00 )

My s nimi byli před asi 3 lety v Monastiru a udělali nám „moc hezkou okružní jízdu“ po Tunisku. Místo toho, abychom přiletěli jako normální lidi do letiště u letoviska jsme přistáli až kdesi u Hammametu a přesun do hotelu trval neskutečných 7 hodin!!!! na hotel v horku busem, kde vzadu nefungovala klimatizace nějak extra dobře a vepředu zase kapala.

Moc děkuju za tento poznávací zájezd, který jsem si neobjednal, znova s cestovkou, která si neumí zařídit tak základní věc už cestovat nemám potřebu. Od té doby jsem byl s několika cestovkami znova v Tunisku a vše bylo vždycky až na drobnosti v pořádku.

Zobrazuji 1 - 20 z 26 výsledků
IMG_20190526_163124.jpg před 4 roky od Spown v Egypt
11008597_1146021618758393_6948683617239049604_n.jpg před 8 roky od Guest v Perfektní servis
Blue Style Travel Agency.png před 9 roky
DSC_4432 (1280x853).jpg před 4 roky od Spown v Egypt
DSC_4429 (853x1280).jpg před 4 roky od Spown v Egypt
549413_1147730435254178_1228360360134309602_n.jpg před 8 roky od Guest v Perfektní servis
Zobrazuji 6 výsledků