Blue Style Travel Agency.png
2.66 (26 recenze)
Karolinská 1, 186 00 Praha 8

Cestovní kancelář Blue Style k.s. vznikla v roce 1997 a od svého počátku se díky vazbám svých majitelů zaměřovala především na zájezdy do Egypta a Tuniska. Od té doby však již uběhla hezká řádka let a z cestovní kanceláře Blue Style k.s. je jedna z největších a nejznámějších cestovek v České republice.

To jde ruku v ruce s rozšiřováním nabídky o další destinace, ale v případě CK Blue Style k.s. je nutné dodat, že velice uváženému. Tam, kde řada jiných cestovek přidává desítky destinací, u kterých však často chybí dostatečná kvalita, cestovní kancelář Blue Style přidala jen pár nových zemí, na které se specializuje do dneška.

S CK Blue Style k.s. tak pojedete do míst, která pracovníci CK dobře znají a mohou vám s nimi i dobře poradit.

Nedoporucuji
0.5( Komunikace 1.00 | Doprava 0.00 )

Schvalne poslou cestovni voucher mene nez 7 dni pred odletem, aby se dalo vymahat 1000Kc za zmenu prijmeni cestujiciho – preklep chyba pani na pobocce.

Jednání s CK.
1.5( Komunikace 0.00 | Doprava 3.00 | Ubytování 2.00 | Strava 2.00 | Delegát / Průvodce 0.50 | Odpovídalo nabídce? 1.50 )

S Bluestyle jsem dnes skončil. Před odletem na Krétu 30.9.2020 nás ujistili, že testy na Covid uhradí. Odeslal jsem tedy vše potřebné na jejich email s požadavkem zpětné vazby, zda je vše v pořádku. Nikdo s vámi nekomunikuje a nepomohlo snad 10 telefonátů s jejich operátory. Každý se vymlouvá, že to nemá na starosti, a že to předá kolegovi, který se ozve. Dnes jsem definitivně pochopil, že se nikdy nikdo neozve a že s námi hrají falešnou hru. My jsme jim vždy poslali peníze v pořádku, přistoupili jsme jim i na změnu cílové země, potom i na změnu termínu. Je až neuvěřitelné, jak si může Bluestyle znepřátelit vlastní dobré klienty, na kterých závisí jejich podnikání. Stačilo by přece zavolat a férové říci, že nemají peníze a že vám to odečtou z příštího zájezdu. Každý normální člověk by to v dnešní těžké době pochopil. Sníží se raději k obelhávání vlastních klientů. S  nimi už nikdy.

Santorini 29.7.-5.8.2022
5.0( Komunikace 5.00 | Doprava 5.00 | Ubytování 5.00 | Delegát / Průvodce 5.00 | Odpovídalo nabídce? 5.00 )

Naprostá spokojenost s CK.Ubytování dle nabídky,čisté pokoje,každý den úklid,milý personál.Velké díky paní delegátce Šárce.Výborná organizace obou výletů,krásný výklad o Řecku,milé,vstřícné vystupování p.delegátky.Prostě jsme byli nadšeni. Ještě jednou velké díky. Klasnovi

Santorini 29.7.-5.8.2022

Hnusný hotel na Djerba
2.2( Komunikace 3.50 | Doprava 2.00 | Ubytování 0.50 | Strava 2.50 | Delegát / Průvodce 4.00 | Odpovídalo nabídce? 0.50 )

Vrátil jsem se z dovolený na Djerba něco takového jsem nezažil postele stlačené z prken a hranolů na tom matrace 25cm nad zemí stolky jenom prkna a nábytek a další no nekomentované.Skoro každý měnil pokoje ale nebylo to nic platný někde to smrdelo, venku neuklizený a jídlo nic moc snídaně celou dovču stejný lečo vajíčka brambory a neurčitá kaše nevalného vzhledu atak bych mohl pokračovat . Obědy a večeře byli ucházející ale nic moc ,obsluha nic moc snídaně čekal jsem až se pohnou ,dat příbory, než  začali dělat teplé jídlo asi 20 min. Snadnější bylo si to vzít a dát na stůl příbory.   Pláž byla neuklizená lehátka a matrace špinavý moře špína.U bazénů sí musel ukrást madraci a to je podle Blue Style 4 hvězdičkový hotel který neodpovídá ani 2 hvězdičky to je Caribbean World Djerba no zkrátka hnus který jsem ještě nikdy nezažil. Nejsou vůbec v téhle cestovce korektní na internetu mají přepichve pokoje a realita je úplně jinde Tak jse napsal pravdu jak to vypadá a to je moje skušenost…………..

Blue Style - péče o zákazníky

Rádi bychom se podělily o zkušenost, kterou jsme si společně se sestrou prožily při odletu na dovolenou do Enfidhy Hammamet – rezort Salammbo se společností Blue Style září 2022.

Na letišti Václava Havla v Praze při odbavování jsme zjistily, že jedna z nás má pas svého dítěte, místo svého a nebyl již čas na výměnu.

Pochybení bylo zcela na naší straně, nicméně tento či podobný problém se může stát každému z nás.

V danou chvíli to byl pro nás šok a snažily jsme se hledat řešení co s danou situací!

Pán u odbavovací přepážky byl velice laskavý, sdělil nám že bez pasu do této destinace letět nelze, nicméně byl ochotný a hledal nám následující možné lety do Enfidhy, s počtem možných volných míst následující den.

Obratem jsme zašly na letištní  pobočku Blue Style, kde jsme se snažily vysvětlit situaci a žádaly o pomoc!

Zde přišel další šok, paní Szenmmreyová na pobočce CK místo snahy nám nějak pomoci najít řešení, s velikou arogancí a neochotou nás odbyla s tím, že lety jsou již obsazené, nesdělila nám ani možnost dalších letů v následujících dnech s možností počkat, zda se neuvolní místo…

 A poslala nás na přepážku Smartwings,

kde samozřejmě žádnou letenku nekoupíte, jelikož tato společnost Blue Style letadla jen pronajímá!

Dostaly jsme se do pasti, ze které jsme nevěděli na koho se obrátit.

Musely jsme se rozhodnout, zda odletí alespoň jedna z nás se správným pasem…

Nepřála bych nikomu tyto pocity prožít, nakonec jsem odlétla sama s nadějí, že se sestře podaří letenku svépomocí zařídit!

Po příjezdu do destinace jsem urgovala CK mailem s prosbou o sounáležitost a součinnost v případě, možného uvolnění letenky v dalších letech, obeznámila jsem na místě delegátku s prosbou o výpomoc, dostalo se mi této odpovědi:

Andrea Sluková (CK Blue Style)

24. 9. 2022 11:45 SELČ

Dobrý den, paní Kxxxxxxxx,
 
Vaše situace nás velice mrzí.
 
Bohužel však již žádné letenky do enfidhy na nejbližší dny již volné nemáme. Bude tedy potřeba si letenku zkusit zajistit jedině přímo přes společnost Smartwings a novou letenku si uhradit a poté může sestra dorazit do destinace, nastoupit za zájezd a standartně čerpat již zakoupené služby a zpáteční letenku.
 
S pozdravem a přáním krásného dne,

Bc. Andrea Sluková

Call Centrum Operator
Blue Style a.s.

Následující den odjela sestra na letiště do Prahy, kde na vlastní pěst se snažila zajistit letenku na let do Enfidhy, bez jakékoli součinnosti CK.

Měla veliké štěstí, jelikož byla volná 4 místa, takže si následně na pobočce CK zakoupila jednosměrnou jízdenku, kdy ji paní Szemmreyová s velkou škodolibostí vystavila.

Tento přístup nás velice šokoval a zklamal jak paní Szemmreyové na letištní  pobočce Blue style, kde dělá opravdu špatné jméno celé CK, tak cestovní kanceláře celkově!

Recenzi píšeme z důvodu pro všechny ty, kteří by se někdy dostali do podobné situace jako my, aby byli seznámeni s nečinností a přístupem Blue Style.

Byly bychom rádi, kdyby tato recenze byla pro Blue Style podnětem učinit  změny v přístupu ke klientům, kteří se do podobné situace někdy dostanou!

Pevně věříme, že nebudete muset řešit obdobnou situaci a dovolenou si bezproblémově prožijete!

M+M

Blue Style - (ne) péče o zákazníky
1.5( Komunikace 1.00 | Doprava 1.00 | Ubytování 2.00 | Strava 2.00 | Delegát / Průvodce 1.00 | Odpovídalo nabídce? 2.00 )

Rádi bychom se podělily o zkušenost, kterou jsme si společně se sestrou prožily při odletu na dovolenou do Enfidhy Hammamet – rezort Salammbo se společností Blue Style září 2022.

Na letišti Václava Havla v Praze při odbavování jsme zjistily, že jedna z nás má pas svého dítěte, místo svého a nebyl již čas na výměnu.

Pochybení bylo zcela na naší straně, nicméně tento či podobný problém se může stát každému z nás.

V danou chvíli to byl pro nás šok a snažily jsme se hledat řešení co s danou situací!

Pán u odbavovací přepážky byl velice laskavý, sdělil nám že bez pasu do této destinace letět nelze, nicméně byl ochotný a hledal nám následující možné lety do Enfidhy, s počtem možných volných míst následující den.

Obratem jsme zašly na letištní pobočku Blue Style, kde jsme se snažily vysvětlit situaci a žádaly o pomoc!

Zde přišel další šok, paní Szenmmreyová na pobočce CK místo snahy nám nějak pomoci najít řešení, s velikou arogancí a neochotou nás odbyla s tím, že lety jsou již obsazené, nesdělila nám ani možnost dalších letů v následujících dnech s možností počkat, zda se neuvolní místo…

A poslala nás na přepážku Smartwings,

kde samozřejmě žádnou letenku nekoupíte, jelikož tato společnost Blue Style letadla jen pronajímá!

Dostaly jsme se do pasti, ze které jsme nevěděli na koho se obrátit.

Musely jsme se rozhodnout, zda odletí alespoň jedna z nás se správným pasem…

Nepřála bych nikomu tyto pocity prožít, nakonec jsem odlétla sama s nadějí, že se sestře podaří letenku svépomocí zařídit!

Po příjezdu do destinace jsem urgovala CK mailem s prosbou o sounáležitost a součinnost v případě, možného uvolnění letenky v dalších letech, obeznámila jsem na místě delegátku s prosbou o výpomoc, dostalo se mi této odpovědi:

Andrea Sluková (CK Blue Style)

24. 9. 2022 11:45 SELČ

Dobrý den, paní Kxxxxxxxx,

Vaše situace nás velice mrzí.

Bohužel však již žádné letenky do enfidhy na nejbližší dny již volné nemáme. Bude tedy potřeba si letenku zkusit zajistit jedině přímo přes společnost Smartwings a novou letenku si uhradit a poté může sestra dorazit do destinace, nastoupit za zájezd a standartně čerpat již zakoupené služby a zpáteční letenku.

S pozdravem a přáním krásného dne,

Bc. Andrea Sluková

Call Centrum Operator
Blue Style a.s.

Následující den odjela sestra na letiště do Prahy, kde na vlastní pěst se snažila zajistit letenku na let do Enfidhy, bez jakékoli součinnosti CK.

Měla veliké štěstí, jelikož byla volná 4 místa, takže si následně na pobočce CK zakoupila jednosměrnou jízdenku, kdy ji paní Szemmreyová s velkou škodolibostí vystavila.

Tento přístup nás velice šokoval a zklamal jak paní Szemmreyové na letištní pobočce Blue style, kde dělá opravdu špatné jméno celé CK, tak cestovní kanceláře celkově!

Recenzi píšeme z důvodu pro všechny ty, kteří by se někdy dostali do podobné situace jako my, aby byli seznámeni s nečinností a přístupem Blue Style.

Byly bychom rádi, kdyby tato recenze byla pro Blue Style podnětem učinit změny v přístupu ke klientům, kteří se do podobné situace někdy dostanou!

Pevně věříme, že nebudete muset řešit obdobnou situaci a dovolenou si bezproblémově prožijete!

M+M

Zobrazuji 21 - 26 z 26 výsledků
Blue Style Travel Agency.png před 9 roky
549413_1147730435254178_1228360360134309602_n.jpg před 8 roky od Guest v Perfektní servis
11008597_1146021618758393_6948683617239049604_n.jpg před 8 roky od Guest v Perfektní servis
DSC_4432 (1280x853).jpg před 4 roky od Spown v Egypt
DSC_4429 (853x1280).jpg před 4 roky od Spown v Egypt
IMG_20190526_163124.jpg před 4 roky od Spown v Egypt
Zobrazuji 6 výsledků