3k zobrazení
Počas môjho túlania sa svetom som videl rôzne systémy dopravy, ale Vietnam môžem zaradiť po Indii...
3k zobrazení
Vracíme se zpět stejnou cestou do My Tho. Projíždíme městem, proplétáme se s mikrobusem křivolaký...
2k zobrazení
pondělí, 18. června 2012 Vietnam je super. Přivítali nás tu usměvaví lidé jako v Kambodže, krásn...
4k zobrazení
Zdravim a pozdravuji .. 🙂 Me povidani uz se chyli ke konci kazdopadne nase posledni zastavka byl...
5k zobrazení
Den 1 Neděle 7.11.2010, 6°C, Třebívlice CZ Přes den ještě dodělávám nezbytné věci tak, jako by ...
3k zobrazení
Naše cesta z Vinhu do Danangu začala hodně brzo ráno. Náš autobus opouštěl bránu autobusového nád...
3k zobrazení
Vietnamsko-laoské dobrodružstvo sme začali plánovať už vo februári 2008, keď sme navštívili len n...
2k zobrazení
„Každý ví svý“, říkala už moje babička, a v případě mé cesty do Vietnamu to bezezbytk...
4k zobrazení
Naše cesta do Vietnamu, přišla znenadání, jako náhradní cesta za zrušenou výpravu do Afriky. Let...
2k zobrazení
Ahoj, jezdíme s manželem a přátely občas hodně daleko :o) Bali, Thajsko a letos plánujeme Vietnam...
4k zobrazení
Předmluva Tato verse mého deníku z Vietnamu byla nezištně stvořena Danou Kovaľovou. Výsledné díl...
4k zobrazení
Z města My Tho, ležícího na břehu jednoho z početných ramen delty Mekongu, přibližně na 10.rovnob...
3k zobrazení
Asi málokoho překvapí, že součástí vietnamské kuchyně je vše, co leze, chodí, plave či létá. Ochu...
4k zobrazení
12. 3. 2012 8.3.2012 Po 15ti hodinách jsem konečně v Ho Chi Minh City (Saigon). Druhou část let...
4k zobrazení
Pro letošní cestu jsme si zvolili další cestovatelsky profláklý kus naší planety – Jihových...
4k zobrazení
Ráno se probouzím už ve čtyři a nemůžu spát. Nakonec znovu zaberu až když se kluci chystají vydat...
  • naposled aktivní před 9 roky
3k zobrazení
Večer v Hanoji. K Městskému divadlu (Nhà hát Lớn Hà Nội) se sjíždějí taxi, rikši i motorky přiváž...
4k zobrazení
Loutkové divadlo má tradici ve většině zemí dnešního světa. Na dřevěných jevištích baví diváky ka...
  • Guest napsal(a) před 10 roky
3k zobrazení
Autobus se ve tmě blíží k řece, čekáme na povel k vystoupení, ale žádný pokyn nepřichází. Zůstává...
  • naposled aktivní před 9 roky
4k zobrazení
První skica z naší dámské cesty. Tentokrát z vlaku, který nás z vietnamských hor vezl „domů...