3k zobrazení
Den 1. Na Černý Most dobíháme s Vítkem krapet nervózní, jdeme docela pozdě a bojíme se, jestli n...
2k zobrazení
Cesta (1-2den): Do Turecka jsme jeli busem spřestupem v Sofii, kde jsme stihli jenom kruhový obj...
1k zobrazení
Pondělí 18.8.1997 Ráno se budíme, balíme a Bandifena posedla lovecká vášeň. Chodí okolo ležení a ...
2k zobrazení
Prvním a zásadním problémem v Turecku je jednoduše skutečnost, že je hrozně velké. Uvážíte-li, že...
3k zobrazení
Popravdě se stále nemůžu dohrabat k tomu, abych dala na web fotky z cesty natož, abych začala psá...
2k zobrazení
Nemrut Dagi K bájnému vrcholu Nemrut Dagi jedeme okruhem, na kterém je několik menších mohyl, na...
2k zobrazení
Prolog: Jsem tak trochu ujetý na antickou kulturu. Už mnoho let. Aniž si to většina z nás uvědom...
2k zobrazení
Vandr na kolech po Turecku, Sýrii a na skok do Gruzie. Na jaře, 25. dubna 2009, vypukla jedna vel...
  • Guest napsal(a) před 9 roky
2k zobrazení
Pátek 22.8.1997 Ráno proběhl již zmíněný incident s krůtami a vzhledem k tomu že kolem místa, kde...
2k zobrazení
Pamukkale Výlet na Pamukkale je kromě krátkého (a bezplatného) výletu do Antalye jediným organiz...
788 zobrazení
VÝLET NA PERGE, DO KOBERCÁRNY V ANTALYI VODOPÁDY V ANTALYI A NA ASPENDOS cena výletu 2x 50 € Př...
2k zobrazení
Bulharsko-tureckou hranici přejíždíme již za soumraku u městečka Svilengrad a hned na nás dýchá...
759 zobrazení
Istanbul, město mandarínů, Istanbul … to byla slova písně z mého dětství, kterou hrávali v ...
2k zobrazení
Turecko je země pro cestování velmi příjemná. Nečekaně komfortní autobusy Vás snadno zavezou témě...
3k zobrazení
Pondělí 25.8.1997 Budíček byl poněkud nezvyklý. U stanu se ozvaly těžké kroky a kdosi venku cosi ...
2k zobrazení
Kurs při naší návštěvě začátkem října 2000 byl asi 300.000 tureckých lir (TL) za DEM. Aktuální ku...
  • Guest napsal(a) před 5 roky
2k zobrazení
VÝLET NA PAMUKKALE A HIERAPOLIS cena výletu 2x 80 € Na Pamukkale si nakonec objednáváme dvouden...
2k zobrazení
Na jaře 2010 se mi zdálo počasí již dlouho příjemné na to abych čekal až do léta a rozhodl jsem s...
2k zobrazení
V Turecku je spousta krásných hor. Některé jsou zalesněné, ale ty holé hrají všemi barvami od šed...
3k zobrazení
Dnes ráno jsme s přítelkyní vyrazili z Prahy přes Miláno do Istanbulu, města na rozhraní Evropy a...