2k zobrazení
ARARAT, původní sopka, mohutná hora, nejvyšší vrchol Arménské vysočiny ležící na východní hranici...
4k zobrazení
VÝLET NA PAMUKKALE A HIERAPOLIS cena výletu 2x 80 € Na Pamukkale si nakonec objednáváme dvouden...
4k zobrazení
DOVOLENÁ 2009 – TURECKO – ALAYA 17. – 27. června 2009 Rozhodování, kam v roce 2009 ...
  • Guest napsal(a) před 10 roky
2k zobrazení
Na jaře 2010 se mi zdálo počasí již dlouho příjemné na to abych čekal až do léta a rozhodl jsem s...
3k zobrazení
1.září – sobota: Vyrážíme Panonií v 1:06 z Havl. Brodu do Bratislavy, kde v 6:29 vystupuj...
4k zobrazení
Velmi zajímavou možností, o které jsem se nejprve dočetla a poté si ji rozhodla vyzkoušet na vlas...
2k zobrazení
11.8. Ne Jerry v noci trochu vykosil. Částečně spal, částečně hlídal. Snídáme. Jerry bágl stále n...
2k zobrazení
Pondělí 18.8.1997 Ráno se budíme, balíme a Bandifena posedla lovecká vášeň. Chodí okolo ležení a ...
3k zobrazení
Istanbul – křižovatka kultur. Již dávno jsem měl zájem o návštěvu některých evropských velkoměst...
4k zobrazení
Turecko nejsou jen bělostné pláže a hotelové komplexy Antalyjské riviéry. Přímo uprostřed země se...
4k zobrazení
Sobota 28.12.2002 O tom, že bych strávil konec roku někde v cizině, už sním hezkých pár let. Pro...
4k zobrazení
Naše krásná dovolená začala 4.7.2006 na Ruzyňském letišti.Odlétali jsme ve 4h ráno.Před 9h místní...
  • Guest napsal(a) před 10 roky
4k zobrazení
Úvodem poznámka o mě: od malička nevidím a bohužel taky nefotím. Na prvních dovolených sice fotil...
5k zobrazení
Cesta (1-2den): Do Turecka jsme jeli busem spřestupem v Sofii, kde jsme stihli jenom kruhový obj...
2k zobrazení
V září 2009 jsme uskutečnili dlouho očekávanou cestu na motorkách do Turecka. Už přes prázdniny j...
3k zobrazení
HRAD A KIZIL KULE V pátek odpoledne po přestěhování vyrážíme na hrad. Po cestě nás stále přemlou...
4k zobrazení
1. den – Přílet do Antalye z Prahy.Letěli jsme s tureckou leteckou společností a let trval ...
4k zobrazení
Pusto, sucho, prašno, rovina. Mezitím občasné vrcholy s charakteristickým sopečným tvarem a také ...
6k zobrazení
Jak už jsem uvedla v nadpisu, nedalo nám to a zase jsme do Turecka dorazili.. tentokrát jsme nemě...
2k zobrazení
Neděle 8. 7. 2001 Po všech problémech a nejistotách před cestou konečně sedíme v rychlíku Slova...