3k zobrazení
Pamukkale Výlet na Pamukkale je kromě krátkého (a bezplatného) výletu do Antalye jediným organiz...
2k zobrazení
Istanbul, mesto pulzujúce životom 1. deň 5.mája 2010 som sa nemohla dočkať. S napätím som sledova...
2k zobrazení
Tak si predstavte, milý cestovatelia, ale ja som vždy až do minulého roku cestovala po Slovensku ...
2k zobrazení
Istanbul – křižovatka kultur. Již dávno jsem měl zájem o návštěvu některých evropských velkoměst...
3k zobrazení
Alanya 2009 Vlastně jsme tam ani nechtěly jet. O poslední společné dovolené jsme se domlouvaly, ...
3k zobrazení
Kurs při naší návštěvě začátkem října 2000 byl asi 300.000 tureckých lir (TL) za DEM. Aktuální ku...
  • Guest napsal(a) před 5 roky
989 zobrazení
Po loňské cestě do Řecka, kde jsme se se Šárkou zasnoubili, bylo jasné, že naše další cesta bude ...
2k zobrazení
Středa 13.6.2012 – příjezd na letiště Istanbul Sabiha Gokcen Ve středu jsme dorazili na le...
1k zobrazení
Tento rok padl los opět na Turecko. Tento cestopis obsahuje kromě strhujícího příběhu:-) i užiteč...
2k zobrazení
Şile – černomořské letovisko na asijské straně Turecka. Při naší krátkodobé návštěvě tureckého Is...
3k zobrazení
Popravdě se stále nemůžu dohrabat k tomu, abych dala na web fotky z cesty natož, abych začala psá...
2k zobrazení
Neděle 8. 7. 2001 Po všech problémech a nejistotách před cestou konečně sedíme v rychlíku Slova...
2k zobrazení
Prolog: Jsem tak trochu ujetý na antickou kulturu. Už mnoho let. Aniž si to většina z nás uvědom...
2k zobrazení
Bulharsko-tureckou hranici přejíždíme již za soumraku u městečka Svilengrad a hned na nás dýchá...
4k zobrazení
O prázdninách jsem navštívila tureckou Alanyi. Z průvodce se dovíte, že je to menší letovisko, kt...
3k zobrazení
Na jaře 2010 se mi zdálo počasí již dlouho příjemné na to abych čekal až do léta a rozhodl jsem s...
3k zobrazení
Den 12 Další den bylo v plánu vyjet na horu Nemrut a vysápat se na vrchol. Nahoru vedou 2 cesty –...
2k zobrazení
Nemrut Dagi K bájnému vrcholu Nemrut Dagi jedeme okruhem, na kterém je několik menších mohyl, na...
2k zobrazení
Pondělí 18.8.1997 Ráno se budíme, balíme a Bandifena posedla lovecká vášeň. Chodí okolo ležení a ...
3k zobrazení
Sraz tradiční dvojky je v Hradci o půl jedenácté večer.Vlak odjíždí na čas a tak ve 22.45 směr Pa...