4k zobrazení
Moc zdravím všechny mé příznivce i nepříznivce, přátele i nepřátele a zejména Martika66 (promiňte...
2k zobrazení
I když je Turecko všeobecně považováno za bezpečnou zemi a tamní obyvatelé jsou zpravidla velmi p...
2k zobrazení
V září 2009 jsme uskutečnili dlouho očekávanou cestu na motorkách do Turecka. Už přes prázdniny j...
3k zobrazení
Vandr na kolech po Turecku, Sýrii a na skok do Gruzie. Na jaře, 25. dubna 2009, vypukla jedna vel...
3k zobrazení
Tentokrát jsem dovolenou plánoval dlouho dopředu. Nechtěl jsem hledat někoho do party, protože te...
4k zobrazení
Den 12 Další den bylo v plánu vyjet na horu Nemrut a vysápat se na vrchol. Nahoru vedou 2 cesty –...
3k zobrazení
HRAD A KIZIL KULE V pátek odpoledne po přestěhování vyrážíme na hrad. Po cestě nás stále přemlou...
3k zobrazení
Coruh je obrovský a teče strašně rychle, když podél nás jede Vojta autem tak mu tachometr ukazuje...
2k zobrazení
Neděla 9.9. Je neděle 9.9.2001 kolem jedenácté hodiny ráno, jsme teprve v Bukurešti, sedíme v pa...
4k zobrazení
Za upatlaným sklem čajovny sedí několik mužů. Zamyšleně hledí kamsi do neznáma a bafají z vodní d...
4k zobrazení
Popravdě se stále nemůžu dohrabat k tomu, abych dala na web fotky z cesty natož, abych začala psá...
3k zobrazení
Prolog: Jsem tak trochu ujetý na antickou kulturu. Už mnoho let. Aniž si to většina z nás uvědom...
3k zobrazení
Tak si predstavte, milý cestovatelia, ale ja som vždy až do minulého roku cestovala po Slovensku ...
2k zobrazení
Když jsem dorazil do Izmiru, zjistil jsem, že mi ztratili zavazadlo. Nebýt mého kamaráda ( s kter...
4k zobrazení
Den 1. Na Černý Most dobíháme s Vítkem krapet nervózní, jdeme docela pozdě a bojíme se, jestli n...
2k zobrazení
Istanbul, město mandarínů, Istanbul … to byla slova písně z mého dětství, kterou hrávali v ...
4k zobrazení
Dějiny parných koupelí se datují na tisíce let zpět, kdy vznikly vTurecku lázně, které si oblíbil...
4k zobrazení
Istanbul je půvabný v každém ročním období.A navštívit toto podmanivé město mimo letní sezónu, př...
2k zobrazení
V pohodlném autobusu opouštím přívětivý, ale stále hlučný Istanbul. Pobřežní dálnice kolem Marmar...
2k zobrazení
Pokud člověk hledá odpočinek a relaxaci, mohu jen doporučit Tureckou riviéru v kombinaci s výlete...