2k zobrazení
Start je tentokrát z Hradce autobusem do Opatovic, neboť je výluka. No, nevadí, zpestření hned na...
4k zobrazení
Pondělí 25.8.1997 Budíček byl poněkud nezvyklý. U stanu se ozvaly těžké kroky a kdosi venku cosi ...
3k zobrazení
Pátek 22.8.1997 Ráno proběhl již zmíněný incident s krůtami a vzhledem k tomu že kolem místa, kde...
2k zobrazení
Pondělí 18.8.1997 Ráno se budíme, balíme a Bandifena posedla lovecká vášeň. Chodí okolo ležení a ...
3k zobrazení
Úterý 12.8.1997 Konečně vyrážíme. V sestavě Koala (34), Gert (18), já – Káče (18), Okap (18...
2k zobrazení
Přišel den „D“. Odjíždíme do Prahy a budeme spát u mé kamarádky Liby na Vinohradech. ...
2k zobrazení
13. den Neděle 9. srpna Yusufeli – Kars Z nejhoršího jsem byl zřejmě již venku, soudě ales...
3k zobrazení
Po „drobných“ přípravách hup na koně a tradá na Istanbul. Ikdyž tam chceme být relati...
2k zobrazení
Turci mají rádi děti. Nejpravděpodobněji budou mít rádi i to vaše. Můžete se tak setkat s různými...
2k zobrazení
Den první Je 12.6. 9:15 a mi vyrážíme z Chlumčan do Horní Lukavice pro Míru a pak směr Jihlava. ...
3k zobrazení
Istanbul, mesto pulzujúce životom 1. deň 5.mája 2010 som sa nemohla dočkať. S napätím som sledova...
4k zobrazení
Velmi zajímavou možností, o které jsem se nejprve dočetla a poté si ji rozhodla vyzkoušet na vlas...
3k zobrazení
Dnes ráno jsme s přítelkyní vyrazili z Prahy přes Miláno do Istanbulu, města na rozhraní Evropy a...
3k zobrazení
Na jaře 2010 se mi zdálo počasí již dlouho příjemné na to abych čekal až do léta a rozhodl jsem s...
2k zobrazení
VÝLET NA PERGE, DO KOBERCÁRNY V ANTALYI VODOPÁDY V ANTALYI A NA ASPENDOS cena výletu 2x 50 € Př...
3k zobrazení
Předpokládám, že většina z vás míří do Turecka za povalováním se na pláži, opalováním a koupáním ...
3k zobrazení
Den 1. – 19.6.2010 Hned na úvod jsme málem zmeškali letadlo neboť jsem se špatně podívala na odle...
4k zobrazení
Turecko nejsou jen bělostné pláže a hotelové komplexy Antalyjské riviéry. Přímo uprostřed země se...
2k zobrazení
Letos jsme s přítelem kupovali dovolenou na poslední chvíli. 1.9. jsme navštívili cestovní agentu...
4k zobrazení
Velikonoční ISTANBUL Tak jsme konečně vyjeli, plní očekávání Velikonočního Istanbulu. Já už tak ...