2k zobrazení
ARARAT, původní sopka, mohutná hora, nejvyšší vrchol Arménské vysočiny ležící na východní hranici...
3k zobrazení
V Turecku je spousta krásných hor. Některé jsou zalesněné, ale ty holé hrají všemi barvami od šed...
4k zobrazení
9.den Ráno jsme si dali tak úžasnou snídani, že jsem sotva mohl chodit. Vedle hotelu byl krámek p...
3k zobrazení
Po loňské cestě do Řecka, kde jsme se se Šárkou zasnoubili, bylo jasné, že naše další cesta bude ...
4k zobrazení
1.den Dali jsme si sraz v Brně kolem poledne. Tudíž jsem já s Martinem zašel na autobusové nádra...
2k zobrazení
Turecko, Alanya a památky. Turecko je země se čtyřmi moři. Na východním okraji Turecké riviéry u...
3k zobrazení
Tento rok padl los opět na Turecko. Tento cestopis obsahuje kromě strhujícího příběhu:-) i užiteč...
4k zobrazení
1. den – Přílet do Antalye z Prahy.Letěli jsme s tureckou leteckou společností a let trval ...
4k zobrazení
Pamukkale Výlet na Pamukkale je kromě krátkého (a bezplatného) výletu do Antalye jediným organiz...
3k zobrazení
Obtloustlá prodavačka map a průvodců v nejlepších letech si jistě pomyslela cosi o výstřední rece...
3k zobrazení
3.8. 2002 Sobota – Valouš a Gizi mají sraz v 7:45 před domem. Potkávají Rozsypala. Dávají ř...
2k zobrazení
11.8. Ne Jerry v noci trochu vykosil. Částečně spal, částečně hlídal. Snídáme. Jerry bágl stále n...
3k zobrazení
3.8. So Valouš a Gizi mají sraz v 7:45 před domem. Potkávají Rozsypala. Dávají řeč, a on je odváž...
6k zobrazení
Jak už jsem uvedla v nadpisu, nedalo nám to a zase jsme do Turecka dorazili.. tentokrát jsme nemě...
6k zobrazení
PIRÁTSKÉ POBŘEŽÍ S Alanyí se seznamujeme cca o půl čtvrté ráno, kdy jsme vstoupili do vestibulu ...
4k zobrazení
Sobota 28.12.2002 O tom, že bych strávil konec roku někde v cizině, už sním hezkých pár let. Pro...
4k zobrazení
Středa 18. 7. 2001 Zpět do Antalye Ráno jsme se ještě za chládku vrátili do vesnice Čirali a dop...
3k zobrazení
Čtvrtek 12. 7. 2001 S východem slunce jsme se definitivně probudili. Byli jsme za İzmirem, zhrub...
2k zobrazení
Neděle 8. 7. 2001 Po všech problémech a nejistotách před cestou konečně sedíme v rychlíku Slova...
3k zobrazení
Alanya 2009 Vlastně jsme tam ani nechtěly jet. O poslední společné dovolené jsme se domlouvaly, ...