2k zobrazení
Cesta do Thajska byla kdysi prvním cestovatelským nápadem. Nějak koncem roku 1997 byly v akci let...
4k zobrazení
Další částí byl motýlí dům, kde měli lítat motýli, ale protože jsme přijeli ve špatnou dobu, byli...
4k zobrazení
Brzy ráno po střevním maratónu usedáme do taxíku. Zřejmě ostrá indická strava udělala své. Přijíž...
4k zobrazení
Den 22: Komerční východ slunce u Angkor Watu Slyšíme řinčení. Procitáme a uvědomujeme si, že je t...
5k zobrazení
Ahoj cestovatelé. Omlouvám se předem za všechny pravopisné chyby či nepřesnosti. Často nebyl čas ...
2k zobrazení
3.5. Tachov – Mnichov – Bangkok Den D nastal a my vyrážíme autem do Mnichova, odkud o...
1k zobrazení
JIHOVÝCHODNÍ ASIE – SRPEN – ZÁŘÍ 2002 24.8. – Bangkok – Kanchanaburi Rano jsme se z...
3k zobrazení
Klidný, hezký hotel s krásnou zahradou a velikým bazénem. V zahradě je 17 bungalovů superior, zby...
4k zobrazení
Pražské letiště je opět místo setkání naší patičky 6 chlápků, vloni jsme společně projeli na enfi...
1k zobrazení
Ráno jsme si přivstali na snídani, abychom byli včas před recepcí, protože nás čekal dlouhý výlet...
3k zobrazení
Bangkok je přesně takový, jak se o něm mluví a píše, Bangkok je opravdu hrozný. Vedro, špína, hlu...
3k zobrazení
Pondělí 29.1.2007 – úterý 30.1.2007 – Cesta do Thajska Brzo ráno, resp. v noci jedem...
2k zobrazení
Národní park Erawan Den 133, středa 30. 12. Erawanský národní park beru jako náhradu za národní ...
3k zobrazení
Pátek 25.11.2005 – Cesta do Prahy A je to tady. Ve 12:15 odjíždím autobusem společnosti Ca...
3k zobrazení
21.6.2002 Odlet v 18:30 z letiště Praha – Ruzyň. 22.6.2002 Přílet na letiště do Bang Koku, zde...
2k zobrazení
Seděl jsem v malé lesní restauraci obklopené džunglí, květinovou zahradou a kávovníkou plantáží n...
4k zobrazení
Toto je krátké povídání o výpravách do thajského pralesa. Překrásné, divoké, uchvacující džungle....
8k zobrazení
TIPY A RADY: Co se týče víz do jednotlivých států, doporučuje se raději je vyřídit předem. Tedy:...
  • naposled aktivní před 6 roky
3k zobrazení
19.12.Ujíždíme krajinou , zatím je cesta dost fádní a nezajímavá. Za chvíli se ovšem vše změní a ...
3k zobrazení
Letěli jsme začátkem listopadu 2003, což bylo trochu mimo sezónu, která v Thajsku vrcholí v únoru...