3k zobrazení
Na Koh Maaku (u Koh Changu blizko Kamboze) jsme is pujcili moto v resortu Suchanaree hned u sever...
3k zobrazení
Vylet na mys Railay Dnes byl paradni den. Rano jsem si koupila listek na clun s dlouhou pridi (lo...
3k zobrazení
Hvězdy a miláčci této ZOO, dvě pandy Chuang Chuang a Lin Hi , stály za prohlídku určitě.Vstupné ...
2k zobrazení
Když jsme asi před třemi lety neprozřetelně slíbili dětem, že je jednou (až povyrostou) vezmeme n...
4k zobrazení
Letíme, chvílemi mám návaly hrůzy, to hlavě když svítí světélko připoutejte se a hlásí turbulence...
3k zobrazení
deme hledat největší květ světa – Rafflesii. Vstupujeme do džungle, náš průvodce Karim nás inform...
3k zobrazení
Doprava v Thajsku Na silnicich je tu chaoz. Ale je to chaoz, ktery ma svuj rad a pravidla. V Evro...
3k zobrazení
31.12. Dnes je Silvestr . Vstáváme brzy a na motorce vyrážíme do přístavu. Jedeme na výlet. Kupuj...
4k zobrazení
Pražské letiště je opět místo setkání naší patičky 6 chlápků, vloni jsme společně projeli na enfi...
  • Guest napsal(a) před 11 roky
2k zobrazení
Dva dny v Ayutthayi Mam za sebou dalsi dva dny na dalsim miste. Ze Sukhotaie jsem se vcera presun...
2k zobrazení
3.5. Tachov – Mnichov – Bangkok Den D nastal a my vyrážíme autem do Mnichova, odkud o...
2k zobrazení
Tuhle dovolenou jsme vlastně ani neplánovali. Thajsko mi často doporučovali známí, kteří tam ji...
  • Guest napsal(a) před 11 roky
2k zobrazení
Opiová pole, Zlatý trojúhelník, hory, džungle, jeskyně, zlaté chrámy, sloni a Laos s Barmou na do...
2k zobrazení
Komentovaná procházka po klášteře, návštěva mnišského obydlí i instruktáž o modlení. A co za to? ...
4k zobrazení
Posledni den v Thajsku – cinska ctvrt Nastal posledni den meho ctyrtydenniho pobytu Thajsku...
3k zobrazení
Poprvé v Asii V Asii jsem zatím ještě nebyl, když nepočítám Turecko. To je sice geograficky Asie...
3k zobrazení
Den č. 1 – So 22.1. Praha – Moskva Asi v půl desáté přijíždíme na pražské letiště. N...
  • Guest napsal(a) před 14 roky
2k zobrazení
CHIANG MAI – RŮŽE SEVERU Dva poslední dny, které tvořily závěr naší okružní jízdy po středn...
3k zobrazení
Krokodýlové a aligátoři mne fascinovali už jako malého kluka. Zhlédl jsem se tehdy v románových h...
3k zobrazení
Itinerář: 16.7. vlak Ostrava-Praha 16.7. odlet přes Abú Dhabí do Bangkoku 17...