4k zobrazení
Středa 18.7.2007 Udělaly jsme poslední nákupy v odelu, Barefootu a lankashands. Večer sbalily a ...
3k zobrazení
Dva roky plánujem že vyrazím len s letenkou niekam, kde krajine vládne budhizmus ale vždy mi do t...
2k zobrazení
Pátek 21.12.2007 Ve 4:15 pro nás přijelo taxi a v 5:00 měl z Hlavního nádraží odjíždět vlak EC d...
5k zobrazení
SríLanka den 1. Cesta z letiště do Anurathapury 12.8. středa Přistání. Hledáme odvoz do Weyango...
5k zobrazení
Neděle 6.11.2012 – 1. den, NEGOMBO V odpoledních hodinách jsme přiletěli na Srí Lanku. Po k...
2k zobrazení
Pomaly sa blížila zima a už bolo načase vybrať nejaké vhodné lyžiarske stredisko vo francúzskych ...
2k zobrazení
Místo pobytu: Kalutara – rybářská vesnička Mahawaskaduwa – západní pobřeží Hotel : Mermaid H...
5k zobrazení
8.-10.2 Negombo, hotely Sea Garden a Sun Flower- koupání Indický oceán 11.2. Dambulla – klášter...
4k zobrazení
Už při plánování naší cesty po Srí Lance nám bylo jasné, že této jedinečné hoře, nesoucí sinhálsk...
5k zobrazení
Proč já vlastně něco plánuju. V merku je aspoň deset akcí a stejně to nakonec dopadne jinak. I kd...
2k zobrazení
K mé cestě na Srí Lanku v roce 2002 přikládám ještě dotazy a odpovědi, které jste mi nejčastěji p...
4k zobrazení
1.den (8.11.2002) Praha, Dubai, Colombo Z Prahy jsme vyletěli ve 13:10 nově zavedenou linkou ČSA...
4k zobrazení
Překrásný kout plný exotiky, barev a nevšedních zážitků – tak to je ostrov u jižního pobřež...
4k zobrazení
Cestovatelé: Pavel Chlum (Pavel), Petr Kvarda (Petr), Petr Jung (Mango) Tento nádherný ostrov ve...
4k zobrazení
Dovolenou na Sri Lance jsme s manželem trávili od 23.2.-7.3.2008. Ubytováni jsme byli v letovisku...
4k zobrazení
Po skoro dvou letech jsme se rozhodli vyrazit na další cestu.Po zohlednění deštivých a slunných m...
4k zobrazení
Vydáváme se na cestu 26. února 2011 z Olomouce Pendolinem přes Prahu a Frankfurt nad Mohanem do C...
4k zobrazení
Jak se dnes parta šesti studentů dokáže vypravit na Srí Lanku? Není to zase nic tak zvláštního, p...
2k zobrazení
2. 5. 2006 Srí Lanka je neskutečně pestrým světem. Překrásnou směsicí buddhistických i hinduistic...
3k zobrazení
28. 4. 2006 Ráno se jdu projít do města. Míjím kostel sv.Sebastiana – tedy, nemíjím, nakouknu dov...