3k zobrazení
Pročítám si níže uvedený cestopis a nemůžu se zbavit myšlenky na to, že Japonsko je země, která m...
3k zobrazení
Ráno vyrážím k 83 (Ichinomiyai). Je to jen kousek (díky včerejšku) a proto tam dorážím dokonce pa...
4k zobrazení
Pobyt na tomto místě měl jednu nevýhodu. Každý vlak se mnou pěkně zatřásl. Dobrá zpráva byla, což...
2k zobrazení
Dnešek byl ve znamení přesunu od Kazu k dalšímu couchsurferovi. Vstaly jsme opět brzy a zabalily ...
3k zobrazení
11.12.2010 Po snídani v našem hotelu vyrážíme na výlet do města Nara, kam jedeme asi hodinu vlake...
3k zobrazení
10. 6. 2007 Stala se takova zajimava vec. Petr Holy z ambasady dal moje telefonni cislo nejakym ...
3k zobrazení
Už sem se i docela hezky naučil říkat “ohayou gozaiymasu” (dobré ráno) a tak to metám na kohokoli...
2k zobrazení
25.12.2010 Dnešní den vyrážíme z Tokia vlakem do Nikko. Cestou si fotíme posvátnou horu Fuji V Ni...
4k zobrazení
V květnu 2009, v době vrcholícího jara, jsem se vydala do Japonska – země, kde se zvláštním...
3k zobrazení
Kjóto bylo hlavním městem Japonska do roku 1868. A je to město, kde můžete ještě dnes potkat opra...
4k zobrazení
Každá země či kultura má své symboly. Některé z nich mají kořeny sahající o několik set let hloub...
3k zobrazení
Japonci mají k této hoře své pořekadlo: Noboranu baka, nido noboru baka. Hlupák, kdo tam nahoře n...
3k zobrazení
10.12.2010 Bohužel z níže popisovaného dne nemáme žádnou fotku, i když jsme toho nafotili opravdu...
3k zobrazení
Časně zrána, už si na ten rytmus začínám zvykat, vyrážím opět do chladného rána. Po několika kilo...
4k zobrazení
Stopem okolo Yakushimy. Už jsme si nějak zvykly na ranní vstávání a tak přesto, že mám budík nas...
4k zobrazení
Hovořit o něčem, jako je „japonská národní povaha“ nebo „typické japonské vlastnosti“ z krátké ná...
3k zobrazení
Ráno zhltnu snídani a vyrážím na Tatsuenji (19). Jak se vzdaluju Tokušimě, potkávám méně a méně h...
2k zobrazení
No, v noci se mi teda nespalo úplně “klidně” ale ráno jsem odpočat. Zpět do chrámu 1 jdu tak že s...
3k zobrazení
Řídce osídlený hornatý ostrov Hokkaido žije úplně jiným tempem a tepem než zbytek Japonska. Vydej...
3k zobrazení
Krajina mi už nepřipadá tak cizí. Častěji se mi stává že o něčem cestou přemýšlím než že sleduji ...