2k zobrazení
Hrad Himedži situovaný na západě ostrova Honšú byl postaven na konci 13. století a dnes je jednou...
4k zobrazení
12.12.2010 Kyoto je jedním z nejdůležitějších cílů každého turisty v Japonsku. Je zde 17 svatyní ...
4k zobrazení
10.12.2010 Bohužel z níže popisovaného dne nemáme žádnou fotku, i když jsme toho nafotili opravdu...
3k zobrazení
Japonci mají k této hoře své pořekadlo: Noboranu baka, nido noboru baka. Hlupák, kdo tam nahoře n...
2k zobrazení
25.12.2010 Dnešní den vyrážíme z Tokia vlakem do Nikko. Cestou si fotíme posvátnou horu Fuji V Ni...
3k zobrazení
11.12.2010 Po snídani v našem hotelu vyrážíme na výlet do města Nara, kam jedeme asi hodinu vlake...
2k zobrazení
Dnešek byl ve znamení přesunu od Kazu k dalšímu couchsurferovi. Vstaly jsme opět brzy a zabalily ...
4k zobrazení
Yakushima – prales a pijavice a pak hurá na pláž. Druhý den nás probudil nepříjemný zvuk deště do...
4k zobrazení
Druhý den nám budík zazvonil až v 6:45. V rychlosti jsme se zabalily, zabouchly dveře od domu a p...
4k zobrazení
16.12.2010 Brzy ráno míříme do historického centra města, kterému dominuje hrad a vedle něho zahr...
3k zobrazení
Na severovýchodě japonského ostrova Hokkaidó se na ploše 905 km2 rozkládá Národní park Akan, kter...
4k zobrazení
20.12.2010 Hirošima je město nechvalně proslulé zkázou, kterou zde 6.8.1945 způsobila prvně použi...
5k zobrazení
Vzbudily nás jasné ranní paprsky slunce. Po včerejším nekonečném dešti byla obloha bez mráčku. Ro...
  • Guest napsal(a) před 9 roky
4k zobrazení
Hovořit o něčem, jako je „japonská národní povaha“ nebo „typické japonské vlastnosti“ z krátké ná...
4k zobrazení
Les Aokigahara leží na úpatí nejslavnější japonské hory Fudži. Na pohled je to velmi romantické m...
2k zobrazení
22.12.2010 Dnešní den si máme možnost prohlédnout malé centrum v Kurashiki, kde jsou zachovalé ul...
3k zobrazení
Okayama a Kurashiki Druhý den ráno byl ve znamení zmatků. Sekerovi chtěli ještě půl dne zůstat na...
2k zobrazení
Kjóto (Kyóto) Hned ráno jsme se vydali k Toji temple. Podle mých informací se tu měl konat bleší ...
3k zobrazení
Čtvrtek, 10.6.2004 Závěrečná zpráva – dokončení Našli jsme náš terminál a jelikož jsme měli...
  • Guest napsal(a) před 13 roky
2k zobrazení
Úterý, 8.6.2004 Závěrečná zpráva Předmět: Třítýdenní školení v japonsku Sedím v pronajatém firemn...