4k zobrazení
Odlet do exotické Indonésie už se blíží 🙂 Kupodivu mě vůbec nepřepadá cestovní horečka. S taťkou ...
  • Guest napsal(a) před 9 roky
4k zobrazení
29.8.2006 Přesun do Vídně na letiště – let s Qatar airwais s mezipřistáním v Kataru. V letadle v...
3k zobrazení
Ani nevím jak Vláďa vymyslel, že bychom mohli jet do Indonésie. Zpočátku však měl maximalistické...
5k zobrazení
Navazujíc na tradici letních návštěv Bednových spolužáků z dob jeho studií na Novém Zélandu, padá...
3k zobrazení
Indonésii jsme navštívili v září roku 2004 a strávili zde jeden měsíc. V následujícím textu se mů...
3k zobrazení
Jakarta a smog 25/3/2013 Na indonéskou půdu dosedáme kolem 7. hodiny ranní. Snadno pak nacházím...
4k zobrazení
17. 4. 2009 Tentokrát jsme sehnali letenky z Mnichova, tak nás čekala pro začátek cesta vlakem d...
5k zobrazení
Po krátkém rozhodování tenhle rok padl tip na Indonésii. Sešli sme se stejná , už sehraná parta, ...
4k zobrazení
Na ostrově Jáva lidé dodnes uctívají nesčetné legendy a mýty. Vedle dominantního náboženství islá...
6k zobrazení
Jednoho krásného dne jsme se rozhodly, že za odměnu za ukončení vysokoškolského studia vycestujem...
4k zobrazení
Itinerář se už rýsuje O víkendu proběhlo velké vymýšlení, kam tedy pojedeme, aby nezůstalo jen u...
5k zobrazení
Úvodem Poprvé jsem o Indonésii slyšel od dvou svých kamarádů někdy v březnu. Zatím to byl vážně ...
4k zobrazení
Čtvrtek 28.2.2008 Je 20.00 a my vyrážíme z Budějovic, směr Vídeň, letiště Schwechat, abysme zde s...
4k zobrazení
22. a 23.12.2008 Den odjezdu. Z ruzyňského letiště odlétáme v 13.30 směr Istanbul, kde přistáváme...
5k zobrazení
27.7.2009 – přesun z Bajawy do Labuan Bajo, Ruteng, Lingko Dneska vstáváme později než v př...
5k zobrazení
22.7.2009 – ostrov Komodo, Red Beach, ostrov Bidadari, Labuan Bajo Probouzím se v 6 hodin. ...
4k zobrazení
Úvod 21.6.2009 jsme opět s Martinem vyrazili na vlastní pěst do vzdálených končin naší planety. T...
6k zobrazení
Praktické informace Zdraví – Očkování Záleží do jaké oblasti Indonésie se vydáte. Povinné ...
4k zobrazení
Pátek 29. 12. 2000 Přistaneme přesně na minutu na kuala-lumpurském letišti v Malajsii a koridore...
4k zobrazení
V přístavu milionového města Semarang jsme zakotvili v šest hodin ráno. Bylo 25°C a vlhkost vzduc...