7k zobrazení
Protože jsem cestovali již po druhé do egyptské Taby, rozhodli jsme se vyrazit na vlastní pěst do...
6k zobrazení
Naše cesta do Egypta se odehrála 20. února 2004, kdy jsme v této zemi měli naplánováno 12 dnů. Ja...
6k zobrazení
Egypt Tak se vám musím k něčemu přiznat. I já jsem podlehla kouzlu Egypta. Ale trvalo mi to...
6k zobrazení
Egypt bol pre mňa jedinečným zážitkom, spoznal som arabský svet, ktorý je dosť odlišný od nášho. ...
6k zobrazení
Den 5. – úterý 25.9.2007 Noc je naštěstí bez zvuků či jiných nepříjemných probuzení, takže ...
5k zobrazení
Den 7. – čtvrtek 27.9.2007 Budíme se kolem 6. ráno, jdeme se umýt a přemýšlíme, co budeme d...
5k zobrazení
POTÁPĚNÍ EGYPT, březen 2012 Den první, sobota, 24.3. 2012 Uběhlo jen pár měsíců od našeho Malediv...
5k zobrazení
Egyptská Taba není tak často vyhledávaným letoviskem jako třeba proslulá Hurghada nebo Sharm El S...
5k zobrazení
Tato dovolená byla fakt neplánovaná. Původně jsme měli rezervovaný výlet s CK BUSem do Jirkových...
5k zobrazení
Velice luxusní hotel, patřící do řetězce hotelů Radisson, leží přímo na písčité pláži s korálovým...
5k zobrazení
Máme nový výlet. Jmenuje se Crazy night. Je to výlet, který mám nejraději, protože miluji lodě a ...
5k zobrazení
Prezite s nami 13 dni v carovnom Egypte… 1. DEŇ. – Utorok, 13.03.2001 Je pondelok 12.3.20...
5k zobrazení
V září 2007 jsme s manželem absolvovali zajímavou a trochu dobrodružnou cestu z Čech do Egypta...
4k zobrazení
Délka trvání: 10 dní Ve dnech: 2.12.2001 – 13.12.2001 Počet členů výpravy: 3 Průměrný věk v...
4k zobrazení
Na výlet za historií králů, bohů a faraonů, jsme vyrazili brzy ráno kolem 5. hodiny, vybaveni sní...
4k zobrazení
Než jsme vyrazili do Egypta, vůbec nás nenapadlo napsat nějaký cestopis. Po několika dnech stráve...
4k zobrazení
Čtvrtek, 24.05 | 15:29 Ráno jsme tedy nastoupili do autobusu plného Maďarů, průvodce jim dělal m...
4k zobrazení
Poslední pivo v Praze nám už ani nechutná. Jsme vylekáni fundamentalismem a začínáme mít respekt ...
4k zobrazení
Tento nově postavený hotel se nachází 8 km od letiště v Sharm El Sheikhu, 15 km od centra Neama B...
4k zobrazení
Zážitky na trase Káhira – Luxor – Káhira Individuální cesta do Egypta (Z Káhiry do L...