2k zobrazení
Společná konverzace začala na banální téma spousty odpadků na ulicích. Můj kolega tvrdí, že on sá...
4k zobrazení
Letíme s CK já, moje přítelkyně Věra, moje máma a sestřenice Mirka. Asi po 4h letu jsme přistáli ...
2k zobrazení
Výlet ponorkou mě velice lákal, jen z filmů a dokumentů jsem měl jakousi představu, ale zažít ten...
3k zobrazení
Toto úterní odpoledne jsme se rozhodli využít k výletu do pouště. Minibus, kterým jsme vyrazili s...
5k zobrazení
Délka trvání: 10 dní Ve dnech: 2.12.2001 – 13.12.2001 Počet členů výpravy: 3 Průměrný věk v...
3k zobrazení
Ochutnejte Egypt aneb Lahůdky, které byste neměli na dovolené minout Při cestách do zahraničí pr...
2k zobrazení
Uvodem dovolte abych nejdříve napsala,že tuto zemi jsem poznala poprvé před 11 lety a jao každého...
3k zobrazení
Jak jsem se (ne)potápěl Do Hurghady jsem přiletěl s ideou, že si udělám mimo jiné potápěčský kur...
3k zobrazení
Je konec srpna, největší vlny horka polevily a nastalo krásné a tentokrát už příjemné teplo září....
4k zobrazení
Čtvrtek, 24.05 | 15:29 Ráno jsme tedy nastoupili do autobusu plného Maďarů, průvodce jim dělal m...
3k zobrazení
Letošní zima sice byla skutečně hodna svého jména a trvala na horách 5 měsíců, ale my už počátkem...
3k zobrazení
4.2. Asuán Po půlhodince jsme se dostali do vagónu a po další hodině i na sedačku. Vagón vypadal...
4k zobrazení
Den 3. – pátek 23.2. Ráno jdeme nejdříve na snídani, která je podávána v nejvyšším patře h...
2k zobrazení
Hotel se nachází nedaleko písečné pláže, od letiště je vzdálený 9 km a 13 km od turistického cent...
4k zobrazení
Na výlet za historií králů, bohů a faraonů, jsme vyrazili brzy ráno kolem 5. hodiny, vybaveni sní...
3k zobrazení
Amon, Mut a Chons jsou nejznámější triádou egyptských bohů, jimž byl zasvěcen Veset. Statut hlavn...
3k zobrazení
Při cestě do Asuánu, nejjižněji položeného egyptského města, jsme vyměnili pohodlný klimatizovaný...
3k zobrazení
Po naší první výpravě do Egypta v lednu 2009, kdy jsme navštívili Luxor a Káhiru, jsme okamžitě z...
3k zobrazení
Jedno arabské přísloví praví: „Všechno na světě má strach z času, ale čas má strach z pyramid“ My...
6k zobrazení
Den 5. – úterý 25.9.2007 Noc je naštěstí bez zvuků či jiných nepříjemných probuzení, takže ...