Čína (87)
Thajsko (119)
Vietnam (53)
4k zobrazení
Je únor a GTS international opět zveřejnilo nabídku výhodných letenek. Tentokrát jsem se na spole...
4k zobrazení
Yakushima – prales a pijavice a pak hurá na pláž. Druhý den nás probudil nepříjemný zvuk deště do...
2k zobrazení
Probuzeni tezko-rict-kdy. V pokoji tma jak v pytli, kolegyne pry ze je 11 a ze zas h@vno stihnem....
4k zobrazení
Většinu našich cest si vymyslíme, naplánujeme a zorganizujeme sami. Indie byla v tomto případě vý...
3k zobrazení
Srí Lanka 2007 – v pořadí druhá cesta na tento tropický ráj v Indickém oceánu. První návšt...
3k zobrazení
en málokomu by se zalíbilo na ostrově plném zlověstných kuželovitých kopců a černého sopečného pr...
4k zobrazení
Kuala Lumpur Náš příjezd do Malajsie byl opravdu velkolepý. Z letiště jsme přijeli rychlovlakem ...
4k zobrazení
Hm, tak maly bonus, ktery neni politicky korektni. Pro lidi, co zijou politicky-korektne, frigidn...
5k zobrazení
Čas se přehupuje přes půlnoc. Nastupuji do letadla a vedle mě usedá japončík ve středních letech....
3k zobrazení
Den se sešel se dnem a zase dostávám cestovní horečku, jedeme do Vídně na letiště a následně s Qa...
  • Guest napsal(a) před 14 roky
4k zobrazení
Úvod 21.6.2009 jsme opět s Martinem vyrazili na vlastní pěst do vzdálených končin naší planety. T...
3k zobrazení
Nádherné krápníkové stěny, ale i štíři a sklípkani schovaní v rozměrnějších dírkách. Lezení v oko...
3k zobrazení
Pondělí, 10.5.2004 – 21:05 Konečně jsem napotřetí dodatloval zážitky ze včerejška, které js...
2k zobrazení
Mezi údolím řeky Rámgangy a podhůřím Himálaje se na ploše 1318 kilometrů čtverečních rozprostírá ...
3k zobrazení
19. 4. 2006 Haputale (konečně na horách:) Ráno ovšem hned zas mizím na vlak a téměř celý den tráv...
  • Guest napsal(a) před 12 roky
2k zobrazení
22.12.2010 Dnešní den si máme možnost prohlédnout malé centrum v Kurashiki, kde jsou zachovalé ul...
  • Guest napsal(a) před 12 roky
5k zobrazení
Jedny z nejúchvatnějších rýžových polí na světě skrývají hory severních Filipín. Zemědělské teras...
4k zobrazení
První let Zasekl jsem se na CST, neboli Victoria Terminus, Bombej Hlavní nádraží, prosíme vystupt...
4k zobrazení
4. 11. 2005 Tak konečně se ráno probouzíme s představou dvouměsíční dovolené. V 10:55 už sedíme v...
3k zobrazení
Den 1 – 4, Z domova na Sumatru a dale Salam, Tak se vam hlasime z Indonesie. Je to tady st...