25.12.2010

Dnešní den vyrážíme z Tokia vlakem do Nikko. Cestou si fotíme posvátnou horu Fuji

V Nikko je děsná zima, začne dokonce sněžit a tak se zde nezdržíme dlouho. Nafotíme unikátní most a běžíme do areálu s chrámy, které si postupně všechny procházíme. Uvnitř se bohužel musíme opět vyzouvat a jít naboso.

Odpoledne se vracíme zpět do Tokia.

26.12.2010

Dnes pro změnu vyjíždíme na druhou jižní stranu od centra Tokia do městečka Kamakura. Zde navštívíme chrám Hase-Dera. Schody, které k němu vedou, jsou lemovány tisíci malých sošek Jizo, který je patronem cestovatelů a dětí na cestách. Vypadají jako malá armáda, ale ve skutečnosti je tu nechávají matky, které přišly o své dítě buď samovolným potratem anebo při porodu 🙁

Hlavní atrakcí je ale velká socha Budhy Daibutsu.

Večer se ještě projdeme po moderní nákupní čtvrti Ginza, a přesouváme se do hotelu v Naritě blízko letiště.

27.10.2010

Dopoledne zajdeme do nákupního centra s cílem utratit zbylé peníze – do posledního Yenu úspěšně splněno. Navíc jsme zde v obchodě s vínem našli v lednici i vychlazené české pivo 🙂

Odpoledne přejíždíme na letiště a v podvečer odlétáme směr Vietnam.