Balíme a sedáme na loď. Vracíme se do přístavu národního parku Khao Sok. Vracíme se z úžasného jezera a dál pokračujeme s naším průvodcem Karimem. První zastávkou je sjezd řeky na kajaku.

Já jedu s Honzou, máme svého lodivoda, a Terka se Sárkou vyplouvají za námi. Řeka je zakalená, je příjemné pozorovat okolní přírodu. Často se přibližujeme k břehu a naši průvodci ukazují do korun stromů, kde jsou kolem větví obtočeni hadi. Příjemné to teda moc není, jenom čekám , kdy nám přistanou na hlavě. Lodivodi dostávají záchvaty smíchu. No, mně to zase tak vtipné nepřipadá !! Raději přemlouvám lodivoda k rychlému odjezdu ! Pozorujeme i různé druhy ptáků, leguány. Chvílemi, při klidovém sjezdu řeky, na nás vykouknou vysoké skály bujně porostlé exotickou vegetací. Po dvou hodinách výlet končí. Karim na nás již čeká a přesouváme se do oblasti sloních treků národního parku Khao Sok.

Sloni. Já jedu s Terkou. Vyrážíme na odpolední trek do džungle. Mahuti, cvičitelé slonů, jdou vedle nás. Chvílemi slony pouští, to když se brodíme bahnem a mělkou řekou. Po pár minutách šíleného naklepávání chci seskočit, bohužel výška a strach mi to nedovolují. Tereza se dusí smíchy a strašně se jí jízda líbí. Máme špatně vyváženou a přidělanou sedačku. Každý náraz do zad je jako za trest. Po hodině jízdy zastavujeme na krátký odpočinek. Na toho slona mě už nikdo nedostane! Vyměňuji si místo s Honzou a nasedám na druhého slona, velká výhra to není! Sárka i Terka si sedly slonům na krk a přešťastné se drží rukama za jejich obrovské uši. Další hodinu projíždíme džunglí. Kolem nás jsou kaučukovniky na kterých jsou nádoby , do kterých po malých kapkách odkapává kaučuk. Vracíme se zpět, holky ještě s nadšením krmí slony.

Ubytováváme se v krásných Tree housech přímou u vstupu do Národního parku. Stylová restaurace a úžasné jídlo. Holky hrají kulečník a šipky. My sedíme s Karimem a s domorodci u jednoho stolu. Seznamujeme se i s uměleckým mistrem, který tu krásu kolem nás má na svědomí.

Tereza si zavěsila síť na terasu a všichni za chvíli spokojeně usínáme. Ráno odjíždíme i s Karimem na ostrov Ko – Surin.